SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speeldag 1
Blackburn 1-2 Wolves
Fulham 0-0 Aston Villa
Liverpool 1-1 Sunderland
QPR 0-4 Bolton
Wigan Athletic 1-1 Norwich City
Newcastle 0-0 Arsenal
Stoke City 0-0 Chelsea
West Bromwich Albion v Manchester United 15:00 The Hawthorns
Manchester City v Swansea City 15:00 City of Mcr. Stadium
Tottenham Hotspur v Everton White Hart Lane (uitgesteld)
[ Bericht 4% gewijzigd door DeMessias op 14-08-2011 16:31:53 ]![]()
Er is een 2de #2 topic met slechte OP.Gelukkig, want normaalgesproken speelt hij wel tenzij hij Ferguson heeft dwarsgelegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hernandez was ziek of geblesseerd.![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:20 schreef DeMessias het volgende:
Hij herstelt toch van een hersenschudding?![]()
Die andere kon geen vijf seconden wachten. Normaal is het toch zo dat lapo nieuwe topic opent?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:58 schreef Tarado het volgende:
waarom maken ze hier geen reeks van nu zijn er twee topics?
OT: Rooney scoort de openingsgoal in WBA - Man Utd![]()
Man U speelt wel briljant combinatievoetbal soms, Meulensteen heeft er op geoefend in de voorbereiding.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ah, oké.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
We doen deze maar, aangezien topicstarter de lapo in de vorige had.
De Geax oneindig.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eens. Wie hebben ze achter de hand?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook al belabberd tegen City.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van De Gea weten we dat hij het kan, en gelukkig is Ferguson verstandig genoeg om hem gewoon de kans te blijven geven. Op een gegeven moment moet er toch wel stabiliteit gaan komen.![]()
Hoop toch wel stiekem dat United gaat winnen. Chelsea en Arsenal gaan het toch niet worden dit seizoen, dus liever United dan City.![]()
Ja die clubs met al dat geld en dat ze dan allemaal dure spelers opkopen..da's ook niks he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef YazooW het volgende:
Hoop toch wel stiekem dat United gaat winnen. Chelsea en Arsenal gaan het toch niet worden dit seizoen, dus liever United dan City.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die clubs met al dat geld en dat ze dan allemaal dure spelers opkopen..da's ook niks he.![]()
![]()
Mee eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef YazooW het volgende:
Ja, wie weet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach, misschien had Van der Sar 'm ook niet gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou wel grappig zijn als De Gea de nieuwe Gomes wordt. Baas zijn bij je oude club en dan na je transfer opeens de joker van de PL worden.![]()
Hij is in ieder geval hard op wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef YazooW het volgende:
Zou wel grappig zijn als De Gea de nieuwe Gomes wordt. Baas zijn bij je oude club en dan na je transfer opeens de joker van de PL worden.![]()
![]()
Eerste kan die nooit hebben.quote:
Tweede is knetterhard geschoten + z'n zicht wordt beperkt.
Derde wordt perfect ingeschoten.
Geen van die goals is te vergelijken met die goal van WBA.![]()
Best raar eigenlijk ja. Afgelopen match tegen City stond Welbeck ook al in de basis en Berba op de bank. Zie er de logica niet van in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Nober het volgende:
Waarom speelt Berbatov eigenlijk niet ipv Welbeck?![]()
Ook al geen Carrick, Park, Giggs, Valencia, Evra... weet niet of Valencia en Evra geblesseerd zijn maar die eerste drie zijn wissel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk ja. Afgelopen match tegen City stond Welbeck ook al in de basis en Berba op de bank. Zie er de logica niet van in.![]()
Ah gelijkspel, dat zal wel weer 8 minuten blessuretijd wordenChelsea zou ik nog niet afschrijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef YazooW het volgende:
Hoop toch wel stiekem dat United gaat winnen. Chelsea en Arsenal gaan het toch niet worden dit seizoen, dus liever United dan City.
[ Bericht 1% gewijzigd door tjoptjop op 14-08-2011 18:42:05 (doelpunt Young gemist) ]![]()
Doelpunt Young? Het was toch een eigen doelpunt van Reid?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef tjoptjop het volgende:
Ah gelijkspel, dat zal wel weer 8 minuten blessuretijd worden
[..]
Chelsea zou ik nog niet afschrijvenÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ja, ik zat foutquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Doelpunt Young? Het was toch een eigen doelpunt van Reid?![]()
Vanavond ManCity - Swansea.
Mooi om te zien in de tunnel, Vorm staat daar (net als alle Swansea-spelers heel timide) en daarnaast Joe Hart met zn machovoorkomenDemain, on roule![]()
Vorm heeft zich al goed laten zien, overigens zie je wel dat er behoorlijk wat voetbal in dat team van Swansea zit, lijkt een goed ingespeelde ploeg.![]()
Mwa, op de eerste twintig minuten na komt Swansea nauwelijks aan de bak vanavond. Het is dat Vorm goed staat te keepen en dat Manchester City sowieso moeite heeft om uitgespeelde kansen te creëren.![]()
1-0 City door Dzeko. Toch wel een klein slippertje van Vorm, al kan hij er ook niet super veel aan doen.![]()
Was meer mazzel dat Dzeko op de juiste plek stondquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef TheArt het volgende:
1-0 City door Dzeko. Toch wel een klein slippertje van Vorm, al kan hij er ook niet super veel aan doen.![]()
Tja als eenmaal die eerste valt gaat het vaak toch hard. Als je ook ziet wat er aan geld rondloopt daar bij City.![]()
![]()
Die Dyer bij Swansea, is dat die ouwe van Newcastle? Alleen maar geblesseerd enzoIt Never Hurts To Help!![]()
Voor de wedstrijd :Nu :twitter:RobbieSavage8 twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:23:06Swansea in my opinion will go down because goalie and back 4 are not strong enough for premier league , a very exciting front 3 though ! reageer retweet
twitter:RobbieSavage8 twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:35:22Swansea keeper been great to be fair reageer retweet
twitter:themichaelowen twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:38:13Swansea keeper looks good. I think they could do ok this year. Their Home form will be crucial. reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:20:32Good game this, passing for fun on both sides. New Swansea keeper looks sharp, couple of great saves already. reageer retweet
![]()
Leuk voor hem, hij doet het ook goed maar is dweilen met de kraan openquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
Voor de wedstrijd :Nu :twitter:RobbieSavage8 twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:23:06Swansea in my opinion will go down because goalie and back 4 are not strong enough for premier league , a very exciting front 3 though ! reageer retweet
twitter:RobbieSavage8 twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:35:22Swansea keeper been great to be fair reageer retweet
twitter:themichaelowen twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:38:13Swansea keeper looks good. I think they could do ok this year. Their Home form will be crucial. reageer retweet
twitter:Joey7Barton twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:20:32Good game this, passing for fun on both sides. New Swansea keeper looks sharp, couple of great saves already. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
![]()
Tering, dat is nog eens een droomdebuut. 2 goals 1 assist in een halfuurtje, dat belooft wat. Vorm trouwens ondanks 4 tegengoals gewoon prima gespeeld. Was idd dweilen met de kraan open.![]()
twitter:OptaJoe twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:38:1311 - Michel Vorm has already made more saves tonight than any player managed in a Premier League game last season (10). Blinder reageer retweet
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
In Engeland zetten ze je snel op een voetstuk maar je slopen je ook net zo makkelijk als je een blunder maakt.![]()
Aguero is een enorme aanwinst voor City maar ook voor de hele PL, als team vielen ze me weer niet mee (heb alleen 2e helft gezien)![]()
twitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:54:30Grappig. Vorm rolt de bal braaf naar de rechtsback om op te bouwen. Engelsen houden daar niet van, Michel. En Welshmen al helemaal niet. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De verbeterde versie van Suarez.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:15 schreef Tarado het volgende:
Aguero is een enorme aanwinst voor City maar ook voor de hele PL, als team vielen ze me weer niet mee (heb alleen 2e helft gezien)![]()
Beetje jammer dat Swansea dat juist wel doetquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:54:30Grappig. Vorm rolt de bal braaf naar de rechtsback om op te bouwen. Engelsen houden daar niet van, Michel. En Welshmen al helemaal niet. reageer retweet
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Je ziet ook dat Swansea verzorgd wil spelen maar tegen City is dat natuurlijk erg moeilijk. Ik denk dat zodra ze spelen tegen wat mindere je zult zien dat er best wel wat voetbal in dat team zit.![]()
Swansea had op een gegeven moment in de 2e helft 54% balbezit, beter dan dat kick&rush dat Stoke in de PL hield. Niet dat daar wat mis mee is. Stoke vind ik altijd wel sympathiek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Je ziet ook dat Swansea verzorgd wil spelen maar tegen City is dat natuurlijk erg moeilijk. Ik denk dat zodra ze spelen tegen wat mindere je zult zien dat er best wel wat voetbal in dat team zit.It Never Hurts To Help!![]()
Klopt, maar als ik dat zo zag vandaag heeft Swansea ook totaal ander spelersmateriaal. Niet heel veel fysiek maar meer spelers met techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:28 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Swansea had op een gegeven moment in de 2e helft 54% balbezit, beter dan dat kick&rush dat Stoke in de PL hield. Niet dat daar wat mis mee is. Stoke vind ik altijd wel sympathiek.![]()
Vorm in Vorm.
Aguero laat zien dat hij beter dan Messi is, geen hulp nodig. Bewijst zich gelijk in de Engelse competitie. Aguero![]()
![]()
Nu kan ik je niet langer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Vorm in Vorm.
Aguero laat zien dat hij beter dan Messi is, geen hulp nodig. Bewijst zich gelijk in de Engelse competitie. Aguero![]()
Aguero bij Argentinië = goalsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nu kan ik je niet langer serieus nemen.
Aguero in BBVA = goals
Aguero in BPL = goals
![]()
![]()
Erg knap inderdaad, dat je tegen de promovendus 2 keer scoort en 1 assist op je naam schrijft terwijl Messi slechts 1 keer scoorde en 1 assist had tegen een onbekende club genaamd (even googlen, ben het alweer kwijt) Real Madrid en dat leverde slechts een gelijkspel op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aguero bij Argentinië = goals
Aguero in BBVA = goals
Aguero in BPL = goals
![]()
![]()
Die leek me wel houdbaar trouwens hoewel Sierd zei dat hij nog een ander speler schampte en dus van richting was veranderdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:31 schreef Oliver23 het volgende:
Michel Vorm had echt een paar geweldige reddingen in huis. En de 4-0 van Aguero was schitterend!![]()
Zat een erg strak effect aan, lijkt me onhoudbaar hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die leek me wel houdbaar trouwens hoewel Sierd zei dat hij nog een ander speler schampte en dus van richting was veranderd
http://www.sport1.nl/video/2388-manchester-city-swansea-city.html![]()
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zat een erg strak effect aan, lijkt me onhoudbaar hoor.
http://www.sport1.nl/video/2388-manchester-city-swansea-city.html![]()
![]()
Mwah als keeper moet je altijd de bal naar de zijkant stompen nu toevallig valt hij op de slof bij Dzeko dat is dan net pech. Je kunt ook zeggen dat er een verdediger bij Dzeko had moeten staan.quote:![]()
En de verdedigers liepen achteruit ipv druk zetten, dus was een vrij schotquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah als keeper moet je altijd de bal naar de zijkant stompen nu toevallig valt hij op de slof bij Dzeko dat is dan net pech. Je kunt ook zeggen dat er een verdediger bij Dzeko had moeten staan.![]()
Speelronde 2 mét Everton en Tottenham.
Zaterdag
13:00 Sunderland - Newcastle United
13:45 Arsenal - Liverpool
16:00 Aston Villa - Blackburn Rovers
16:00 Everton - QPR (Queens Park Rangers)
16:00 Swansea City - Wigan Athletic
18:30 Chelsea - WBA (West Bromwich Albion)
Zondag
14:30 Norwich City - Stoke City
15:00 Wolverhampton Wanderers - Fulham
17:00 Bolton Wanderers - Manchester City
Maandag
21:00 Manchester United - Tottenham Hotspur![]()
Sunderland - Newcastle United is ook een erg leuk affiche.Beladen derby.
En maandagavond Man Utd - Tottenham Hotspur natuurlijk.![]()
13:00 Sunderland - Newcastle United
13:45 Arsenal - Liverpool
Lekker !Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Goeie:quote:
Line up Liverpool : Reina, Kelly, Carragher, Agger, Enrique; Lucas, Adam, Henderson, Kuyt, Downing, Carroll
Arsenal heb ik nog niet.![]()
Goede opstelling. Suarez wissel op basis van vorige week?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Goeie:
Line up Liverpool : Reina, Kelly, Carragher, Agger, Enrique; Lucas, Adam, Henderson, Kuyt, Downing, Carroll
Arsenal heb ik nog niet.![]()
Nog niet begonnen op Sport 1 :/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
hmm nu wel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
had het over Sunderland - Newcastlequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
The Line-Ups
Arsenal
Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Jenkinson, Frimpong, Ramsey, Nasri, Arshavin, Walcott, Van Persie
Liverpool
Reina, Kelly, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Adam, Henderson, Downing, Carroll, Kuyt
Subs: Doni, Flanagan, Skrtel, Meireles, Spearing, Suarez, Maxi![]()
Ik zat hier in de buurt toen ik er was :quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ] Ben toen hier heen geweest voor Premier League Darts![]()
En dan nog met je Newcastle shirt door Gateshead lopen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hoe ben jij gegaan naar Newcastle, Ik ging met de boot van IJmuiden naar Newcastle. Mooi gezicht als je door de tyne aankomtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zat hier in de buurt toen ik er was :
[ afbeelding ]
En dan nog met je Newcastle shirt door Gateshead lopen![]()
Ja ook vanaf ijmuiden met de bootquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ben jij gegaan naar Newcastle, Ik ging met de boot van IJmuiden naar Newcastle. Mooi gezicht als je door de tyne aankomt
OT lekkere handsbal SunderlandTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ligt eraan hoeveel het staat denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:15 schreef Toxor het volgende:
Ben benieuwd! Ryo zal wel invallen denk ik, zo tegen het einde.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bazenboot. Had jij de boot dat je vooraan kon zitten met al die stoelen en een koerskaart?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ook vanaf ijmuiden met de boot
OT lekkere handsbal Sunderland![]()
![]()
Subs: Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Ryo, Miquel, Chamakh, Lansbury, Bendtner.
Een erg dunne selectie. O-C, Ryo, Miquel en Lansbury samen hebben nog geen 5 premier league wedstrijden gespeeld.![]()
Die bankquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Subs: Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Ryo, Miquel, Chamakh, Lansbury, Bendtner
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Chamberlain wordt trouwens erg goed, broertje van Walcott zo ongeveer. Als het allemaal loopt zoals verwacht, haha.![]()
Bij de receptie wel zat wel een koerskaart met real time infoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazenboot. Had jij de boot dat je vooraan kon zitten met al die stoelen en een koerskaart?![]()
http://www.dfdsseaways.nl(...)chelsea#.Tk-Xy4LD6qs
Misschien dat maar eens doen
Walcott is slecht, dus hoop het niet voor hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Toxor het volgende:
Chamberlain wordt trouwens erg goed, broertje van Walcott zo ongeveer. Als het allemaal loopt zoals verwacht, haha.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Klopt, en dat blijf ik jammer vinden bij Arsenal, alles in in potentie, behalve die paar echte toppers, maar die verdwijnen heel snel de laatste tijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
In potentie zijn het behalve Chamakh allemaal topspelers, maar daar gaat het nu niet om helaas![]()
ah dan had je vast de prince of scandanavia ofzo. Had jij zeezicht kamertje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij de receptie wel zat wel een koerskaart met real time info![]()
http://www.dfdsseaways.nl(...)chelsea#.Tk-Xy4LD6qs
Misschien dat maar eens doen![]()
Ja ben 2x geweest, 1x zeezicht heen en terug. Maar het vreten daar op die boot is baggerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah dan had je vast de prince of scandanavia ofzo. Had jij zeezicht kamertje?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Volgens mij had hij vorig jaar 13 goals en 12 assists in 33+14 appearances. Niet slecht voor een winger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Walcott is slecht, dus hoop het niet voor hem![]()
Serieus jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ben 2x geweest, 1x zeezicht heen en terug. Maar het vreten daar op die boot is bagger![]()
Hoelang ben jij gebleven dan? Ik meerde donderdagochtend aan, s'avonds dan natuurlijk darts en we gingen vrijdagavond weg.![]()
Meer dan hard rennen is het niet met dat kereltje. Zit 0 techniek inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Volgens mij had hij vorig jaar 13 goals en 12 assists in 33+14 appearances. Niet slecht voor een winger."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
2x een hele weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus ja![]()
Hoelang ben jij gebleven dan? Ik meerde donderdagochtend aan, s'avonds dan natuurlijk darts en we gingen vrijdagavond weg.. Geweldige stad
Ik sliep in dat Holiday Inn hotel in Newcastle . En over dat eten op die boot. Ik wou een hamburger nemen. Ik zei dus: No sauce please. Kreeg ik dat bord met patat. Enz. zat er gewoon saus opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2x een hele week. Geweldige stad
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sliep in dat Holiday Inn hotel in Newcastle . En over dat eten op die boot. Ik wou een hamburger nemen. Ik zei dus: No sauce please. Kreeg ik dat bord met patat. Enz. zat er gewoon saus op
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hier :quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sliep in dat Holiday Inn hotel in Newcastle . En over dat eten op die boot. Ik wou een hamburger nemen. Ik zei dus: No sauce please. Kreeg ik dat bord met patat. Enz. zat er gewoon saus op
Dikke shit. Maar no sauce kennen ze niet joh, het is of veel of gewoon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sliep in dat Holiday Inn hotel in Newcastle . En over dat eten op die boot. Ik wou een hamburger nemen. Ik zei dus: No sauce please. Kreeg ik dat bord met patat. Enz. zat er gewoon saus op![]()
goaltje van Sunderland zit er aan te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik zet dadelijk ook Arsenal - Liverpool aanTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wat, Suarez op de bank. The fuck?What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Misschien denk Dalglish dat hij de supersub-rol kan overnemen. Als Suarez in de basis zou staan, zou er niemand meer zijn om een echte impact te hebben in de tweede helft.![]()
Bert Konterman geeft co commentaar.
Dan maar de audio op Engels gezet.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dit denk ik ook. En misschien dat ze gokken op de kopkracht van Carroll en de kwaliteit van Kuyt om vaak op de juiste plaats te staan voor de afvallende bal. Downing en Adam zouden toch wel wat goede voorzetten moeten kunnen afleveren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
Misschien denk Dalglish dat hij de supersub-rol kan overnemen. Als Suarez in de basis zou staan, zou er niemand meer zijn om een echte impact te hebben in de tweede helft.What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
dsc1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ook, maar de Sopcastkanalen zijn ineens allemaal offline.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Balotelliquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
wat voor gaar kapsel heeft die pingpong?![]()
5 min. geleden maar even Sport1 besteldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ook, maar de Sopcastkanalen zijn ineens allemaal offline..
![]()
Ik weet niet of ik dat mag posten....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat er niet bij, welk nummer is dat?#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Nou tijd om eens te gaan kijkenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oeh Kuyt. Had best iets kunnen worden.What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Nummers wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:50 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat mag posten....![]()
Hij kon beter Jhon heten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe voornaam gekregen? Jezus van Persie![]()
![]()
Hier doet ie het ook gewoon.quote:What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Bedankt!quote:
Wel vreemd dat Roja mij naar dsc4 stuurde en nog vreemder dat dsc1 niet in de kanalenlijst staat bij Sopcast!![]()
Altijd beter dan een commentator die ''soccer'' zegt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef Rijstbal het volgende:
Comentaar klinkt net als Youri en Evert in Fifa.
Soccer![]()
![]()
Had niet verwacht dat Charlie Adam voor de basis was gekocht
Die kop van Arshavin altijd
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Die zal dus wel de matchwinner worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:56 schreef Toxor het volgende:
Van Arshavin is de glans ook al lang af zeg.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:58 schreef Doublepain het volgende:
Downing gaat liever voor eigen succes.op naar de Beurs!
![]()
Ik ga voor Frimpong.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zal dus wel de matchwinner worden.![]()
Nederlands commentaar : ja dat was een overtreding
UK : niks aan de hand
Meh, tegen zo'n klein duwtje moet een verdediger toch wel kunnen lijkt me zo.What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Schiet gewoon in ze rugquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:01 schreef JD_SLR het volgende:
Meh, tegen zo'n klein duwtje moet een verdediger toch wel kunnen lijkt me zo.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik doelde nog op het feit dat het een overtreding was. Niet op de blessure.quote:What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Wel dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waar is Squilacci eigenlijk? Zit niet eens op de bank en is volgens mij ook niet geblesseerd.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Was ook weinig aan de handquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Ik doelde nog op het feit dat het een overtreding was. Niet op de blessure.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Volgens mij lopen er bij Ajax nog wel een paar centrale verdedigers
Ze laten hem net op tv zien?!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Anders bij PSV wel, Pieters en Marcelo mag hij hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij lopen er bij Ajax nog wel een paar centrale verdedigers![]()
Doeglasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders bij PSV wel, Pieters en Marcelo mag hij hebben.![]()
![]()
Waarschijnlijk te duur voor Wenger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders bij PSV wel, Pieters en Marcelo mag hij hebben.![]()
Subs: Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Ryo, Miquel, Chamakh, Lansbury, Bendtnerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze laten hem net op tv zien?!
bron: arsenal.com. Zit dus niet op de bank en op de site staat ook niets over een blessure van hem.![]()
Te oud vooral.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te duur voor Wenger.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Beesten worden geboren in Afrikaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mag naar Chelsea, past wel tussen Drogba, Lukaka, Essien etc.
Beesten![]()
![]()
Raar, zit op de tribunequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Subs: Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Ryo, Miquel, Chamakh, Lansbury, Bendtner
bron: arsenal.com. Zit dus niet op de bank en op de site staat ook niets over een blessure van hem.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Mooie actie jaquote:What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
1 miljoen pond voor een speler van Charlton en die dan in de basis zetten... dan hoef je ook geen top 3 te verwachten.![]()
Omdat, hij een goeie trap heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom laten ze Adam vrije trappen nemen?![]()
18 assists vorig jaar, dus hij kan het opzich welquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom laten ze Adam vrije trappen nemen?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja, want de transferwaarde bepaalt of een speler op de bank zit of nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Nober het volgende:
1 miljoen pond voor een speler van Charlton en die dan in de basis zetten... dan hoef je ook geen top 3 te verwachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er komt een dag dat van Persie kwaad naar het bestuur gaat en een transfer aanvraagt.
Arsenal mag hopen dat ze volgend jaar nog CL spelen.![]()
![]()
Is dat de vervanger van Fabregas?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want de transferwaarde bepaalt of een speler op de bank zit of niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef Nober het volgende:
1 miljoen pond voor een speler van Charlton en die dan in de basis zetten... dan hoef je ook geen top 3 te verwachten.
Als een heuze Balotelli.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik gok dat Frimpong voor rood gaat vandaag.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:13 schreef Nober het volgende:
Waarom staat er nog Sagna op het shirt? Iedereen heeft het over Sanja..
![]()
Hij heet niet voor niets Konterman.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:14 schreef Allrounder het volgende:
Het is Arsenal geen Assenal Bert.
![]()
Maar bij de Nos hoor je hetzelfde, daar moet ie dat dan van hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets Konterman.![]()
Verschrikkelijk trouwens zeg dat moeilijk grote logo op het Arsenal shirt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
What the fuck keeper. Wat denk je?
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: