abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2011 @ 12:57:15 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101973263
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

:+ hoe ouder hoe wijzer moet je maar denken (8>

ik ga die knop indrukken van die wasmachine en me uit deze stoel hijsen -O-
Nou opschieten dan _O- :*
pi_101973291
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

jajajaja ik ga al :')

nog even deze :P

Het Grijze gevaar...

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=1005048
pi_101973347
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

een beetje zielig ook wel voor die kindertjes oO<
Ook lang geleden toen ik als puber in de disco kwam, wel eens meegemaakt dat een vader binnenkwam in ochtendjas en sloffen aan en zijn dochter de disco mee uit nam....dat arme kind had de maanden daarna geen leven op school. :o
pi_101976271
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Was staat te draaien, bed verschoond, geswifferd en gedweild (8>

nu nog koken -O-
pi_101976284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ook lang geleden toen ik als puber in de disco kwam, wel eens meegemaakt dat een vader binnenkwam in ochtendjas en sloffen aan en zijn dochter de disco mee uit nam....dat arme kind had de maanden daarna geen leven op school. :o
:') wat een lul :')
pi_101976495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') wat een lul :')
Dochter moet om 12 uur thuis zijn, papa zit thuis in pyama te wachten, wordt steeds bozer doet om half 1 ochtendjas aan en scheurt naar disco om daar dochter letterlijk :D van de dansvloer te sleuren.

Als er toen make-over shows waren geweest had ze zich als eerste aangemeld. :o
pi_101976578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dochter moet om 12 uur thuis zijn, papa zit thuis in pyama te wachten, wordt steeds bozer doet om half 1 ochtendjas aan en scheurt naar disco om daar dochter letterlijk :D van de dansvloer te sleuren.

Als er toen make-over shows waren geweest had ze zich als eerste aangemeld. :o
Had ze nog mazzel ik moest om 10 uur thuis zijn :') 1x per week maar ik mocht dan wel
weer kiezen tussen vrijdagavond of zaterdagavond dat dan weer wel *;

en als ik een beetje laat was, schoenen uit, en keihard naar huis rennen, want Pa zat
te wachten ... (8>
pi_101998381
Laatste update....

Ik ga strijken -O-
pi_101998994
Strijken (en vouwen) had ik hier ook op de planning staan. Maar die planning heb ik (iets te gemakkelijk) een dag verschoven. :P
pi_102001565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Eska het volgende:
Strijken (en vouwen) had ik hier ook op de planning staan. Maar die planning heb ik (iets te gemakkelijk) een dag verschoven. :P
Klaar 8-)

Ik moet wel bezig blijven door dat gedoe met stoppen met roken ik had me al een beetje
voorbereid door te ''minderen'' maar ik weet uit ervaring dat dat niet echt werkt :')

Dus ik ben een beetje aan het hyperen oO<

Het huis is tenminste wel lekker schoon :') en je wil niet weten welke plannen ik heb voor morgen :')
pi_102001711
Maar dat zijn wel gunstige bijwerkingen dan! :D (en minderen werkt idd niet, nee)

Kom maar op met de plannen voor morgen! :Y Wie weet werkt het inspirerend. :P
pi_102006770
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef Eska het volgende:
Maar dat zijn wel gunstige bijwerkingen dan! :D (en minderen werkt idd niet, nee)

Kom maar op met de plannen voor morgen! :Y Wie weet werkt het inspirerend. :P
badkamer soppen, alles eruit, en dan ook echt goed ALLES shoonmaken :{

Gordijnen wassen (om de rooklucht eruit te halen) -O-

maar het kan ook wel wachten tot volgende week ofzo hoor, dat gordijnen wassen :')

doe ik vandaag alleen de badkamer oO<
pi_102007746
Oke....ik ga nu een hele gevaarlijke vraag stellen met al die vrouwen in de buurt.... >:)
Strijken jullie echt alles?

Ik strijk m'n overhemden en beddengoed en dat is het wel zo ongeveer.....ik had ooit een vriendin die streek echt alles (tot de washandjes aan toe :') ) en daar moest ik erg om lachen, terwijl zij het heel normaal vond.

Ben ik een gemakzuchtige lul of kun je ook doorslaan met dat strijken? oO< Ik vond het behoorlijk obsessief namelijk.
pi_102007874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Oke....ik ga nu een hele gevaarlijke vraag stellen met al die vrouwen in de buurt.... >:)

Ik strijk m'n overhemden en beddengoed en dat is het wel zo ongeveer.....ik had ooit een vriendin die streek echt alles (tot de washandjes aan toe :') ) en daar moest ik erg om lachen, terwijl zij het heel normaal vond.

Ben ik een gemakzuchtige lul of kun je ook doorslaan met dat strijken? oO< Ik vond het behoorlijk obsessief namelijk.
Nee ik strijk aleen wat echt gestreken moet worden, geen handdoeken, theedoeken, washandjes ondergoed, wel mijn kussenslopen, maar niet mijn dekbedovertrek, dat is me echt teveel werk :@
maar een gekreukeld kussensloop vin ik dan weer niks, en soms staat er op een dekbedovertrek
''strijkvrij'' dat begrip moet je zeeeeeeeeeeeeeeeeer ruim nemen :') k heb in ieder geval 1
dekbedovertrek die is inderdaad strijkvrij, dat andere zogenaamde ''strijkvrije'' is niet echt
zo strijkvrij als ik hoopte dus vandaar dat ik de slopen in ieder geval wel strijk.
pi_102007910
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee ik strijk aleen wat echt gestreken moet worden, geen handdoeken, theedoeken, washandjes ondergoed, wel mijn kussenslopen, maar niet mijn dekbedovertrek, dat is me echt teveel werk :@
maar een gekreukeld kussensloop vin ik dan weer niks, en soms staat er op een dekbedovertrek
''strijkvrij'' dat begrip moet je zeeeeeeeeeeeeeeeeer ruim nemen :') k heb in ieder geval 1
dekbedovertrek die is inderdaad strijkvrij, dat andere zogenaamde ''strijkvrije'' is niet echt
zo strijkvrij als ik hoopte dus vandaar dat ik de slopen in ieder geval wel strijk.
Dekbed overtrek doe ik dan wel :@ (2.40 bij 2 ofzo), maar het komt er dus op neer dat zij idd een neuroot was. :D
pi_102007914
quote:

eh... het antwoord is dus nee je bent geen gemakzuchtige lul :+ en ja je vriendin was inderdaad
een beetje obsessief , dat was mijn moeder ook trouwens die streek ook de washandjes en het ondergoed :')
pi_102007917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dekbed overtrek doe ik dan wel :@ (2.40 bij 2 ofzo), maar het komt er dus op neer dat zij idd een neuroot was. :D
JA :+
pi_102008253
Strijken probeer ik te beperken tot een minimum. :P Dat lukt heel best als ik de droger meteen leeghaal wanneer 'ie klaar is. Dan is het echt maar een enkel dingetje dat gestreken hoeft te worden. Sommige shirts zijn gewoon wat kreukgevoeliger.
Beddengoed doe ik niet hoor. :o Dat gaat meteen vanuit de droger weer het bed op. En ik doe zéker geen handdoeken en zo. Tafelkleed wel.

Zo, 2e was zit in de machine. Vouw/strijk is gedaan. Keuken aan kant. Ik kan gaan boodschapperen. :+
pi_102008354
Een tafelkleed....dat is wel heel jaren 70. :P

Ow ja...die nickname van jou....steeds vaker zie ik de "E" niet. B-)
pi_102009085
quote:

Ik ben opgevoed met alles strijken , tot aan de vaatdoekjes aan toe (overigens moest ik ook de plintjes in mijn slaapkamer 2 keer in de week afstoffen ;( )
Averechts resultaat. Ik strijk nooit. Hang alles op hangertjes te drogen, en stofzuig 2 keer per jaar de plinten in mijn slaapkamer
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_102009751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:34 schreef Kingstown het volgende:
Een tafelkleed....dat is wel heel jaren 70. :P
Jaren '70, ja? :D Ik vind 't gezellig. Als de tafel gedekt is dan. Voor alleen borden doe ik 't niet. :P

quote:
Ow ja...die nickname van jou....steeds vaker zie ik de "E" niet. B-)
Muziekbrilletje te lang opgehad? :+
pi_102009894
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:

Ik ben opgevoed met alles strijken , tot aan de vaatdoekjes aan toe (overigens moest ik ook de plintjes in mijn slaapkamer 2 keer in de week afstoffen ;( )
Averechts resultaat. Ik strijk nooit. Hang alles op hangertjes te drogen, en stofzuig 2 keer per jaar de plinten in mijn slaapkamer
Ik kan me goed voorstellen dat je daar een hartgrondige aversie aan hebt overgehouden, ja. :o
pi_102013889
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:33 schreef Eska het volgende:

Muziekbrilletje te lang opgehad? :+
O-)

Es-Ka werd opeens E-Ska en daarna eska....nog even en die e is helemaal van mijn netvlies verdwenen. 8-)
pi_102015043
Zijn er mensen die wel eens per seconde wijzer online spelen?
http://quiz.vara.nl/persecondewijzer
pi_102016287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:32 schreef Kingstown het volgende:
Zijn er mensen die wel eens per seconde wijzer online spelen?
http://quiz.vara.nl/persecondewijzer
nee nog nooit gedaan
maar ik ga het zeker wel eens proberen
thx voor de link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')