Zeker eens Rage proberen, deze verdient minimaal een plek naast bekende power metal bands! Deze band verdient meer bekendheid. Try it out.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 14:26]
Ik dacht dat het om rage against the machine ging
Maar ik zal wel ffe wat luisteren
Het refrein is heel toegankelijk en herkenbaar
quote:"Ok"
Op zondag 30 juni 2002 14:24 schreef Yokozuna het volgende:
Moet je "you want it, you get it" eens proberen te vinden. Sommige mensen in mijn klas hadden dit nummer gedownload en vonden het best redelijk, terwijl ze normaal bijna geen metal luisteren..Het refrein is heel toegankelijk en herkenbaar
Bij mij opschool zitte ook allemaal huppelkutte en trance sukkels mjah Mensen zijn raar
Het moet inderdaad een goede cd zijn. Dat nummer Insanity schopt mijn kont toch wel.
Ik heb Unity(limited) al een tijdje en is echt zeer gave cd
het nummer Down is ook erg de moeite waard
Dat komt weinig voor! En die paradigm shifts van Mike Teranna zijn altijd vet he
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 14:36]
quote:Ik kan em niet eens vinden
Op zondag 30 juni 2002 14:33 schreef Wisp het volgende:
remotely queuedjullie zitten hem zeker allemaal te downen
Echt onterecht dat Rage zo weinig te vinden is op kazaa, zo'n geweldige band! woei
Shit, All i want is Echt supergoed man! Wat een vette shit. Maar goed dak die metal radio nog steeds luister Alles zit zo goed in elkaar, niet normaal. Schijt, ik ga gewoon heel die cd mee oefenen.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 15:06]
Rage is gewoon erg goed, en ik ben benieuwd of ze live dat ook zo weten te brengen. Na komend weekend weet ik het, aangezien ze dan op Graspoop spelen.
Net als Mike Portnoy is het een meesterlijke paradigm shifter en die zijn gewoon cool! Hm even een voorbeeldje posten.
quote:geef eens jouw visie over wat een "paradigm shift" dan precies is... want dat heeft eigenlijk echt niks met drummen te maken.
Op zondag 30 juni 2002 17:10 schreef Yokozuna het volgende:
Net als Mike Portnoy is het een meesterlijke paradigm shifter en die zijn gewoon cool! Hm even een voorbeeldje posten.
http://www.geocities.com/qokozuna/shift.mp3
of
Het eerste deel van het intro'tje.
Of bij "all i want" van rage bv. bij 49 sec, bij "down" van rage bij 51 sec.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 17:29]
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 17:33]
Maar wat betekent een paradigm shift dan voor zover jij het weet? Moet je bij "down" es die vanaf 3 minuten luisteren, dies echt ingewikkeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 17:43]
Zoals bij the mirror in your eyes Dat nummer zit echt gegrift in me geheugen, superherkenbaar. OMG, wat is Seven Deadly Sins een vet nummer. Moet je es als je de kans krijgt vanaf 2:39 luisteren. Dat wordt live HEADBANGEN!@!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-06-2002 21:30]
Van DOWN hebben ze een clip gemaakt recent... Alleen waar is die klote wet&wild nu gebleven.
Down heb ik nog niet, maar die staat toch op die cd
quote:Ik vind het hele nummer goed, en zeer afwisselend. Net zoals ik alle 4 de nummers die ik nu heb gewoon goed vind. Bovendien hoor je mij niet zeggen dat ik een nummer beter vind dan.... Sterker, ik heb er nog veel te weinig naar geluisterd... Maar dat stuk 2:38 ofzo schoot er simpelweg gewoon uit.
Als een kut nummer 1 goed stukje heeft maakt dat stukje het nummer niet beter.
quote:Clip van Down staat als bonustrack op de cd(ltd)
Op zondag 30 juni 2002 22:16 schreef Yokozuna het volgende:Van DOWN hebben ze een clip gemaakt recent... Alleen waar is die klote wet&wild nu gebleven.
en je kan em ook kijken op de site van Rage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |