ai...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemorgen.. vanmiddag op zieken bezoek naar een jonge vrouw die hersenbloeding heeft gekregen.
pppfffftt heftig Haaitjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ze is inmiddels thuis moet wel 3x naar het St Radboudziekenhuis toe voor oefeningen in Nijmegen.. Gelukkig kan ze wel lopen alleen haar rechte hand is gevoelloos ze moet links leren schrijven. en haar mond beetje scheef . Ze moest geopereerd worden aan haar rechte oog en later schoot een bloed propje naar haar hersenen.
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.quote:
Ja wij schrokken ook toen wij dat hoorde.. Ze gaat ook veel slapen overdag's ze kan de drukte niet aan. En zijn moeder doet de was en het huis schoon maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat komt dan zo akelig dichtbij heh, je schrikt toch iedere keer weer als het in je
nabije omgeving is of familie, maar het hoort er nu eenmaal bij, maar of het ooit
went.... ik weet het niet.
Nou ja... terug naar het heden, tijd om te eten !
honger...
ppppfffttttt erg he schrok ervan toen ik het las, hoop dat ze echt snel hersteltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.
Ah, dat is beter nieuws !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.
ah... dat heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef Maes het volgende:
Is het eten weer op???
Mike de Boer op visite bij 'huilen is voor jou te laat' Corrie Konings op RTL4. Daar heeft ze toch een leuk huis aan over gehouden
Nee is niet raar om dat te zeggen ..Omdat je niet weet of het ernstig is of niet ernstig met haar is. gelukkig na omstandigheden gaat het prima. Ze kwam naar ons gelopen toen wij bij hun in de tuin liepen...ze wonen niet ver van ons vandaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah, dat is beter nieuws !
Ik zag haar in gedachte al als een kasplantje half verlamd liggenen dat
lijkt me zooooooooo verschrikkelijk, als mij dat zou gebeuren zou ik echt een
spuitje willen.
is misschien een raar moment om nu te zeggenmaar die gedachte ging echt
even door me heen
Ja hoop het ook ..ik kreeg tranen in mijn ogen vanmiddag en ze is zo jong 2 kinderen hebben ze een dochter van veertien en een zoon van 10 jaar. Maar haar man is zo lief voor haar echt waar. Vandaar PI duim omhoog.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
ppppfffttttt erg he schrok ervan toen ik het las, hoop dat ze echt snel herstelt
en een PI voor haar schoonmoeder !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hoop het ook ..ik kreeg tranen in mijn ogen vanmiddag en ze is zo jong 2 kinderen hebben ze een dochter van veertien en een zoon van 10 jaar. Maar haar man is zo lief voor haar echt waar. Vandaar PI duim omhoog.
Ik vergeet haar schoonouders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een PI voor haar schoonmoeder !
even om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vergeet haar schoonouders.
Dankje wel Fanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
even om je op te vrolijken...![]()
ga ik nog een uurtje Griekse les nemen
doei doei...
Dat zou je toch ook niet zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje wel Fan![]()
![]()
![]()
Barry was gisteren jarig 63 jaar geworden.
Geeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Kingstown het volgende:
Zeg Fan....leg me eens uit hoe je dit doet?
De ene keer staat je volledige username er en de keer erna wordt die afgekort. Vlak na elkaar in m'n AT.![]()
Heb je special powerrrrrrrs?![]()
[ afbeelding ]
Jammer, had op een sappig en spannend verhaal gehoopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeen ideemisschien weet Karina dat...
Nee, heb ik niet, Ik ben wel de derde kloon van mezelf is dat sappig genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer, had op een sappig en spannend verhaal gehoopt.
Doe mij maar een zalmfilet aub.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe op mijn eten letten hoor...
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zou je toch ook niet zeggen![]()
Deze al 70 jaarhier was hij dus 68 jaar !
nog helemaal niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks? als je wakker bent...
Hoe is het met dochterlief?
Ben je al Oma ?
zo niet dan toch dit weekend als het goed is![]()
spannend............
Dat kan ik me voorstellen !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog helemaal niksnog steeds in wachtstand met de telefoon die ik nu letterlijk overal naar toe sleep, zelf als ik naar het toilet moet neem ik hem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Waarom dequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Spannend voor je Heks dat je oma wordt zoals ik hier lees. Jammer genoeg kan ik er niet over meepratenHeb natuurlijk geen kinderen.
Maar vind het leuk voor jou.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat het nog heel lang duurt eer ik oma wordt
Dat weet je maar nooit met die jeugd van tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een zoon van 26quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die jeugd van tegenwoordig
ja maar dan nog !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van 26en die wil nog lang geen kinderen, zegt ie zelf
Dat vind ik dan best wel engquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dan nog !![]()
ongelukje ofzo...kan je zomaar volgend jaar Oma zijn
Wie weetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. lig er maar niet wakker van, misschien vindt je het dan ineens wel heel leuk
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waarom de![]()
Of is die vraag te persoonlijk? laat dan maar hoor, ik heb ook geen kinderen maar dat wilde
ik ook niet en dat wist ik al heeeeeel vroeg
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Mijn stiefkind is 15 die is misschien wel eerder
Oh dat is spijtigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgen
Ah... bahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgen
Ze is gelukkig nog een beetje afwachtend ook met verkering enzo dus ik heb goede moedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik hoop toch niet nog dit jaar
daar zou ik nou wel van wakker liggen ...
Ja... dat was ik ook, tot ik 16 wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze is gelukkig nog een beetje afwachtend ook met verkering enzo dus ik heb goede moed
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... bahdat lijkt me inderdaad eh... klote zeg maar...
Maar jullie hebben er wel vrede mee dus, da's wel mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.
Nou we wachten rustig af... die zoon van 26 hmmmmmmquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:21 schreef Maes het volgende:
Ik was jong moeder dus ik zou ook jong oma kunnen zijn maar ik denk het niet![]()
Even boodschappen doen
Het blijft toch altijd een verdrietje op de achtergrond denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.
Ja nu wel inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar jullie hebben er wel vrede mee dus, da's wel mooi
Ja soms wel je weet niet beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Maes het volgende:
Het blijft toch altijd een verdrietje op de achtergrond denk ik.
Ik vraag niet meer verderquote:
Is er iets speciaals dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja soms wel je weet niet beterWij gaan dit weekend lekker naar Amsterdam
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vraag niet meer verdersoms heb ik een beetje spijt als ik iets heb gevraagd en dan
blijkt hem toch een beetje pijnlijk te zijn
ZO !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Ik doe nog even trotse moeder, mijn zoon doet een beetje aan acteren in zijn vrije tijd en hij staat met de theatergroep op een festival in september, Dit is de poster
[ afbeelding ]
De rechter is mijn zoon
Ik ga gewoon naar de prenatal als het zover isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ZO !![]()
nouuuuuuuuuuuu ik zou maar vast gaan breien...
Morgenavond naar Hans Klokquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er iets speciaals dan?in Amsterdam bedoel ik?
een festival ofzo?
nu wordt je toch ietwat nerveus of niet dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de prenatal als het zover isBreien is voor oma's
ow.... Hans Klokquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgenavond naar Hans Kloken wij komen maandag thuis.
@Maes wat een leuke zoon heb jij
Graag gedaan ! print hem maar uit danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Fan, wat een mooie foto van Hans Klok..Waarom hou jij daar niet van..Hurricane nieuwste show. Dankje wel
Doei Fan..kookse ik ga ook koken. en tot maandagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik ga weer even verder hier... dingen doen enzo...![]()
doei doei
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu wordt je toch ietwat nerveus of niet dan?
Groetjes aan Hans !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Dank jullie wel. Ik zit nu in de trein naar Utrecht.
Als je je verzekeringspasje en papieren kunt tonen zou het niet zo moeten zijn (ze zouden het zelfs nog na kunnen bellen bij de verzekering als ze het niet vertrouwen)....wilt u even hier uw pinpas gebruiken....ja, ik weet het, u zit op de Eerste Hulp en u heeft een gebroken been en u wilt graag geholpen worden en ja, u bent goed verzekerd maar toch willen we eerst het geld graag hebben voordat we u gaan opereren want wellicht gaat u toch niet betalen ondanks het feit dat u nageldicht verzekerd bent voor dit soort dingen...alleen bij de tandarts moet je vooruitbetalen ondanks het feit dat je kunt aantonen dat de verzekering de vergoeding gewoon gaat overmaken, blijft een vreemde zaak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef Disana het volgende:
Ik moest dat vorig jaar ook hoor, toen er een vulling afbrak. Contant betalen bij de vervanger omdat teveel mensen proberen er gratis mee weg te komen. En ik heb dat gedaan, want in een enkele week kan zo'n blootliggende kies al aardig aangetast raken.
Mooie knappe Hans hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Groetjes aan Hans !have Fun !
Dat doe ik al sinds ik kan pratenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
40+ vrouwen praten graag en veel blijkt uit een onderzoek.
Ja Hansie is leuk om te zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het ziet er wel gelikt uit![]()
vooral als die ene man ineens met zijn kop op dat dienblad valt![]()
Je bent niet alleen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds ik kan praten
Ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat doe ik al sinds ik kan praten
Hoi !quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik ook.Praten heeft vele nuttige functies. Vaak. Soms even niet. Maar ik kan ook best m'n mond houden als (ik denk dat) nodig is.
(Ik was nog niet in deze SC geweest, geloof ik? Bij deze dan hoi en zo)
Ik vind het een beetje een engerd om te zienquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[RED ROOM #1438] Slaap zacht, zoete prins.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Heks !!!!
Is heks oma geworden ik hoor er niks vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[RED ROOM #1438] Slaap zacht, zoete prins.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Heks !!!!
jaaaaaaaaaaaa FANN had al gecrostpostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is heks oma geworden ik hoor er niks van
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Kingstown het volgende:
Top 500 subforum 40+ van 01-01-2011 t/m 22-08-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1309 Karina
002 0593 Kingstown
003 0511 tong80
004 0497 trovey
005 0482 FANNvanhetlaatsteuur
006 0428 Toverheks
007 0382 golfer
008 0368 Piet_Piraat
009 0247 childintime
010 0190 Haaibaaike
Boven Tong....dat gaat helemaal verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |