Uiteraard. Mocht je nog eens advies nodig hebben.quote:
Scriptie en rapport, donderdag. Jammer. Exact een week geleden concept nog omgegooid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ai, die dagen ken ik ook. Dagenlang opgesloten zitten omdat je papers, scriptie of vergelijkbaar materiaal binnen korte tijd al moet inleveren.
Meh, toch bedankt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteraard. Mocht je nog eens advies nodig hebben.
quote:
Dan mag je wel enorm gaan stressen ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Scriptie en rapport, donderdag. Jammer. Exact een week geleden concept nog omgegooid.
Dat moet je ook niet doen vriend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh, toch bedankt.
Ik voel mij zo rot om een relatie kapot te moeten maken.
Troostende woorden dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan mag je wel enorm gaan stressen ja.
Daarom zeg ik dat het eigenlijk gewoon niet kan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen vriend.
Ik zal bidden straks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jongens, morgen is het alweer 26 jaar geleden dat het echte kindeke Jezus ter aarde kwam.
Ik ken geen stress en zoals het er nu uitziet ga ik het ook wel redden.quote:
Nou nou.. Yvonne is al wat ouder hoor, slijmjurk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jongens, morgen is het alweer 26 jaar geleden dat het echte kindeke Jezus ter aarde kwam.
maar niet zo oudquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou.. Yvonne is al wat ouder hoor, slijmjurk.
Vanaf maandag de hele week te bewonderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne mocht wensen dat ze zo goed geworpen had. Al is Brechtje best goed gelukt geloof ik hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou.. Yvonne is al wat ouder hoor, slijmjurk.
Bløf. Pics ter bewijs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef monkyyy het volgende:
Wooooh, ik heb een vet grote aarbei hier. Ik ga hem wegen, zo groot.
Je kan zo wat breezers met haar achterover tikken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al is Brechtje best goed gelukt geloof ik hoor.
Zou ik ook van mezelf worden als ik in jouw schoenen stond.quote:
Goeie ego.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yvonne mocht wensen dat ze zo goed geworpen had. Al is Brechtje best goed gelukt geloof ik hoor.
Running man, fuck yeah.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen maar even flink aanpoten met the running man, ik kan hem al bijna![]()
Het is wel waar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou ik ook van mezelf worden als ik in jouw schoenen stond.
Gr grquote:
Die tijd heeft ze inmiddels wel achter haar gelaten hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan zo wat breezers met haar achterover tikken.
Kan gebeuren.quote:
komt eraanquote:
Nog steeds niet leuk, gr gr.quote:
Volgens mij interesseert bijster niemand die chatzooi, dus stop er maar mee. Het is namelijk ook niet toegestaan.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert bijster niemand die chatzooi, dus stop er maar mee. Het is namelijk ook niet toegestaan.
Ban, ban, ban!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert bijster niemand die chatzooi, dus stop er maar mee. Het is namelijk ook niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |