Selmaquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, ik heb je 'eend midden op de weg' liedje eindelijk gehoord en gek genoeg vond ik 'm wel geinig. Ik had erger verwacht.
de originele is beterquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma
Meerdere moeten je volgen
succesquote:
gelukkig wel \o/ straks lekker tuinieren voor het eerstquote:
ik zie iets over het hoofd denk ikquote:
Ik gok dat je de wedstrijd niet gezien hebtquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:21 schreef Under_Score het volgende:
ik zie iets over het hoofd denk ik
Uhuquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik zie iets over het hoofd denk ik
nee inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat je de wedstrijd niet gezien hebt?
quote:Op het bedrijvenpark in Almelo-zuid is aan het begin van de middag een korte stroomstoring geweest. Daardoor zat het Polmanstadion, waar op dat moment de wedstrijd Heracles-NAC werd gespeeld, korte tijd zonder stroom.
De storing heeft geen invloed gehad op de wedstrijd, alleen het scorebord werkte niet meer. De storing heeft ook het ziekenhuis ZGT-Almelo getroffen maar volgens een woordvoerster van het ziekenhuis heeft dat geen gevolgen gehad.
Bedrijvenpark?, wel vreemd dan dat er ook een storing was bij die kerk waar voorheen de rembrandhal heeft gestaanquote:
I dont know!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bedrijvenpark?, wel vreemd dan dat er ook een storing was bij die kerk waar voorheen de rembrandhal heeft gestaan.
Dat was toen tegen Groningen ofniet toen je erbij was?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat scorebord doet het wel vaker niet, he Marko?
Jepquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was toen tegen Groningen ofniet toen je erbij was?
Ik dacht ook dat het een goal wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
Wel mooi dat ze bij de eerste de beste bal in het zijnet direct de 'band' starten.
Testen van de geluidsinstallatiequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
Wel mooi dat ze bij de eerste de beste bal in het zijnet direct de 'band' starten.
Ja, kan me vergist hebben, maar dan heb je een dubbelgangerquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles komt straks weer op tv. ben benieuwd david
Als het rechts achter de goal was....quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, kan me vergist hebben, maar dan heb je een dubbelganger
Nee, links/midden bovenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als het rechts achter de goal was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik probeerde een mooie pant te maken van waar ik Marko zag
Maar ik faalPant pantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
![]()
nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, boodschapjes binnen, morgen weer om 5u weer op pad.
Vanmiddag ook maar ff geroggeld dat er binnenkort toch maar weer een "date" komt!
Dat dat kan in Nederland!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Wie wil hem nou volgenJa Marko.. maar die is gek
Ben je wereldvreemd?quote:
Ja, dat weet ik wel. Ik bedoel wie die Marko isquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben je wereldvreemd?
Hij is van Undercover in Nederland en Red mijn vakantie.
Proestquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Ik bedoel wie die Marko is
Ik jou ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat weet ik ook nietIk volg 'm nu wel op twitter
quote:
Ik niet snapquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Thanks man, dat doet me goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Haast je niet, ik heb het meeste al weggewerkt hoor...
Dat is de reden waarom ik me niet meer (glad) scheer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je even boodschappen doen, paar kleine dingetjes en een pakje scheermesjes: 30 euro
Heb nu weer een fucking babyface
Jij welquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nog een redelijk woeste baard
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nog een redelijk woeste baard
Dat is best een goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik haal 2x per week de tondeuse zonder kammetje over m'n wangetjes. Permanent 1/2/3-dagen baardje...
Dat doe ik dus ook, maar had er de afgelopen week geen zin inquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik haal 2x per week de tondeuse zonder kammetje over m'n wangetjes. Permanent 1/2/3-dagen baardje...
dat doe ik met de trimmer van mijn scheerapparaatquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb net nog vleesch gebakkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Mannenpraat.
Iemand nog een muur gemetseld, iets getimmerd of goed vlees gebakken dit weekend?
Nice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb net nog vleesch gebakken
Speel je ook Primus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef Under_Score het volgende:
hoi.![]()
zo, hopenlijk vanavond lekker losgaan in de oefenruimte
quote:
Hek nie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Justin, wanneer draai je eens Primus op Radio49?
Whehe, alsof ze daar Primus hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ie werkt toch bie een bieb? He'j doar gene cd uutleen?
Vandaag 13quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Marko![]()
Hoeveel uur werk je per dag?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jeetje..nou werk ze dan maar.
Pak het wel als echte man aan hč. Pilsje erbij en weg met die handleiding!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn mannelijke feit van de dag: naar de karwei om een bureaustoel te kopen en deze thuis in mekaar zetten
En zometeen bbq'en
op ibood komt soms wel eens een yamaha of onkyo voorbijquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD nog steeds aan het zoeken naar een toffe home cinema set
Tuurlijk, wie heeft er nou een handleiding nodig bij een fucking bureaustoel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pak het wel als echte man aan hč. Pilsje erbij en weg met die handleiding!
bose maakt wel toffe setjes, en bang en olufsen ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD nog steeds aan het zoeken naar een toffe home cinema set
niet echt in mijn budgetquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
bose maakt wel toffe setjes, en bang en olufsen ook.
4x hdmi genoeg?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef Under_Score het volgende:
ik vind het verdomd lastig om een simpel 5.1 setje te vinden zónder bluray of DVD spelert er bij in. en dan ook nog met voldoende hdmi aansluitingen voor mijn prut als TV X-doos en Blauwstraal speler.
ziet er leuk uitquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
4x hdmi genoeg?
http://www.homecinemacent(...)home-cinema-set.html
Niet teveel he. Anders geniet je nog niet van je vakantie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben er ook best wel aan toe.Kan ik mooi thuis nog wat dingen doen...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet teveel he. Anders geniet je nog niet van je vakantie.
de z906 is de opvolger van de z5500 en is een surroundsysteem, zowel voor de tv en pc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:47 schreef Under_Score het volgende:
logitech, daar ben ik ook wel te spreken over, heb zelf een logitech Z4 2.1 set voor de PC
ik ook, ik heb er zelfs vlaggetjes van voor op m'n auto.quote:
Hij is goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond DJ Zany bij 't Helders fees.
Menthal draait daar volgens mij elk jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:48 schreef haakon het volgende:
k heb dj luna en mental theo gezien op mallorca
Jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Menthal draait daar volgens mij elk jaarvorig jaar ben ik m ook tegen gekomen.
Naar welke plaats ben je nou geweest? El arenal ?
mee eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
FCT gelijk.
tjah, heb er wel vrede mee
henrikequote:
moiquote:
eensch kerel, zwaar eensch...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onnodig gebruik van de apostrof
Eensch oder oneensch?
ik vind het een leuk topicquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onnodig gebruik van de apostrof
Eensch oder oneensch?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo dacht, wat zal ik zijn?
Ik weet het al, ik word een everzwijn!
Dan kan ik beesten bruut kontneukn
Want dat vind ik fijn
Ende aldus geschiedde.
quote:
zeg dat maar is tegen de kindjes in griekenlandquote:
Met volle maag slapen is niet goed he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag 3 keer warm gegeten
één keer tussen de middag, tijdens pauze op 't werk en nu net
Ik lig ook nog niet in bedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met volle maag slapen is niet goed he.
Jammer genoeg nietquote:
Voordat het een beetje verteerdtdtdt (quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lig ook nog niet in bed
Mja, denk dat het komt door m'n werk. Dat kost veel energie. Het fietsen trouwens ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:59 schreef Under_Score het volgende:
als je er niet dikker van word, zal je het wel nodig hebben
Mja, oké. Dat is ook zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voordat het een beetje verteerdtdtdt () is ben je zo een paar uur verder.
En fuck you met je piposmiley
Nicequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zeu ik gooi nog ff een frikandel in de pan
Ik haat jou nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, oké. Dat is ook zo.
En sorry hoorWist niet dat je me daardoor ging haten
Drie lange dagen.quote:
heb je gemist inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wanneer is die meet bij jou?
of heb ik dat weer gemist?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog geen meet geweest. Wordt september waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wanneer is die meet bij jou?
of heb ik dat weer gemist?
ah ok, laat dan maar zsm weten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is nog geen meet geweest. Wordt september waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ah ok, laat dan maar zsm weten.
Wil er graag weer bij zijn!
Tenzij een "date" met M
Draganquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Daaaag mensen!
Hen weer terug van vakantie?
Zo te zien heb je wat beter weer meegenomenquote:
Sla die frambozen kapot jonguh!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Redbaron het volgende:
Pff nog steeds wachten
Zooo moeilijk doen om 1colli
ik zou wel wille maar dan kom ik heulemaal niet meer vot hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sla die frambozen kapot jonguh!
Kan ie mooi oefenen tot de kerst, dan kan ie t goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
er oefent iemand stille nacht op z'n accordeon in de buurt
Harman Kardon AVR132 receiver +quote:
quote:Harman Kardon Cinestar 200BK-II 5.1 Home cinema set
Maak kennis met de Cinestar 200BK-II. Dit model van Harman Kardon is het meesterwerk onder de thuisbioscopen. Zo heeft het systeem alles wat je nodig hebt voor een onvergetelijke bioscoopervaring in je eigen huis. Daarnaast is de Cinestar 200BK-II uitgerust met een zesdelig JBL home cinema luidsprekersysteem, een DVD speler en een veelzijdige A/V ontvanger. Verder integreert deze thuisbioscoop met DVD speler de beste merken – JBL en Harman Kardon – in een compleet systeem met de modernste technologieën, zoals Dolby Pro Logic II, DTS en Logic 7 5.1-kanaals processing. Tot slot kun je dankzij de HDMI uitgang en DVD speler MP3- en JPEG bestanden tegelijk van een CD-R data disc afspelen. Zo kun je dus van nog meer dan alleen films en tv programma’s.
Kenmerken:
- alles-in-één systeem met A/V ontvanger, DVD speler en luidsprekers
- high-current versterker
- Dolby Pro Logic II processing
- Logic 7 5.1-kanaal processing
- DTS processing
- HDMI schakelaar
- triple crossover bass manager
- MP3 en WMA afspelen
- progressief scannen
- 100 watt actieve subwoofer
- aux-ingang op frontpaneel
Specificaties:
Vermogen
- 70 watt x 5 bij 6 ohm, 1kHz, @ <0.07% THD, een kanaal uitgestuurd
- 35 watt x 5 bij 8 ohm, 20Hz – 20kHz, @ <0.07% THD, alle kanalen tegelijk uitgestuurd
- high-current versterker (±25 amp) met ultrabreed frequentiebereik (10 Hz – 100 kHz)
- 100 watt basreflex actieve subwoofer met 200 mm driver
Surround processing
- Dolby Digital surround decoding met geavanceerde Cirrus Logic CS 49510 32-bit DSP-processor
- alle DTS-functies aanwezig
- Dolby Pro Logic II surround-geluid (film-, muziek- en gamefuncties)
- Harman-exclusive Logic 7 cinema and music surround-sound processing in 5.1-kanalen
- Dolby headphone en Dolby Virtual speaker surroundfuncties
- vijf-kanaals stereo, zaal- en bioscoop-surroundfuncties
- 192kHz/24-bit DAC
Connectiviteit
- drie HDMI ingangen en een HDMI uitgang
- twee toewijsbare component video ingangen met grote bandbreedte (100 MHz), geschikt voor HDTV, en één uitgang
- subwoofer uitgang voor rechtstreekse aansluiting op een actieve subwoofer
- drie A/V ingangen plus twee aparte audio ingangen
- handige audio/video ingang op het frontpaneel voor aansluiting van gameconsoles of draagbare spelers
- zes digitale ingangen (twee optische en twee coaxiale aan de achterkant; een optische en een coaxiale aan
de frontpaneel)
- één coaxiale digitale uitgang aan de achterkant
- aux-ingang op frontpaneel voor aansluiting van draagbare mediaspelers
Gemakkelijk in gebruik
- HDMI schakelaar
- FM stereo/FM/AM tuner met 30 presets en directe afstemming
- triple-crossover bass manager
- groot aantal crossoverpunten voor de lage frequenties (40Hz, 60Hz, 80Hz, 100Hz, 120Hz en 200Hz)
- programmeerbaar startvolume
- voorgeprogrammeerde afstandsbediening voor zeven apparaten
- afspelen van Windows WMA v8 en v9 geluidsbestanden
- inclusief hardware voor muurbevestiging, statieven en luidsprekerkabels
- scanfunctie met vier snelheden en vertraagd afspelen, programmeerbare afspeellijst, willekeurig en herhaald afspelen (een track, een CD of A-B)
- beeld voor beeld vooruit Harman
Afmetingen en gewicht
- afmetingen A/V ontvanger (hxbxd): 165x440x382 mm
- afmetingen DVD speler (hxbxd): 49x440x206 mm
- afmetingen satellieten (hxbxd): 184x102x89 mm
- afmetingen centerluidspreker (hxbxd): 102x292x89 mm
- afmetingen subwoofer (hxbxd): 413x279x349 mm
- gewicht A/V ontvanger: 10.9 kg
- gewicht DVD speler: 2.7 kg
- gewicht satellieten: 0.8 kg
- -gewicht centerluidspreker: 1.4 kg
- gewicht subwoofer: 12.7 kg
Specificaties
Aantal satelliet speakers:
4
Totaal vermogen (in Watt):
500
Speakersysteem:
5.1
HDMI-Uitgang :
Ja
Garantie:
2 jaar fabrieksgarantie
Kleur:
Zwart
Fabriekstype:
Cinestar 200BK-II
EAN:
0282922581762
Ik dezequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
yoyo
eindelijk heb ik een keuze gemaakt, deze ga ik morgen bestellen
[ afbeelding ]
geluid wat daar uit komt is![]()
volgens mij neemt die van jou meer plek inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je er wel plek voor hebben kerel
maar die van mij komt in de woonkamer te staan, niet in een slaapkamer van 2 bij 3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij neemt die van jou meer plek in
Inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die van mij komt in de woonkamer te staan, niet in een slaapkamer van 2 bij 3
ik had er ruimte voor gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die van mij komt in de woonkamer te staan, niet in een slaapkamer van 2 bij 3
moet je Marko zeggen, die heeft die 2 bij 3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had er ruimte voor gemaakt
Wie ben jij in dat filmpje?quote:
Ah ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef Under_Score het volgende:
die met de pet op. was vergeten mn zonnebril er af te halen![]()
AH ok ok. Dat komt dan wel goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Under_Score het volgende:
hij is ook net begonnen met zingen, en ja, dat houterige staan vond ik ook. daar moet aan gewerkt worden
Nu nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een begin van de donderdag, tweede helft van Barcelona - Real Madrid
pas om 23.00 begonnen, want de kwalificatie CL was vanavond ook en dan mag je van de FIFA niet spelenquote:
ik hoop hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
AH ok ok. Dat komt dan wel goed
Succes met het vinden van de 2 moeilijkste bezettingenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik hoop het
nu nog een drummert en een bassert en we kunnen serieus gaan oefenen om op te treden
Hehe fifa nazi's.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pas om 23.00 begonnen, want de kwalificatie CL was vanavond ook en dan mag je van de FIFA niet spelen
waar oefenen jullie? Mijn maat kan drummen namelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik hoop het
nu nog een drummert en een bassert en we kunnen serieus gaan oefenen om op te treden
op dit moment in ATAK in enschede. maar als het niet anders kan, kan er uitgeweken worden naar een oefenruimte in de omgeving daarvan. in losser bijv. zit ook nog een goede ruimte.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hehe fifa nazi's.
[..]
waar oefenen jullie? Mijn maat kan drummen namelijk.
ik kan zelf redelijk drummen en bassen, maar speel liever gitaar omdat ik dat thuis kan oefenen. bas doe ik eigenlijk alleen om opnames te maken thuis. en drums alleen in de oefenruimte.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Succes met het vinden van de 2 moeilijkste bezettingen
Oh dat is niks voor hem want hij heeft geen auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
op dit moment in ATAK in enschede. maar als het niet anders kan, kan er uitgeweken worden naar een oefenruimte in de omgeving daarvan. in losser bijv. zit ook nog een goede ruimte.
waar moet hij weg komen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh dat is niks voor hem want hij heeft geen auto.
Oja.. Nijverdalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
waar moet hij weg komen dan?
Heb je daar een drumstel staan dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Under_Score het volgende:
nijverdal is niet zo extreem ver weg, ik heb ook wel eens in almelo geoefend en daar kwam ook iemand uit nijverdal. met de trein dacht ik.
Bassen is wel tof jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
op dit moment in ATAK in enschede. maar als het niet anders kan, kan er uitgeweken worden naar een oefenruimte in de omgeving daarvan. in losser bijv. zit ook nog een goede ruimte.
[..]
ik kan zelf redelijk drummen en bassen, maar speel liever gitaar omdat ik dat thuis kan oefenen. bas doe ik eigenlijk alleen om opnames te maken thuis. en drums alleen in de oefenruimte.
dankjequote:
Nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Under_Score het volgende:
jazeker. harde metal. richting thrash. erg beinvloed door pantera.
[..]
dankje
Ja hij staat hier ook op na je reactie. Leuke wedstrijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:41 schreef ReMcOrE het volgende:
het staat 2-2, dus bij deze stand gaan we verlengen tot en uurtje of 2
Streams.quote:
http://voetbalopjepc.nl/ Ideaal! Overzichtje welke stream speelt en je drukt op een knop en hij opent sopcast en de link en beeld!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck streams, dan kijk ik de samenvatting morgen wel
Dat zag ik dan weer net niet. Zag dat 't uit de hand liep.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een schandalige overtreding
ja, die overtreding was de aanleiding.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat zag ik dan weer net niet. Zag dat 't uit de hand liep.
hij heeft ook wel geweldig commentaar, vanaf het begin van de rellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Die commentator van Sport1 heeft de grootste schik om die rellerij
Appelvlaai.quote:
Hij doet 't goed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |