Snap echt niet waarom Frank Ebecillio in de selectie houd en die ene Turk nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissels: Verhoeven, Boilesen, Enoh, Ebecilio, Ooijer, Serero, Sneijder.
er stond niet 3x ajax waarvan 1 e.d. dus het klopt gewoon niet wat zij zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Maar even verder denken en je komt er wel achter.
Ozbilizquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom Frank Ebecillio in de selectie houd en die ene Turk niet
Doet Heerenveen mee dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
Ajax speelt 3 klasse beter dan Heereveen
Die Turk is geblesseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom Frank Ebecillio in de selectie houd en die ene Turk niet
Nog niet nodigquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
^ Dit
Prima wissel voor Boerrigter
Ja, want Ozbiliz is ook een klassieke linksbuitenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
^ Dit
Prima wissel voor Boerrigter
Mooi he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef starla het volgende:
Die verdediging van heerenveen...alleen maar ballen wegrammen, en dan ook nog eens de bal niet goed raken.
Ik kan er niet van wakker liggen en ga niet betalen voor iets als ik 99% alles goed en gratis kan zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Betalen voor iets wat gewoon goed werktipv streams met zo nu en dan slechte verbinding en paar minuten achterlopen
Betalen voor een tweede schermquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan er niet van wakker liggen en ga niet betalen voor iets als ik 99% alles goed en gratis kan zien.
2 schermen dus op de ene de stream en op de andere Fok!
Hij doet het wel beter dan Ebecilio op die plekquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, want Ozbiliz is ook een klassieke linksbuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |