mn plafont begon zelfs te lekken, dat is nieuw... :pquote:Op woensdag 7 september 2011 00:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En nog een beetje harder nu. Ik ben echt net op tijd binnen!
Rare vraag misschien, maar was dat lek boven een stopcontact?quote:Op woensdag 7 september 2011 02:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]
mn plafont begon zelfs te lekken, dat is nieuw... :p
nee..boven me zit een balkon.de aannemer is bezig met mn plafont, ik heb het al doorgegeven en ze gingen het oplossen. was iets met te veel water en geen goede afwatering.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar was dat lek boven een stopcontact?
Ah ok, ik dacht even dat je misschien wel eens een bekende van me kon zijn omdat vrienden van me ook in een keer lekkage hadden.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:28 schreef okiokinl het volgende:
[..]
nee..boven me zit een balkon.de aannemer is bezig met mn plafond, ik heb het al doorgegeven en ze gingen het oplossen. was iets met te veel water en geen goede afwatering.
nee , ik gooide snel een emmer eronder. er kwam alleen een flinke straal uit een gat waar een lamp hoort te hangen, die er nu even niet hangt omdat ze pas net het plafont afhebben geisoleerd tegen brand. de aannemer zei dat ze het snel konden oplossen, aan de balkon zijde, daar zijn ze nog bezig kennelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht even dat je misschien wel eens een bekende van me kon zijn omdat vrienden van me ook in een keer lekkage hadden.
Heb je veel schade?
ja, plat dak (balkon van de bovenburen) dat klopt wel met wat hij zei, inderdaad iets met de afvoer vrijmaken, en een mat beter laten aansluiten. heeft verder niet gelekt dus ik denk dat het al gebeurd is.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:42 schreef zatoichi het volgende:
Onder een plat dak toevallig? Ik heb het ook een keer gehad, en toen was het vooral een kwestie van een stukje lood vervangen aan de zijkant en ervoor zorgen dat de afvoer van het platte dag niet verstopte; het blijkt dat als er veel water blijft staan dit onder de rand kan kruipen en zo door je plafond komt.
Als dat het probleem is, is het inderdaad zo opgelost, en niet duur.
Hij staat er in plaats van die visboer volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef Ireth het volgende:
Tipje
Oe wat verkoopt ie lekkere pizza's en broodjes! Hij zit sinds kort op de Amsterdamsestraatweg!
Ik ook. Werk nog tot 17.30u hier in Nieuwegein en dan mag ik weer terug.quote:
ai, dat zou toch de bekende druppel moeten zijn..quote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef zatoichi het volgende:
Aleid Wolfsen onder druk na verdwenen documenten
Aleid weer onder vuur; wat een incompetentie man is dat zeg...
Hij zet de hele stad politiek voor lul.
Er staat een hele goede column in Ons Utrecht van deze week (helaas kan ik hem niet online vinden).quote:Op donderdag 8 september 2011 15:01 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ai, dat zou toch de bekende druppel moeten zijn..
Klopt. De visboer is verkast naar het diakonessenziekenhuis (kunnen zijn klanten gelijk door met een voedselvergiftigingquote:Op donderdag 8 september 2011 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij staat er in plaats van die visboer volgens mij.
Even uitcontroleren.
Ik ook, werk in Leidsche Rijnquote:
Ik woon in Amsterdam sinds 3 jaarquote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik ook, werk in Leidsche Rijn
Ben benieuwd hoe lang Wolfsen er nou nog blijft zitten. Dit zal vast niet de laatste druppel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |