We hebben 4 'regulars', 2 zijn die neven, de andere zijn ik en een vriend. 2 van de neven plus een vriend wonen bij elkaar in huis plus dan nog die vent met de key.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Silverdigger2 het volgende:
laatste 3 weken zijn aantal spelers online ongeveer verviervoudigt, nog even geduld en je hebt er zo een
met 7?? haha das kut in team match up
Beta keys kunnen idd wat opleveren, zelfde voor HoN beta. Er zit in de moba community een harde kern met mensen die het al sinds het begin spelen en sommigen leggen heel veel neer idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef xminator het volgende:
Zoo deze spellen verkopen snel op ebay voor hoge prijzen...
Dat zijn alleen de beta keys die ze verkopen, toch? Ik zie er in ieder geval veel verkocht worden voor rond de 15 euro, is mij net iets te veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef xminator het volgende:
Zoo deze spellen verkopen snel op ebay voor hoge prijzen...
15 euro is vrij goedkoop. Had er 2:quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de beta keys die ze verkopen, toch? Ik zie er in ieder geval veel verkocht worden voor rond de 15 euro, is mij net iets te veel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
15 euro is vrij goedkoop. Had er 2:
1 daarvan te goedkoop verkocht 50
En andere voor 70..
Voor een gratis game..
Graphics zijn mooi, maar gameplay vind ik tegenvallen.quote:
Als je besluit om het nooit meer te spelen ken ik nog wel een bestemming voor je accquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Graphics zijn mooi, maar gameplay vind ik tegenvallen.
Heroes: 1 op 1 kopie van de originele dota.
Het is niet zo reactive als bijvoorbeeld LoL. Misschien moet ik er nog even aan gaan wennen...
Lol , 6 x 70 = 420 dollar weggegeven :p.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:35 schreef hehehe het volgende:
Damn, ik had 6 invitesallemaal weggegeven aan mijn vorige 'internetdotavrienden' waar ik een aantal jaren mee heb vertoefd.
En ik ben alleen LoL gewend en dan duurt dat wennen even. Vind het wel gewoon vetter dan LoLquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Je moet ff wennen.. Tis een goede verbetering tov dota1.. Na 80potjes was ik gewent
Eigenlijk ook logisch aangezien Dota2 nog maar beta isquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef xminator het volgende:
Op dit moment vind ik LoL beter fine-tuned. Qua graphics is dota 2 wel beter en misschien dat dota 2 in de toekomst ook zo goed wordt..
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Curuu het volgende:
Om FOK! niet te vergeten, ik zal een DotA 2 key verloten, maak een post met een nummer tussen de 1 en de 30 + je steam username. Morgenavond om 8 uur zal ik de key aan de winnaar geven.
Gratz! En veel plezier met je key!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Curuu het volgende:
Zit in de beta!
Om FOK! niet te vergeten, ik zal een DotA 2 key verloten, maak een post met een nummer tussen de 1 en de 30 + je steam username. Morgenavond om 8 uur zal ik de key aan de winnaar geven.
Edit: Ik zal de /roll command in de Lotro chat gebruiken om de winnaar te bepalen.
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef Salamando het volgende:
Wist niet eens dat dit topic er was. Ben zelf een DOTA/HoN/LoL veteraan en zit sinds een tijdje ook in de beta
.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Curuu het volgende:
Zit in de beta!
Edit: Ik zal de /roll command in de Lotro chat gebruiken om de winnaar te bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |