balenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik weet de code niet van het kinderslot
Ja, ik ga iedere maand terug zodat ik mijn 7 broertjes, 4 zusjes, 8 nichtjes, 3 neven, ouders en grootouders kan onderhouden.quote:
met mijn croissantjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik ga iedere maand terug zodat ik mijn 7 broertjes, 4 zusjes, 8 nichtjes, 3 neven, ouders en grootouders kan onderhouden.
Haha Dastan's ouders hebben het kinderslot erop gezet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Dastan het volgende:
Meiden van Holland is niet beschikbaar jongons
laat ze lekker denken, mij boeit het niet hoor, wy weten tog wel beter ha haquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet hoor dan denkt iedereen dat k van de jongons ben ha-ha xd
geef je ook seksuele voorlichting aan ze?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik ga iedere maand terug zodat ik mijn 7 broertjes, 4 zusjes, 8 nichtjes, 3 neven, ouders en grootouders kan onderhouden.
Ze vinden ze daar net zo goor als hier. Ik voer ze koekjes van de Lidl. Die blijven lang goed.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha Dastan's ouders hebben het kinderslot erop gezet.
Onnodige apostrofquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha Dastan's ouders hebben het kinderslot erop gezet.
Ja, druk druk druk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
geef je ook seksuele voorlichting aan ze?
troll. in mongolie kennen ze geen croissantjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze vinden ze daar net zo goor als hier. Ik voer ze koekjes van de Lidl. Die blijven lang goed.
lolquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat ze lekker denken, mij boeit het niet hoor, wy weten tog wel beter ha ha![]()
![]()
LeLe bagger vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Flitskikker het volgende:
Titanium: Nice
Skinny Jeans: BAGGER
Jawel, ik breng ze toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
troll. in mongolie kennen ze geen croissantjes.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel, ik breng ze toch.
Tenminste, de eerste en de laatste keer. Toen voerden ze liever Chinggong niet meer zodat ze niet met zijn allen aan honger zouden sterven.
Hij was toch gehandicapt, dat maakt niet uit daar.
Iedereen is daar gehandicapt toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel, ik breng ze toch.
Tenminste, de eerste en de laatste keer. Toen voerden ze liever Chinggong niet meer zodat ze niet met zijn allen aan honger zouden sterven.
Hij was toch gehandicapt, dat maakt niet uit daar.
ha ha ja ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
o ik ken ook iemand die daar woont whahaha
Ja, ik heb geluk dat ik geadopteerd ben toen ik klein was daar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is daar gehandicapt toch?
ha ha weet niet meer zo goed.quote:
Ik moest onbeheersbaar lachen toen ik dat zagquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Dastan het volgende:
maar ik vond final destination wel meevallen manqsalleen die scène met het messenblok was
nee grapjequote:
ha ik moest ook een beetje gniffelen in mezelfquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik moest onbeheersbaar lachen toen ik dat zag
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
flevoland kom op man
ik zou m'n koeien nog niet in die polders laten lopen
nee Flevoland is echt de taaieziekte.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
flevoland kom op man
ik zou m'n koeien nog niet in die polders laten lopen
haha jij woont in zwijndrechtquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
mensen die niet in rotterdam of in een van de voorsteden wonen_____!!!! x 10^99
Gouda een voorstad van Rotterdam noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
mensen die niet in rotterdam of in een van de voorsteden wonen_____!!!! x 10^99
ja niet doorzeggen okequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha jij woont in zwijndrecht
ja vind ik wel. iets op tegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gouda een voorstad van Rotterdam noemen
wel een toepasselijke naam, zwijndrecht en dan jou als inwoner hebbenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wel een toepasselijke naam, zwijndrecht en dan jou als inwoner hebben
Rotterdamquote:
Moet ik weggaan dan?quote:
Onze omgeving daarentegen, het hoogtepunt van beschaving.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onze omgeving daarentegen, het hoogtepunt van beschaving.
quote:
quote:
wat nou kutmuziekquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
Waarom ben ik High met jouw kutmuziek r_r?
Gebeurt bij mij ook nooit hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
Dit is mijn eerste nacht ooit dat ik alleen thuis ben
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
for real?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
Music you have in common includes Bob Dylan, Dire Straits, Johnny Cash, Bruce Springsteen and Simon & Garfunkel.quote:
Nah, je mag wel blijven.quote:
Haha, zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onze omgeving daarentegen, het hoogtepunt van beschaving.
Leuk toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
Ja het is geweldigquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, je mag wel blijven.
[..]
Haha, zeker.
[..]
Leuk toch.
Enigszins herkenbaar wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Last.fm is soms erg confronterend. Dan ben je super met iemand, denk je: nou, leuk. Zie je het lijstje van diegene denk je:
Miley Cyrus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Last.fm is soms erg confronterend. Dan ben je super met iemand, denk je: nou, leuk. Zie je het lijstje van diegene denk je:
Dire Straits en Simon & Garfunkel houd ik niet zo van nee./quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Music you have in common includes Bob Dylan, Dire Straits, Johnny Cash, Bruce Springsteen and Simon & Garfunkel.
Allemaal kutmuziek.
Dire Straits zijn geniaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dire Straits en Simon & Garfunkel houd ik niet zo van nee./
Ja mijn ouders zijn uit elkaar dus werd ik altijd bij de ander gedumpt als de ene weggingquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
mijn ouders zijn een keertje een weekendje naar italie geweest.
helemaal alleen thuiswas heerlijk.
Jeujquote:
Romeo and Julietquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dire Straits zijn geniaal.
Tunnel of Love.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn uit elkaar dus werd ik altijd bij de ander gedumpt als de ene wegging
Precies man, precies. Zie je wel, Dire Straits zijn geniaal.quote:
Al die artiesten die ik bijvoorbeeld bij jou common heb, heb ik enkel remixen vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |