De hele straat hier was geloof ik wakkerquote:Op zondag 4 september 2011 02:13 schreef Specularium het volgende:
Jezustering mensen.
Schrok me kapot.
Wat was er gebeurd?quote:Op zondag 4 september 2011 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
De hele straat hier was geloof ik wakker![]()
(behalve mijn dochter, die heeft niets gemerkt!)
Onweer. Geen mooie aankomende rollende donder... maar 1 goeie flinke loeiharde klap!quote:
Na die megaklap heb ik het nog een 20 minuten horen rommelen en flitsen en toen ben ik ook wel zo'n beetje weer in slaap gevallen.quote:Op zondag 4 september 2011 09:54 schreef Naamah het volgende:
Heeft het eigenlijk lang geonweerd? Ik werd wakker, heb twee keiharde donders gehoord en ben toen weer in slaap gevallen.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:12 schreef Undergod het volgende:
Ik werd wakker van een grote klap en een vriendin die opeens op me lag.
Klap kwam volgens mij van het noorden.
Bij mij druppelde de kraan zelfs een paar keer daarna. Dus ik dacht eerst aan een bom of dat er iets geraakt was.
*Niiice*quote:Op maandag 5 september 2011 13:12 schreef Undergod het volgende:
Ik werd wakker van een klap en een vriendin die opeens op me lag.
Dan was ie nooit meer wakker geworden...quote:Op maandag 5 september 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien is zn vriendin wel 200 kilo.
Hehequote:Op maandag 5 september 2011 15:06 schreef speknek het volgende:
Confirmed. Het was dus geen blikseminslag, maar Undergod's vriendin die zich omdraaide.
Op 24 september is er iig wel een heule mooie roofvogelshow! Daar zijn wij in Juni ook bij geweest en dat in combinatie met de botanische tuinen is heel erg leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:28 schreef Knevelt het volgende:
Zijn de botanische tuinen eigenlijk mooi om nu te bezoeken? Ben er nog nooit geweest.
Vet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op 24 september is er iig wel een heule mooie roofvogelshow! Daar zijn wij in Juni ook bij geweest en dat in combinatie met de botanische tuinen is heel erg leuk!
De enige keer dat wij er waren hebben we 2 uur bij de roofvogelshow staan kijken, daardoor de kassen (waar vlinders moeten zitten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Vet!
Weet alleen niet of ik er dan ben. Maar zijn de botanische tuinen in 't algemeen de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |