quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze weer in Lombok waren met het nos journaal ivm suikerfeest.
Vorige keer gingen ze de plaatselijke Perzische supermarkt interviewen "En wat hebben jullie zoal aangepast in het assortiment voor suikerfeest?", "eh, niks", "jullie zijn toch moslims?", "nee we zijn iraniers"..
haha persepolis rules, was mn vaste groente-iranier..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
Grappig dat ze weer in Lombok waren met het nos journaal ivm suikerfeest.
Vorige keer gingen ze de plaatselijke Perzische supermarkt interviewen "En wat hebben jullie zoal aangepast in het assortiment voor suikerfeest?", "eh, niks", "jullie zijn toch moslims?", "nee we zijn iraniers"..
Nee, geen moties:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nou meneer Wolfsen stapt uiteraard niet op, geen moties, helemaal niks. Slechts een summier excuus aan het weggepeste homostel. Ongelooflijk dat zo'n prutsjan zichzelf burgervader van deze mooie stad mag noemen.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/385075
quote:Het debat wordt volgende week voortgezet in de vergadering van de gemeenteraad. Dan kunnen ook moties worden ingediend. Dat is niet mogelijk bij een commissievergadering zoals vandaag het geval was.
Ik ken niemand die wil dat hij blijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef bierjoost het volgende:
Je moet voor de grap eens een Twitter search doen op wolfsen.
Iedereen ziet hem het liefst gaan.
Ik ken iemand die op hem heeft gestemdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken niemand die wil dat hij blijft.
Dat komt omdat er ook niemand die dat wilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Op k-eiland heeft hij vrienden gemaakt met subsidie en nieuwe moskee aan bijhorend plein.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
We zitten in Utrecht wel met een wat speciale situatie tov andere steden. Utrecht CS is echt een hotspot van verkeer. Echt alle OV verloopt via het CS, er is geen enkel ander knooppunt in de stad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
Tja, die bussen moeten toch ergens langs hè? En in zo'n stad wonen overal wel mensen.
Vaartsche Rijn belooft ook wel een mini-knooppunt te gaan worden als de tram daar ook stopt, scheelt weer verkeer op CS. Maar idd, CS is extreem belangrijk voor de verkeersafwikkeling in de stad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
We zitten in Utrecht wel met een wat speciale situatie tov andere steden. Utrecht CS is echt een hotspot van verkeer. Echt alle OV verloopt via het CS, er is geen enkel ander knooppunt in de stad.
Gelukkig gaan ze nu pas aan de amsterdamse straatweg beginnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb niet gestemd bij dat referendum.
En mag ik even klagen over al die wegwerkzaamheden rondom en in Utrecht? Ik word er echt zo moe van.
Dat kan daar best blijven zitten, maar stel dan gewoon een (verplicht) transferium in als je naar een evenement daar wil.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat de Jaarbeurs naast het CS zit is natuurlijk te belachelijk voor woorden....
Yep, zaterdag de ASW afgesloten ivm braderie en maandag breken ze hem open ivm het asfaltquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:45 schreef lost95 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze nu pas aan de amsterdamse straatweg beginnen
Dat zit in/op CSquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef rubje het volgende:
oi, Utreg! vraagje! Klopt het dat er bij jullie een Starbucks koffietoko is geopend en zo ja,waar zit dat vanaf CS?
dank!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef rubje het volgende:
oi, Utreg! vraagje! Klopt het dat er bij jullie een Starbucks koffietoko is geopend en zo ja,waar zit dat vanaf CS?
dank!
Jezus... Das al eeuwen geleden man. Zitten er inmiddels 2 op CS.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef rubje het volgende:
dank!
Drie. Eentje zit er in het NS-gebouw afaik. Nooit gezien though.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
[..]
Jezus... Das al eeuwen geleden man. Zitten er inmiddels 2 op CS.
Het is bijna de stationshal zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef rubje het volgende:
Niet bijna...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is bijna de stationshal zelf.
Gewoon alle ruimteverslindende parkeerplaatsen opheffen daar. Moet je eens op Google Maps kijken hoe enorm veel parkeerplaatsen er rondom de jaarbeurs zijn die echt bijna nooit allemaal vol staan. En dat midden in de stad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat kan daar best blijven zitten, maar stel dan gewoon een (verplicht) transferium in als je naar een evenement daar wil.
Bijna? Helemaal!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is bijna de stationshal zelf.
Ik haat die braderiequote:Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, zaterdag de ASW afgesloten ivm braderie en maandag breken ze hem open ivm het asfalt
I love de braderiequote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik haat die braderieEnige voordeel van werken op zaterdag, hoor ik dat tenminste niet de hele dag.
Als je klein bent zie je de treurnis er niet van in. Je ziet alleen de gigantische optocht die je toen nog niet zag als er langzaam uitkomende stront.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
I love de braderie(het gekke is, mijn dochter loopt hem met gemak 3x heen en weer.. zonder braderie loopt ze al te kreunen en te steunen als we vanaf de Marnixlaan naar de Plantage moeten lopen
)
Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevierquote:Nog geen 30 procent van de Utrechters ziet de PvdA'er graag terugkomen voor een tweede termijn.
Dat vind ik nog veel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef TMan het volgende:
[..]
Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
'De kwestie Hans en Ton', want het met de voornaam benoemen klinkt lekker persoonlijk en betrokken. Als Wolfsen op camera zou moeten antwoorden op de vraag of de daders Marokkanen zijn wordt benoemen ineens heel lastig.quote:In een reactie op het onderzoek meldt Wolfsen het begrijpelijk te vinden 'dat de kwestie Hans en Ton de gemoederen bezighoudt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |