Doe mij maar een zalmfilet aub.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe op mijn eten letten hoor...
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zou je toch ook niet zeggen![]()
Deze al 70 jaarhier was hij dus 68 jaar !
nog helemaal niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks? als je wakker bent...
Hoe is het met dochterlief?
Ben je al Oma ?
zo niet dan toch dit weekend als het goed is![]()
spannend............
Dat kan ik me voorstellen !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog helemaal niksnog steeds in wachtstand met de telefoon die ik nu letterlijk overal naar toe sleep, zelf als ik naar het toilet moet neem ik hem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Waarom dequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Spannend voor je Heks dat je oma wordt zoals ik hier lees. Jammer genoeg kan ik er niet over meepratenHeb natuurlijk geen kinderen.
Maar vind het leuk voor jou.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat het nog heel lang duurt eer ik oma wordt
Dat weet je maar nooit met die jeugd van tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een zoon van 26quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die jeugd van tegenwoordig
ja maar dan nog !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van 26en die wil nog lang geen kinderen, zegt ie zelf
Dat vind ik dan best wel engquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dan nog !![]()
ongelukje ofzo...kan je zomaar volgend jaar Oma zijn
Wie weetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. lig er maar niet wakker van, misschien vindt je het dan ineens wel heel leuk
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waarom de![]()
Of is die vraag te persoonlijk? laat dan maar hoor, ik heb ook geen kinderen maar dat wilde
ik ook niet en dat wist ik al heeeeeel vroeg
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Mijn stiefkind is 15 die is misschien wel eerder
Oh dat is spijtigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgen
Ah... bahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgen
Ze is gelukkig nog een beetje afwachtend ook met verkering enzo dus ik heb goede moedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik hoop toch niet nog dit jaar
daar zou ik nou wel van wakker liggen ...
Ja... dat was ik ook, tot ik 16 wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze is gelukkig nog een beetje afwachtend ook met verkering enzo dus ik heb goede moed
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... bahdat lijkt me inderdaad eh... klote zeg maar...
Maar jullie hebben er wel vrede mee dus, da's wel mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |