Selmaquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, ik heb je 'eend midden op de weg' liedje eindelijk gehoord en gek genoeg vond ik 'm wel geinig. Ik had erger verwacht.
de originele is beterquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma
Meerdere moeten je volgen
succesquote:
gelukkig wel \o/ straks lekker tuinieren voor het eerstquote:
ik zie iets over het hoofd denk ikquote:
Ik gok dat je de wedstrijd niet gezien hebtquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:21 schreef Under_Score het volgende:
ik zie iets over het hoofd denk ik
Uhuquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik zie iets over het hoofd denk ik
nee inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat je de wedstrijd niet gezien hebt?
quote:Op het bedrijvenpark in Almelo-zuid is aan het begin van de middag een korte stroomstoring geweest. Daardoor zat het Polmanstadion, waar op dat moment de wedstrijd Heracles-NAC werd gespeeld, korte tijd zonder stroom.
De storing heeft geen invloed gehad op de wedstrijd, alleen het scorebord werkte niet meer. De storing heeft ook het ziekenhuis ZGT-Almelo getroffen maar volgens een woordvoerster van het ziekenhuis heeft dat geen gevolgen gehad.
Bedrijvenpark?, wel vreemd dan dat er ook een storing was bij die kerk waar voorheen de rembrandhal heeft gestaanquote:
I dont know!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bedrijvenpark?, wel vreemd dan dat er ook een storing was bij die kerk waar voorheen de rembrandhal heeft gestaan.
Dat was toen tegen Groningen ofniet toen je erbij was?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat scorebord doet het wel vaker niet, he Marko?
Jepquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was toen tegen Groningen ofniet toen je erbij was?
Ik dacht ook dat het een goal wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
Wel mooi dat ze bij de eerste de beste bal in het zijnet direct de 'band' starten.
Testen van de geluidsinstallatiequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
Wel mooi dat ze bij de eerste de beste bal in het zijnet direct de 'band' starten.
Ja, kan me vergist hebben, maar dan heb je een dubbelgangerquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles komt straks weer op tv. ben benieuwd david
Als het rechts achter de goal was....quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, kan me vergist hebben, maar dan heb je een dubbelganger
Nee, links/midden bovenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als het rechts achter de goal was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik probeerde een mooie pant te maken van waar ik Marko zag
Maar ik faalPant pantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |