Link graagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef FrankRicard het volgende:
Op piratebay staan hele jaargangen als pdf, maar ik weet niet of die een beetje fatsoenlijk geseed worden. Ik heb laatst wel 2 torrents gedownload met alle verhalen van Barks en Don Rosa in het Engels, maar ik zoek ze eigenlijk nog in het Nederlands.
LOL...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:43 schreef Nikmans het volgende:
Ergeren zich nog meer mensen aan Wolfje hier? Dat ie bij de booswichtenclub af staat te luisteren, hoort dat ze koning Leeuw willen gaan beroven en dan snel naar hem toe rent om het te vertellen
Een draai om zijn oren kan ie krijgen
En WEER zo'n strip waarin Wolfje zijn vader verlinktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
LOL...
Yeuh Duckie is er. Met weer een onzin verhaal erin met Willie...
Die kerel met de octopus natuurlijk, er ligt overal water bij de plaatsen delict.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En WEER zo'n strip waarin Wolfje zijn vader verlinktSchobbejak
Wie heeft het gedaan in Mickey lost 't op?
Dat zegt ze toch ook? Ik ga 'm zo nog even goed bekijken op de wc. De uitgelezen plek om de Donald Duck te lezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:48 schreef Piles het volgende:
Gravin Veulenvol flest de boel trouwens. Aan de kluis kun je zien dat die al tijden niet open is geweest
Heel goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die kerel met de octopus natuurlijk, er ligt overal water bij de plaatsen delict.
Ohja, tuurlijk. Helemaal niet op geletquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die kerel met de octopus natuurlijk, er ligt overal water bij de plaatsen delict.
Op Twitter is meester Warbol wel geniaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Nikmans het volgende:
Keessie
Ik dacht dat ik de enige op de wereld was die Douwe Dabbert leuk vond![]()
Gelukkig bestaan er nog meer mensen die er zo over denken
Wat ik trouwens echt mis als kiespijn zijn die 'Duckies' verhalen met allemaal brutale schoolkinderen en meester Warbol enzo, damn wat waren die slecht.
Die vind ik juist geniaal, vooral meester Warbolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Nikmans het volgende:
Keessie
Ik dacht dat ik de enige op de wereld was die Douwe Dabbert leuk vond![]()
Gelukkig bestaan er nog meer mensen die er zo over denken
Wat ik trouwens echt mis als kiespijn zijn die 'Duckies' verhalen met allemaal brutale schoolkinderen en meester Warbol enzo, damn wat waren die slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |