Jups ik zat op de bank, voelde en zag de bank licht schudden, ik dacht echt even wtf gebeurt er nou! en kijk naar een box op standaard die naast de bank staat en die schudde ook heen en weer en toen dacht ik wtf tis wel echtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
Voelden jullie ook de aardschok? Best een raar effect als je op tv het Wtc in ziet storten...
Kibbeling was prima. Ik maak mij altijd meer zorgen om die Vietnamees ernaast.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt. De visboer is verkast naar het diakonessenziekenhuis (kunnen zijn klanten gelijk door met een voedselvergiftiging)
Kibbeling was (op wat harde stukken na) prima te doen, maar nadat ik een keer een lekkerbek heb gehad die naar dreft smaakte was ik klaar met hem...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kibbeling was prima. Ik maak mij altijd meer zorgen om die Vietnamees ernaast.
Volgens mij kreeg hij het restvet van de visboer voor zijn loempia's, tegen een zacht prijsje.
Hehe, kan kloppen, volgens mij deed hij zijn handschoendjes nooit uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef Ireth het volgende:
Kibbeling was (op wat harde stukken na) prima te doen, maar nadat ik een keer een lekkerbek heb gehad die naar dreft smaakte was ik klaar met hem...
Geen idee wat het zijn, maar ik heb er een keer haring gehaald die goddelijk was! Een week later liep ik er langs en kwam er een lijklucht uit het pand.. sindsdien durf ik er niet meer naar binnenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe, kan kloppen, volgens mij deed hij zijn handschoendjes nooit uit.
Zit een nieuwe viswinkel waar die babywinkel zat op de Straatweg. T.h.v. de Plantage.
Volgens mij zijn het Italianen ofzo. Moet er nog even langsgaan.
Welke ijssalon bedoel je? Van Lucia?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat het zijn, maar ik heb er een keer haring gehaald die goddelijk was! Een week later liep ik er langs en kwam er een lijklucht uit het pand.. sindsdien durf ik er niet meer naar binnen
Overigens, de nieuwe ijssalon al geprobeerd? Die is ook erg creatief! Snickersijs is erg lekker, Colaijs niet
Op de Plantage, waar eerst Bureau Halt in heeft gezeten volgens mij. Naast de Trekpleister! Weet eigenlijk niet eens hoe ze hetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Welke ijssalon bedoel je? Van Lucia?
Ow daarzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de Plantage, waar eerst Bureau Halt in heeft gezeten volgens mij. Naast de Trekpleister! Weet eigenlijk niet eens hoe ze hetenMaar zijn ijs is erg lekker
Ohja, precies in dat weggestopte hoekje. Ik dacht al wat die politie aan het doen was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de Plantage, waar eerst Bureau Halt in heeft gezeten volgens mij. Naast de Trekpleister! Weet eigenlijk niet eens hoe ze hetenMaar zijn ijs is erg lekker
Heej dat wist ik dus niet! Gaan we ook een keer langs dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef Axia het volgende:
[..]
Ow daarzo.Die ken ik nog niet.
Op de Anton Geesinkstraat heeft Lucia (van de Italiaanse broodjes op Overvecht WC) nu een ook ijssalon. Dacht dat je die bedoelde
Ik ook. Kijken of het lukt om zaterdag even langs te gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej dat wist ik dus niet! Gaan we ook een keer langs dus
Doe maar ff klikken, dit was van vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:28 schreef Knevelt het volgende:
Zijn de botanische tuinen eigenlijk mooi om nu te bezoeken? Ben er nog nooit geweest.
Nou hier gaat het anders al flink tekeer naar mijn meningquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef zatoichi het volgende:
Nog even en het gaat los hier in utrecht..
Dan wordt het dus misschien nog erger??quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
uh? het is hier al vijf minuten gaande.
O die had ik ingetimed maar die hoef ik dus niet te kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Naamah het volgende:
Omg.. ik dacht het minder werd! Constant weerlicht, wow! En nu is sbs6 er ook nog eens tussenuit gepiepeld, daar gaat mijn einde van Aliens vs Monsters
Nee die kan ik met de beste wil van de wereld niet ondertekenen. Dan maar die vervloekte VVD stemmen.quote:Hij bezorgd Utrecht
Ik zat ook al te zoeken?quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef okiokinl het volgende:
je kan die petitie helemaal niet ondertekenen op de website..
Nu wel. Heb het net gedaan.quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef okiokinl het volgende:
je kan die petitie helemaal niet ondertekenen op de website..
Kostdaquote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb het dubbele in de aanbieding op tien minuten van het centrum
Koop?quote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb het dubbele in de aanbieding op tien minuten van het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |