Ik vind 'm goed hoorquote:
gokje...........quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind 'm goed hoor
Er trekt momenteel één sliert buien over het land. 3x raden wie er recht onder zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alzheimer, anyonequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
Nou ben ik het nog vergeten zeg. Ik lees hier in het topic dat ik een paracetamol zou nemen
zat eerder aan Korsakov te denken.quote:
Ben je nog steeds onderweg? Ik begin wat honger te krijgen. Denk je dat ik nog even iets kan gaan eten, of ben je er bijna?quote:
Ow...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik deed net in de laatste posts van het vorige topic subtiel of ik onwijs verdaasd lag uit te hijgen van je goddelijke bedkunsten...
Way to bust the ElisaB-is-a-sexmachine-myth...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Beter paracetamol. Aspirine en alcohol hebben allebei een bloedverdunnende werking en dat gaat niet lekker samen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Nizno het volgende:
idd ik neem ook wel vaker een asprientje als ik op stap ben. Nou moet ik wel zeggen dat ik weinig alcohol drink.. maar toch ik minder er niet om ofzo..
paracetamol en asprientjes zijn bij mij gelijk.. zijn idd paracetamolletjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter paracetamol. Aspirine en alcohol hebben allebei een bloedverdunnende werking en dat gaat niet lekker samen.
wens jullie alvast een hele fijne dag morgenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Nee, dat heb ik gisteren al gedaan![]()
![]()
Maar, de tuin staat vol zooi en de vlag hangt uit
En ze vindt het superleuk, en er is geborreld en al.
Op naar het volgende level.
Ik hoef niet eens perse te werken, maar was wel om 6:15 wakker. Hoe sneu is datquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik sluit me aan bij bovenstaande!Gefeliciteerd Mrs. Lezzer!
En ook bijwerken
Ik bedoelde eigenlijk meer: morgen kan ook, vanmiddag is ook goed. Geen reden om om 7:30 al afgetankt te zijn met koffie. Had rustig nog een paar uurtjes kunnen slapenquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Ik hoef niet eens perse te werken..."
Gij secret millionaire gij...
Goede vraag. Ik denk dat mams ermee opgescheept zou zittenquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:01 schreef Vanyel het volgende:
Dat zou zonde zijn. Wat zou er dan van je poezen terechtkomen?
Fermer nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:09 schreef Vanyel het volgende:
Pak van mm hartHeeft zij ook zo'n ferme hand?
Met zo een robot die op Mars steentjes verzamelt met een grijper.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:13 schreef Vanyel het volgende:
Hoe zou Elisa vroeger naar bed gebracht zijn?
Een h'lozzie en een nieuw geurtjequote:Op maandag 15 augustus 2011 08:19 schreef Nirak het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de cadeau's die lezzer voor haar mevrouw geregeld heeft
HEBBEN HULLIE NU AL HIER NAAR GELUISTERD?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef skunkasaur het volgende:
Staat niet op Youtube dus even zo:
http://grooveshark.com/s/Trance/3Li1gz?src=5
...I'm in love. Jezus wat een mooi nummer...
Linklinklinklinkquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:11 schreef Dreamer. het volgende:
Noh, wij zijn super!!!
Ik snap nie waarom, want wat we in common hebben luister ik een boel van en jij een beetje.
Pics or liezquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef lezzer het volgende:
thanks
De plantsoenendienst staat ook uitgebreid stil bij onze voortuin.
Nou, inmiddels zijn ze wel weer aan het werk hoorquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef lezzer het volgende:
Nou, inmiddels zijn ze wel weer aan het werk hoor
Overigens zou ik best afbeeldingen willen plaatsen, maar toch maar niet.
Privacy en je weet wel.
Of je bent fan van Gert en Hermien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:50 schreef Dreamer. het volgende:
Ja over muziek kun je niet zo heel veel verkeerd of beschamends zeggen, dus nu durfde ik wel.
Maar dat is heel persoonlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of je bent fan van Gert en Hermien.
Gelukkig is dat van voor mijn tijd..quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of je bent fan van Gert en Hermien.
quote:
naar de canarische eilanden, omdat; lekker weer. Geen tot weinig Nederlanders in die periode en vooral.. had ik al gezegd lekker weer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:22 schreef Vanyel het volgende:
Nizno, waar ga jij zoal op vakantie in nov/dec en waarom?
Mag ik ook nog vragen welk hotel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar de canarische eilanden, omdat; lekker weer. Geen tot weinig Nederlanders in die periode en vooral.. had ik al gezegd lekker weer?
ow ja en hotel die mij errug goed bevalt pal aan het strand.. smorgens bed uit rollen douchen ontbijten en het strand op lopen en savonds eten douchen op balkon genieten van de avondzon en het bed in rollen
Daar zouden ze wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef lezzer het volgende:
Pfff, vlaai, chips, chinees, bier, drank, weer bier en ook weer vlaai.
"zo zulde oew dikke kont wel houwe" zeggen ze hier dan
Goed dat je er bent!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar was het leuk en geslaagd en alles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zouden ze wel eens gelijk in kunnen hebben
Veeg morgen je terras met de hand, dan trek je wel weer bij
[..]
Goed dat je er bent!Oeh. Te veel druk. Op mijn frele schoudertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Egniequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh. Te veel druk. Op mijn frele schoudertjes.
[..]
![]()
Ik kan het allemaal zo slecht op commandoquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
EgnieDat kan je best aan!
Wees eens liev en vermaak me
En ik vroeg het nog wel vriendelijk ende lievdevolquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan het allemaal zo slecht op commando![]()
nou, met dat masjien kost ook al een hoop Kcal hoor, en dat heb ik vanmorgen nog gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zouden ze wel eens gelijk in kunnen hebben
Veeg morgen je terras met de hand, dan trek je wel weer bij
as ge moar genoten hed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef lezzer het volgende:
altijd leuk om te zienquote:
zekerste weten...quote:
Zoe haaise die dieke kont waal zou ik bij jou in de buurt verwachten. Doet dat half uur afstand zoveel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef lezzer het volgende:
ja dat krijg je ervanquote:
Ik kan er geen uitspraken over doen, want dan verraad ik zo mijn woonplaatsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoe haaise die dieke kont waal zou ik bij jou in de buurt verwachten. Doet dat half uur afstand zoveel?
Jup, maar daar hoef ik alleen maar naar toe en verder niksquote:En nu nog het echte feest?
quote:
Dank. We zijn eerst nog even op zoek naar klein en anderemensenloos, maar als dat niet lukt hebben we een backup.quote:
Ja hee, familie en 'hier' zijn niet hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan er geen uitspraken over doen, want dan verraad ik zo mijn woonplaats
Overigens is mijn familie Brabants hè
Da's waar, maar het klopt nog steeds hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hee, familie en 'hier' zijn niet hetzelfde hoor.
Ik dacht dat je naar Turkije ging?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:04 schreef Vanyel het volgende:
Dank. We zijn eerst nog even op zoek naar klein en anderemensenloos, maar als dat niet lukt hebben we een backup.
Wil je per se mooi weer? Anders is het hier wel lekker rustigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank. We zijn eerst nog even op zoek naar klein en anderemensenloos, maar als dat niet lukt hebben we een backup.
uhh..ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Turkije ging?
Eerlijk gezegd zou ik voor m'n rust niet naar Playa del Inglés gaan...
D'r zit hier een inn gerund door lesbo's in de buurt vlak bij het wintersportgebiedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:16 schreef Vanyel het volgende:
Wintersport zou ik ook wel willen ja. Weet niet of mm lijf dat al trekt.
quote:
psiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:17 schreef soapie het volgende:
Net zo irritant als een leeg schap.....
ik vraag me altijd af waarom er dan kapotte producten in de schappen liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef Nirak het volgende:
Das balen lezzer, maar dat heb ik ook altijd.. Of zouden we te kritisch zijn?
Enne
ja, nou, ik heb gewoon even een net whiteboardje nodigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Nirak het volgende:
Mooi waardeloos. Maar tegenwoordig hebben we toch ook smartboards![]()
Maar als het voor thuisgebruik gaat dat misschien wat ver
Vandaag niet of nog nooit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb nog geen seconde kunnen lachen om modern family.
gmtaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Nog nooit. Ik zap zsm weg, maar meestal lukt dat niet voor ik me erger. Ik vind het echt heel erg stom.
Ik vind het ook niet leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Nog nooit. Ik zap zsm weg, maar meestal lukt dat niet voor ik me erger. Ik vind het echt heel erg stom.
Nee, zo heten diequote:
Ja hier, daar heb je het alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
ok ok ik beken het al. Met een half zakje vanillesuiker en een minipuntje spekkoek
Wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onthoud dames, nothing tastes as good as skinny feels...
Zij de vuile overloper onder ons. Een beetje skinny zitten doen hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onthoud dames, nothing tastes as good as skinny feels...
Ik snap er eigenlijk geen hol van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij de vuile overloper onder ons. Een beetje skinny zitten doen hier.
De vraag blijft waarom jij elke dag kotst op je werkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-T-shirt-banned.html
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat is omdat mijn leidinggevende in incompetente hoer is.
Serieus niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb nog geen seconde kunnen lachen om modern family.
Zij was ook heel goed in Dexterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:48 schreef Nirak het volgende:
Het uitzicht op tv is al verbeterd: the prince & me
Jummie, mooie meid
[ afbeelding ]
Heel serieus. Ik heb 1x een stuk gekeken omdat iemand zei dat het zo leuk was, maar ik erger me suf aan de stompzinnigheid van de karikaturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Serieus niet?
Ik vind het juist een van de beste nieuwe comedies van de laatste jaren. Origineel, intelligent en strak geschreven
"lieve en zorgzame vriendin". Wat is dat nou voor een omschrijving?quote:Marianne Weber is weer vrijgezel
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Na dertien jaar is het over en uit tussen de 55-jarige Marianne Weber en haar lieve en zorgzame vriendin Rita van ’t Hof.
Zo meldt Weekblad Privé deze week. De vijf jaar oudere Rita was de eerste vriendin van de zangeres na de scheiding van de vader van haar kinderen.
Afgelopen weekend verhuisde de zangeres terug naar haar oude huis in Nieuwegein. Dicht bij haar vader, twee zoons, schoondochter en 4-jarige kleinzoon. „Heel erg fijn dat ik nog zo veel lieve mensen om me heen heb die me troosten als ik dat nodig heb.”
Dat is ter voorkoming van assumpties mbt een seksleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
"lieve en zorgzame vriendin". Wat is dat nou voor een omschrijving?
Dus ik ben geen zeur?quote:
Nou preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:24 schreef Vanyel het volgende:
Dat is ter voorkoming van assumpties mbt een seksleven.
Deed ze het al toen je haar ontmoette?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:18 schreef lezzer het volgende:
Ben ik nou echt een zeur dat ik het kut vind dat mrs altijd maar werkt, behalve als ze slaapt?
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deed ze het al toen je haar ontmoette?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:05 schreef lezzer het volgende:
NeeDan is het lastig. Ik werk ook veel; soms maanden achter elkaar meer dan 80 uur per week. Ook in de avonden / nachten / weekenden. Maar er zijn ook weken dat ik helemaal niet werk. Mijn beeb zit er niet mee. Die zegt: "Dat deed je al toen ik je ontmoette en dat doe je nog steeds. En hoewel het niet altijd even gezellig is, is het zo het is!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt je Mrs omdat er zo vreselijk veel te doen is, of omdat ze geinspireerd is en gewoon wíl werken? Vindt ze het erg dat jij nar een uurtje of 8 afhaakt?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ow...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef lezzer het volgende:
Omdat er zo vreselijk veel te doen is, ze heeft er geen reet zin in, maar kan geen nee zeggen.
Dat lijkt me sowieso handig. Mijn beeb haakt ook meestal af zo rond het avondeten en gaat dan haar eigen dingen doen. En ik vind dat prima; kan ik rustig doorwerkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:39 schreef lezzer het volgende:
Ja, beetje wel ja
Misschien moet ik maar een stoppen met dat gedrag te supporten.
Gewoon 's avonds weg gaan.
Logisch! Geven en nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar zou ik wel heel knorrig van worden.... Wat iemand met haar eigen tijd doet tot daaraantoe, maar dan niet verwachten dat ik klaarsta zodra het jou,uitkomt...
Anita Meijer, altijd leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:20 schreef lezzer het volgende:
Ter compensatie luister ik naar Anita Meijer. Daar word ik altijd heel blij van.
Heerlijke bas-lijnTerechte nr 1 in de homo100
![]()
Ja, die waren wat saaiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef lezzer het volgende:
De laatste tien seconden van de video vielen me wel wat tegen
Oooooh Eliesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Logisch! Geven en nemenLive & let live
h
Je moest alleen eens uit de kast komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh Elies
Wij zouden het zo goed samen kunnen he :y
De reeks zou gesloten moeten worden, want beter wordt het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:37 schreef lezzer het volgende:
Dat zou ik wel het nieuwe hoogtepunt in de lesbeaureeks vinden. Als DP uit de kast zou komen
Had je het tegen mij danquote:
Wil je weten wat er in mijn hoofd opkomt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hahha ik had het over in het algemeen wat er in mijn hoofd opkwam
Maar waarom paalzitten? die vat ik niet!
Heb jij weer.... Boringquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjes, i'd be the luckiest girl on earth if that did it for me...
Helaas moet ik weer op saaieheterosufferds vallen
Nou das ook allemaal geen pretje kan ik jullie vertellen
Witte sokken, waardeloze humor en seizoenskaarten galore! En compleet ahysterisch ook allemaal...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je weten wat er in mijn hoofd opkomt?Ja eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Al was het alleen maar voor dat prachtbeest in je UI![]()
Ik heb zwarte nette schoenen aan voor werk en doe daar altijd donker navy-blauwe sokken (althans zo staat er op dat de kleur is ik ben kleurendoof) aan odmat ik het zelf verschrikkelijk vind om op men mooie gepoetste schoenen die lelijke sokken te zien. Verder goede humor en geen seizoenskaarten, en ik ben niet saaiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjes, i'd be the luckiest girl on earth if that did it for me...
Helaas moet ik weer op saaieheterosufferds vallen
Nou das ook allemaal geen pretje kan ik jullie vertellen
Witte sokken, waardeloze humor en seizoenskaarten galore! En compleet ahysterisch ook allemaal...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ja eigenlijk welOwkee, je vroeg erom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, de zoveelste bij voorbaat opgewonden kutpuber die een half hard piem0ltje krijgt van de gedachte aan twee meisjes die elkaar lief vinden. En dan de onbeholpen 'kijk mij eens charmant lievig doen, want dat werkt volgens mij altijd bij meisjes' en 'maar ik stel wel mijn ondeugende vraag, want het idee alleen al dat ik antwoord krijg'
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat, en alleen DP doet hier aan paalzitten.quote:
Blijf maar een beetje uit mijn buurt, want voor je het weet ben je ook zeauwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar voorElies
maak ik uiteraard een uitzondering!
En ik denk ook altijd...: dude, achteraan sluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, je vroeg erom...
Goh, de zoveelste bij voorbaat opgewonden kutpuber die een half hard piem0ltje krijgt van de gedachte aan twee meisjes die elkaar lief vinden. En dan de onbeholpen 'kijk mij eens charmant lievig doen, want dat werkt volgens mij altijd bij meisjes' en 'maar ik stel wel mijn ondeugende vraag, want het idee alleen al dat ik antwoord krijg'
Neequote:
Het zijn donkerblauw navy. Is schijnbaar zo goed als zwart, (ben kleurendoof dus i dont care) maar dat zijn van die sokken die bij kazernekleding (net uitgaanspak van brandweer en politie) gegeven worden, dus denk wel dat het enigsinds staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dude...blauwe sokken in zwarte schoenen? Ist heus?
Het geeft niet hoor (wmb), maar je weet nu waarom ik de vraag negeerdequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, je vroeg erom...
Hooguit dat ik 4 uur aan een stup in coma ben en vanavond niet kan slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat als je nu even zou instorten? Wat zou er dan gebeuren behalve dat je daarna iets minder moe bent?
Buiten, in het zonnetje. Met vogelgekwetter en kindergeschreeuw op de achtergrond. I love itquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Vanyel het volgende:
Dat zeg ik. Rustig plekje opzoeken en even stiekem oogjes toe. Kan zo fijn zijn
Dat hield me wakker, maar mijn gesprekspartner is gevluchtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef lezzer het volgende:
Dat heb je er van als je de hele dag therapeutische gesprekken met Fokkers voert
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef lezzer het volgende:
Zeker niemand hier die ooit een vloot lease-auto's uitgezocht heeft?
Ik had er nog 'ik' voor getyptquote:
Nou, ik wilde het toch meer laten afhangen van gedegen onderzoekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef ElisaB het volgende:
Wat is het probleem? Ik beslis ongeveer alles binnen drie minuten, dus een shitload aan lease-auto's kan ook geen probleem voor me zijn
Ja, dat kan ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik wilde het toch meer laten afhangen van gedegen onderzoek
Ik ben vrij goedkoop. Mijn hele familie zit al 100 jaar in de auto's (nou ja: zat; ze zijn inmiddels zo ongeveer allemaal gepensioneerd)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef lezzer het volgende:
Wat kost jij per uur voor dat onderhandelen?
True.quote:Direct Lease doe ik niet (maar gebruik ik wel voor de functionaliteiten natuurlijk).
Ik ben nu een overzicht aan het maken qua kosten.
Dat scheelt echt wel ontzettend als je dan kijkt naar bijtellingspercentages...
Owkee, één importeur danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef lezzer het volgende:
Het zijn allemaal autoliefhebbers
Dus, met één merk ga ik niet redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het contact bevalt me heel goed tot nu toe. Ietsje duurder dan DL, maar het is wel een echt bedrijf bij mij in de buurt![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef lezzer het volgende:
![]()
Ik ben nu bijDat is ook wat waard! Mijn ervaring is dat je beter goede vriendjes kan zijn met de dealer dan met de leasemaatschappijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het contact bevalt me heel goed tot nu toe. Ietsje duurder dan DL, maar het is wel een echt bedrijf bij mij in de buurt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef lezzer het volgende:
Mmm, goede tip
Ik bedoel dat de leasemaatschappij bij mij in de buurt zit trouwens.
*eten maken gaat
Coolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn hele familie zit al 100 jaar in de auto's
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gekkeurd
Maar je zoent wel lekker
Voor sommige van de familieleden had ik dat niet eens zo erg gevondenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Cool. En ik moest er stiekem een beetje om lachen
. 100 jaar in een auto zitten
.
Boterhammetjes meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef Nizno het volgende:
tja,... gelukkig hebben ze tegenwoordig de mcdrive... maar hoe deden ze dat vroeger dan???
Hebben we je van streek gemaaktquote:
Ik moet even bijkomen...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we je van streek gemaakt
Je wist het nog niet, maar DP en in hebben een erg ... uhh... gezelligeget-together gehad. Zeg maar
Sorryquote:
Mijn vrouw vroeg of ze a) weg zou zijn vóór ze terug komt van vakantie of b) zodanig de moeite waard is dat ik haar moest vasthouden tót ze terug is van vakantie. Ik vond dat ook een vreemde vraag. Ik bedoel: vasthouden. Whutquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Vanyel het volgende:
uhuh. Wat zei je vrouw? Wat schreeuwde haar heterogeweten?
Kijk, deze was van net voor we voor de zesde keer [CENSUUR] << modbreak; ElisaB shame on youquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien kan ik het op iets als een glutenallergie oid gooien...
De wereld zou een stuk mooier zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Wat zou het toch de bom zijn als iemand DP echt eens van haar kutjelikangsten kon genezen. Het welzijn in Nederland zou er danig van stijgen.
Helemaal voorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De wereld zou een stuk mooier zijn
We kunnen wel een keer een intervention organiseren
Ja, hallo! Moet ik het zware werk weer doen. Lekker makkelijk, of nie damesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Helemaal voor
Jij doet het werk, wij kijken mee.
In lezzers smkelder?
Alle begin is moeilijk en elke eerste stap is het begin van een lange reis (of iets anders diepzinnigsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
Misschien zit ik ernaast hoor, maar gaat het niet een beetje verder dan bepaalde seksuele handelingen al dan niet kunnen weerstaan?
"fout"?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neenee Elies. Elke lange reis begint met een enkele stap. Niet andersom he.
Dat heeft een naam. Drogredenering?
Nou, dat lijkt me niet (maar jouw diepzinnigheid klinkt logischer dan de mijne)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neenee Elies. Elke lange reis begint met een enkele stap. Niet andersom he.
Dat heeft een naam. Drogredenering?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo! Moet ik het zware werk weer doen. Lekker makkelijk, of nie damesJij bent de poeskoningin met ferme handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |