Zoiets meen ik ook ooit gehoord te hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:36 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Limburg, dat is toch dat onterecht bij Nederland ingedeelde aanhangsel ten zuidoosten van Brabant?
De grenzen kloppen niet helemaal in het zuiden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:36 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Limburg, dat is toch dat onterecht bij Nederland ingedeelde aanhangsel ten zuidoosten van Brabant?
Waarom gaan jullie niet gewoon gezellig samen met de friezen op een eilandje wonen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:39 schreef Perico het volgende:
De Limburg bashers zijn trouwens behoorlijk dom.
Zij proberen de hele tijd Limburg van Nederland af te schoppen.
Maar maak je een keer een opmerking van: goh, scheiden we ons toch af en gaan samen met West-Limburg, prima.
Dan gaan ze huilen zo van "wheeeh jullie willen niet bij Nederland horen, ondankbaar rapalje". Druiloren!
Nee hoor, scheid maar snel af die handel. Ga maar gauw naar het stabiele België. We zullen er in Nederland geen traan om laten. Doeiquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:39 schreef Perico het volgende:
De Limburg bashers zijn trouwens behoorlijk dom.
Zij proberen de hele tijd Limburg van Nederland af te schoppen.
Maar maak je een keer een opmerking van: goh, scheiden we ons toch af en gaan samen met West-Limburg, prima.
Dan gaan ze huilen zo van "wheeeh jullie willen niet bij Nederland horen, ondankbaar rapalje". Druiloren!
Eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet gewoon gezellig samen met de friezen op een eilandje wonen.Heb ik niks op tegen.
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Nee hoor, scheid maar snel af die handel. Ga maar gauw naar het stabiele België. We zullen er in Nederland geen traan om laten. Doei
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet gewoon gezellig samen met de friezen op een eilandje wonen.Heb ik niks op tegen.
Couldn't agree morequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Nee hoor, scheid maar snel af die handel. Ga maar gauw naar het stabiele België. We zullen er in Nederland geen traan om laten. Doei
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon ja-knikken en 'uhu' mompelen, ben je er het snelst van af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:56 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel eens een heel gesprek gehad met een Limburgse waarbij ik na afloop nog steeds niet wist waarover die persoon het had.Ik verstond geen woord wat degene vertelde en knikte maar af en toe wat (en blijkbaar deed ik dat net goed
).
Ze gaan eerst maar eens even ABN leren praten, in plaats van dat baggeraccentquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:56 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel eens een heel gesprek gehad met een Limburgse waarbij ik na afloop nog steeds niet wist waarover die persoon het had.Ik verstond geen woord wat degene vertelde en knikte maar af en toe wat (en blijkbaar deed ik dat net goed
).
Deed ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon ja-knikken en 'uhu' mompelen, ben je er het snelst van af.
Normaal versta ik ze aardig maar volgens mij was hier meer aan de hand dan een zachte g, ze sprak blijkbaar ook nog een plaatselijk dialect...althans dat neem ik maar aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gaan eerst maar eens even ABN leren praten, in plaats van dat baggeraccent
Jezelf geen hollander noemen omdat je in Limburg woontquote:Op zondag 14 augustus 2011 06:31 schreef nattermann het volgende:
Randstad, pure aids. Nooit van mijn leven dat ik daar ga wonen. Dat volk, de mentaliteit, iedereen heeft haast
Nee, dan ben ik liever een limburger dan zo'n hollander.
Ik voel me ook geen hollander. Ik voel me een limburger.quote:Op zondag 14 augustus 2011 06:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jezelf geen hollander noemen omdat je in Limburg woont
Oh wacht, je hebt gelijk..
Held!quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen hollander. Ik voel me een limburger.
Ik voel me ook geen hollander. Ik voel me een Nederlander.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen hollander. Ik voel me een limburger.
Dat dus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:50 schreef SoraAoi het volgende:
Hollanders die problemen hebben met andere talen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |