Ook mooi deze! Maar goed dat New Look niet in Amsterdam zitquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:01 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik echt een stop ingelast om hakken te kopen.
Alleen nog slagen voor de winter
WOW mooi! Van Steve Madden in Rotterdam dus? A.s. vrijdag ga ik in Rotterdam shoppen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:01 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik echt een stop ingelast om hakken te kopen.
Alleen nog slagen voor de winter
Oeh erg leuk en schattig! Sowieso hou ik echt van alles wat roze isquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOW mooi! Van Steve Madden in Rotterdam dus? A.s. vrijdag ga ik in Rotterdam shoppen...![]()
En dit zijn mijn nieuwe pareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, nou wees blij! Ik ga komende tijd de New Look ontwijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ook mooi deze! Maar goed dat New Look niet in Amsterdam zit
Nee, deze zijn van de New Lookquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOW mooi! Van Steve Madden in Rotterdam dus? A.s. vrijdag ga ik in Rotterdam shoppen...![]()
En dit zijn mijn nieuwe pareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zeker alleen dan in zwart/rood?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:45 schreef -Peach het volgende:
Ja ik zag gisteren bij de Sacha ook zo'n plateau, echt lelijk! De schoen zelf was wel tof, gewoon zwart met rood, maar dat plateau
die van het plaatje hierboven vind ik ook niet mooi, maarrr die zwart / rode van Sacha MOET ik! Een collega van me heeft ze en toen heb ik te lang gewacht met ze zelf kopen en nu heeft mijn Sacha ze niet meer en online ook niet meer..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:45 schreef -Peach het volgende:
Ja ik zag gisteren bij de Sacha ook zo'n plateau, echt lelijk! De schoen zelf was wel tof, gewoon zwart met rood, maar dat plateau
Ik zag ze in Eindhoven, bij de Sacha in de heuvelgalerie, maar daar ben ik vorige week ook geweest, dus ik weet niet of ik nou deze twee keren door elkaar haal (en of ze zo snel ineens alles omgooien). Ze hebben nog 2 andere Sacha's in Eindhoven, dus wie weet hebben ze de pumps nog wel bij een van de winkelsquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
die van het plaatje hierboven vind ik ook niet mooi, maarrr die zwart / rode van Sacha MOET ik! Een collega van me heeft ze en toen heb ik te lang gewacht met ze zelf kopen en nu heeft mijn Sacha ze niet meer en online ook niet meer..
Bij welke Sacha, in welke stad dus, heb jij ze gezien?
Dat zou ik echt moeten aanzien, want op het plaatje vind ik ze niet mooiquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze zeker alleen dan in zwart/rood?
[ afbeelding ]
Op de foto vind ik het ook superlelijk (sowieso lijkt de schoen echt gigantisch, vraag me af welke maat ze hebben gebruikt hier), maar als iemand de schoen aanheeft valt het totaal niet op en staat de schoen echt mooi aan de voet
die zijn leuk!!quote:
Tango. Daar zijn ze van Tango 'zelf', niet Blink (zooltje overheen geplakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Danielle83 op 22-08-2011 10:04:14 ]
oef hmm.. dat is helaas erg uit de buurt voor mijquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zag ze in Eindhoven, bij de Sacha in de heuvelgalerie, maar daar ben ik vorige week ook geweest, dus ik weet niet of ik nou deze twee keren door elkaar haal (en of ze zo snel ineens alles omgooien). Ze hebben nog 2 andere Sacha's in Eindhoven, dus wie weet hebben ze de pumps nog wel bij een van de winkels
Als je het nummer van de schoen weet en de schoen is niet afgeprijsd kun je hem gewoon bestellen bij de Sacha in de buurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
oef hmm.. dat is helaas erg uit de buurt voor mijMaar bedankt voor de info
Weet geen nummer, maar kan ze wel goed omschrijven denk ik.. ik ga het gewoon proberen! Dank voor de tip.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je het nummer van de schoen weet en de schoen is niet afgeprijsd kun je hem gewoon bestellen bij de Sacha in de buurt
Ik gebruik al paypal vanaf mijn 15e-16e?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef Joell het volgende:
[..]
i know i know, maar is 18 jaar en ouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door lwxo92 op 23-08-2011 01:07:49 ]"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ik gebruik al paypal vanaf mijn 15e-16e?
----
En wat ik net toch nog tegenkwamDie spoiler damn dat zijn pas killerheelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi voor naar een metalconcert!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die spoiler damn dat zijn pas killerheels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |