Zit ook niet veel jam doorheen, alleen beetje voor de smaak.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jam is ongezondzoveel suikers en weet ik veel wat voor troep erin
Okquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zit ook niet veel jam doorheen, alleen beetje voor de smaak.
quote:
Hihi. Nee blijf lekker hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ECHT WAAR NIET. Godverdomme, ga jij eens terug naar KLB
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hihi. Nee blijf lekker hier.En ik wilde de lapo vandaar.
Deze TT is toch beter dan de TT die jij in gedachten had.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hihi. Nee blijf lekker hier.En ik wilde de lapo vandaar.
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al mijn TT's zijn beter dan jullie TT's. Want ik.
R_Rquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Pestkop.
Welke TT had je dan in gedachten?
quote:
Ja, prima.quote:
Dikke party.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
Nogal ja.
Die kwark met jam smaakt nog goed ook. En ik krijg er maar 250 kC mee binnen terwijl het wel als een malle vult.
Goed spel, toegevoegd aan mijn favorieten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.girlsgogames.com/game/happy_painting_dress_up.html
ga dit ook spelen met je nichtje
Eens!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ECHT WAAR NIET. Godverdomme, ga jij eens terug naar KLB
Die komt hier net kijken hoor.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed spel, toegevoegd aan mijn favorieten.
quote:
Nou nou nou, houden van is ook een groot woord eh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die komt hier net kijken hoor.
Daarbij meent klinkie dat niet, want stiekem houdt ze van me.![]()
Hoi Klinkie, leuk je te leren kennen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi FE ik ben KB maar je mag me ook Klinkie of Klinkeru of Klinks noemen.
Hoi Fredje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoi Klinkie, leuk je te leren kennen!
Ik ben FE maar je mag me ook Fed of Fedje noemen
Clubvoetbalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We wachten op wat Dastan hier van vindt.
Kubo.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoi Klinkie, leuk je te leren kennen!
Ik ben FE maar je mag me ook Fed of Fedje noemen
DASTAN NOOOO WAT DOE JEEEEEquote:
Dat zal ik vanavond doen, want ik moet nu helaas wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hoi Fedje! Hoe oud ben je? Vertel eens wat meer over jezelf.
Wordt vervolgd! Tschussquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond doen, want ik moet nu helaas weg![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dikke party, brakke stream gevonden.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hoi Fedje! Hoe oud ben je? Vertel eens wat meer over jezelf.
[..]
DASTAN NOOOO WAT DOE JEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wordt vervolgd! Tschuss
[..]
Oh ik dacht dat je het over ons gezever over voetbal had.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu ga ik nog meer twijfelen en denken en ughhh alles.![]()
JAN.
Goede reactie, zullen we elkaar beter leren kennen alles?quote:
Kon jij ook niet weten. Bah.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over ons gezever over voetbal had.
Die heb je hier genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BOEREN BOEREN BOEREN BOEREN
Aan een kankersport als voetbal mannelijkheid ontlenen.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aan een kankersport als voetbal mannelijkheid ontlenen.
jeetje elke dag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja duh xd maar ze stofzuigeren nooit in de zomer, ze dwijlen elke dag dweilen
jeetje waarom op de grondquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee maar gewoon veel mensen die in huis rondlopen zonder schoenen wel met slippers of naakte voeten en ze slapen hier op de grond dus wel hiegiheienenishc
quote:
spannendquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Etsu het volgende:
r_r wat vond je van dat verhaal, dat dastan van de ladder viel?
7,5quote:
ok 8 danquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
misschien niet op seksueel gebied, maarja, dat zullen we nooit weten
doe ik ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
reageer die ramadanfrustraties niet hier af op ons
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK REAGEER MN FRUSTRATIES OP IEDEREEN AF OF JULLIE HET WILLEN OF NIET.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik gaf toen ik stage in groep 8 liep een les over irak en nam toen dadels mee en de kinderen werden helemaal gek alles ze wilden meer dadels eten en allemaal vragen en het was een van mn beste lessen ooit vet gaaf
Welk woord? Eindelijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat woord wil ik verdomme niet meer horen hier.Of waar ik bij ben in ieder geval.
Nounounou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doen alsof je niet weet. WALGELIJK.
MANNEN GODVERDOMME DOOD MEOTEN ZE ALLEMAAL.
weeral een terechte klachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, als het uitgaat met Jan begin ik niet aan een nieuwe relatie.![]()
MANNEN.
RELATIES.
Mannen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, als het uitgaat met Jan begin ik niet aan een nieuwe relatie.![]()
MANNEN.
RELATIES.
Boh net kebab gegetenquote:
Ik noem het: Bordje bras.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noem het: Schotel á la klinkie.
bras?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik noem het: Bordje bras.
Je weet niet wat een bras is?quote:
Een broadband remote access system?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bras is?
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een broadband remote access system?
Dan vind ik mijn naam toch beter. Lijkt toch ook wel op klinkie, beetje oosters, met 2 flinke stukken vlees eraan.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn naam toch beter. Lijkt toch ook wel op klinkie, beetje oosters, met 2 flinke stukken vlees eraan.
ja, dat staat toch ook gewoon in mijn postquote:
Nou zeg jij dit zo he, ben ik toch benieuwd. Zouden tarrels kunnen roesten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zal me aan m'n reet roesten
frustraties moeten worden geuit, op wat voor manier dan ook.
ja maarja ik wilde nog eens benadrukken, mag hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, dat staat toch ook gewoon in mijn post
Alleen bij jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou zeg jij dit zo he, ben ik toch benieuwd. Zouden tarrels kunnen roesten?
Reclame. Ban.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We kunnen allemaal weer meedoen aan het FOK! Maffiaspel! Gegarandeerd tegen verveling!
Het Grote Fok! Maffia Spel #10 Je kunt weer meedoen!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat kunnen we natuurlijk ook gewoon niet doen.
Zeg, je bent niet verplicht om te reageren of om mee te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |