Bannersquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Drollenvangertje het volgende:
Ik ga geen tetten laten zien van mijzelf!
Heb je ze wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Drollenvangertje het volgende:
Ik ga geen tetten laten zien van mijzelf!
Waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Swomp het volgende:
Wtf ik hoor vuurwerk, toenet ook al steeds muziek. En nu vuurwerk + van die thema muziek....aaaah de duitsers komen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Nog niet, ik moet ze nog krijgen
Namens Martijn: "pics"quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Nog niet, ik moet ze nog krijgen
Zat eraan te komen natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Monopoly en Majortom geband omdat ze vieze plaatjes postten midden in de nacht!
omgeving roermond, het gaata nu hard... Wat ist lossssss ?quote:
Nee, ik ben daar niet echt in geïnteresseerd, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of je droevig was omdat Drollenvangertje geen tieten gaat posten
Tja, meteen nadat jij weg was ging de shit keihard aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met Google Adsencequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Persoonlijk zie ik niet zo goed in waarom we rond een dergelijk tijdstip niet zulke plaatjes kunnen posten maar goed.
Tubgirl?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Persoonlijk zie ik niet zo goed in waarom we rond een dergelijk tijdstip niet zulke plaatjes kunnen posten maar goed.
iets met google ...quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Word je dik van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
Twee broodjes kip kebab met patat voor maar 10,50 en nog bezorgd ook.
2x4+2,5 = 10,5 jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
Oke, dan moet je niet naar de Hoorn van Afrika gaan op vakansiequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, ik mag best wat aankomen.
Wat een lange aanwezigheid in de NB, welterustenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Swomp het volgende:
Zo vuurwerk afgelopen, nu ga ik dutten. Dag lieve FOK!kers.... Xx
Dat zegt hij toch. Gekkie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij word ook nooit dik van eten en veel bier?
Relatief goedkoop vlees.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef computerprobleem het volgende:
Kip is inderdaad lekker en gezond. Heel veel gekleurde mensen eten dat bij de KFC valt mij altijd op.
Waarom is dat?
Nee, ik kom echt nooit aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij word ook nooit dik van eten en veel bier?
Trusten manquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Swomp het volgende:
Zo vuurwerk afgelopen, nu ga ik dutten. Dag lieve FOK!kers.... Xx
Welk vet!?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik kom echt nooit aan.![]()
Gevaarlijk wel want zo stop ik nooit en over 10 jaar ga ik dood door al dat vet.
Negers en kipquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef computerprobleem het volgende:
Kip is inderdaad lekker en gezond. Heel veel gekleurde mensen eten dat bij de KFC valt mij altijd op.
Waarom is dat?
O, is dat de reden? Daarom zijn er ook zoveel van hen zo dik, want ze eten heel veel kip dus.quote:
Daar ben ik ook bang voor inderdaad, ik eet veel ontbijtspek en shoarma, frituurhappen enzo. Daarom sport ik ook nu.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat aan zit te koeken aan de wand van mijn aders.
Hahaha, je liegt want vrouwen kunnen geen mannen verkrachten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Drollenvangertje het volgende:
Tevreden kijk ik terug op die mooie tijd, waar ik ook nog eens 2000 negers anaal heb verkracht zonder condoom, en zeker geen spijt.
Jawel...... mooi was die tijd!!!
Ik sport dus ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor inderdaad, ik eet veel ontbijtspek en shoarma, frituurhappen enzo. Daarom sport ik ook nu.
Google it.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ik dacht ook dat negers en kip een verband met elkaar hadden, komt heel vaak voor in films.
Dan zegt een blanke b.v. voordat een neger iets besteld.
'Kip zeker?'
Ben jij diegene wie ik denk dat je bent?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Drollenvangertje het volgende:
Tevreden kijk ik terug op die mooie tijd, waar ik ook nog eens 2000 negers anaal heb verkracht zonder condoom, en zeker geen spijt.
Jawel...... mooi was die tijd!!!
Kun je het voor mij googlen? Mijn google is stuk.quote:
Denk het welquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben jij diegene wie ik denk dat je bent?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in nachtbagger.
Meh, ik sterf wel voortijdig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik deed dat ook niet, ik wielren nu 2 maanden.
Hij is wel hooggeleid mangquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Één verlegen jongeman voor deze NB!
Ik vond dit:quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ik dacht ook dat negers en kip een verband met elkaar hadden, komt heel vaak voor in films.
Dan zegt een blanke b.v. voordat een neger iets besteld.
'Kip zeker?'
en dit:quote:when they were enslaved by the man in the 18th -19th century it was the easiest source of protein that could be stolen and eaten,noboby is gonna miss 1 chicken, but if they were to try and eat a pig it would be the whip for sure. Then, over time the love of chicken and recipes associated with it were passed down for generations to come. That's my theory any comments? and just to add something else, come on now, everybody likes chicken. some cultures don't eat the swine some pray to cows but the chicken, Damn.
Dit vlees is zo lekker, godverdomme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Zo'n instelling heb ik ook inderdaad.
Welcher fleisch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit vlees is zo lekker, godverdomme.![]()
Lekker avond eten wel.
I feel you manquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit vlees is zo lekker, godverdomme.![]()
Lekker avond eten wel.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kip kebab die tussen het broodje zit.
Jaquote:
Negers en kip.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja
Ik lees net dat negers maar 13% van de Amerikaanse bevolking zijn maar toch wel 45% van de kip van kiprestaurants in Amerika opeten.
Ludo ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef sciter het volgende:
[..]
Een modje die geen Ibenny is in NB? Of is dat niet raar?
Welke maat heb je? De trap op mijn werk manquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leuk altijd zo'n trap met achterlijk kleine treden
Gelukkig ben ik op 46 blijven stekenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Welke maat heb je? De trap op mijn werk manLevensgevaarlijk voor mij
48 manquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik op 46 blijven steken
Kip kebab boven allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Patat is minder lekker, maar ik wist dat de turk daar niet zo goed in was.
Hey.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Friek_, aangenaam. Sommigen op het forum noemen me liever kankerhond.
Daarom aardappelschijfjes halenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Patat is minder lekker, maar ik wist dat de turk daar niet zo goed in was.
Waarom ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een raar modje ben jij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Held!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat had ik net, maar er staat nog een broodje voor mij klaar.
Waar ben jij dan moderator van, kankerhond?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heel erg strenge modquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En nu dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
Meh, geen broodje want het wordt teveel.
Van Filosofie & Levensbeschouwing plus Wetenschap & Technologie (voorheen WFL).quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar ben jij dan moderator van, kankerhond?
Tieten en goedkoop lekker eten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van Filosofie & Levensbeschouwing plus Wetenschap & Technologie (voorheen WFL).
Maar goed, waar ging de nachtbagger zoal over?
Source Codequote:
Lees de voorgaande 153 posts maar even, niet zo bijster interessant tot noch toe. We wouden net tieten posten maar nu er weer MODS verschijnen in het topic doen we dat toch maar nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, welkom in nachtbagger trouwens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het feestquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lees de voorgaande 151 posts maar even, niet zo bijster interessant tot noch toe. We wouden net tieten posten maar nu er weer MODS verschijnen in het topic doen we dat toch maar niet
Ik was er nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het feest
Dank dank, met wie heb ik het genoegen te spreken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, welkom in nachtbagger trouwens.
Kom je even langs?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Chloroform het volgende:
Zin in chips, geen chips in huis, tough life.
Wat was er dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het feest
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Vieze plaatjes, artistiek bloot, tubgirl, Hans Teeuwen quotes en Mono en MajorTom die ban kregenquote:
Ik ben Dimens en ik kom vooral in KLB en ONZ voor de leuk en de niet leuk en in DIG om mensen te helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank dank, met wie heb ik het genoegen te spreken?
Doe hier maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef Friek_ het volgende:
Oh ja fuck, tieten mochten niet meer. Volgens mij heb ik die regel ook een aantal maal overtreden afgelopen tijd.
Als mod heb je credit hiervoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef Friek_ het volgende:
Oh ja fuck, tieten mochten niet meer. Volgens mij heb ik die regel ook een aantal maal overtreden afgelopen tijd.
quote:
Ik wil juist niet te veel bier drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer bier drinken. Dan komt 't vanzelf.
Als je een leuk plaatje van de droom kan maken wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Patje1987 het volgende:
Als je een plaatje hebt van iemand die over tieten droomt, maar dat levensecht is, mag dat dan wel? Inception
Ik ga inception kijken. Thx voor de tip.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Patje1987 het volgende:
Als je een plaatje hebt van iemand die over tieten droomt, maar dat levensecht is, mag dat dan wel? Inception
Geen probleem, goede film ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga inception kijken. Thx voor de tip.
Posten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mijn vakantiefoto's maar eens ordenen dan, heb een foto van een double rainbow jeweet
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mijn vakantiefoto's maar eens ordenen dan, heb een foto van een double rainbow jeweet
Huh?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Leonardo Di Caprio verdronk in Titanic en kwam toen weer in leven in inception ofzo toch?
Hij heeft inderdaad niet in andere films gespeeld tussendoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Leonardo Di Caprio verdronk in Titanic en kwam toen weer in leven in inception ofzo toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad niet in andere films gespeeld tussendoor.
Shutter Island.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Behalve dat het geen mod is, lachen dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Een mod met een streep door zijn naam, lachen dit.
POSTquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
Klopt.quote:
quote:
Ik kan dat liedje nog steeds meezingen.quote:
Zovty 2.0quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Behalve dat het geen mod is, lachen dat.
Leo in Titanic. I came.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat ik Titanic dan weer sentimentele vrouwenonzin vind.
quote:
ok ok, wil je us afspreken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Haifisch het volgende:
Melissa zegt:
*ik ga kleine gangster
*hoiie
*trouwens ik ben een 52 jarige trucker uit groningen, net als mn vriendin
*groetjes
joshua zegt:
*wil je us afspreken
Aangezien ik hier geen topic voor mag hebben
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah kom op man, dat gladde knulletje?
Kan me altijd zo moeilijk voorstellen dat vrouwen hem iets vinden. 't Is voor mij een beetje hetzelfde als ik op blond met dikke tieten zou vallen.quote:
Ik heb het meegemaakt ja, toen had ik er nog een topic over gemaakt.quote:
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan me altijd zo moeilijk voorstellen dat vrouwen hem iets vinden. 't Is voor mij een beetje hetzelfde als ik op blond met dikke tieten zou vallen.
Het schijnt maandag redelijk weer te worden... hoewel redelijk voor deze gallige zomer, als er een harde winter komt ga ik huilenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil ook een kleurtje maar de zon is ver te zoeken?
blond met dikke tieten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan me altijd zo moeilijk voorstellen dat vrouwen hem iets vinden. 't Is voor mij een beetje hetzelfde als ik op blond met dikke tieten zou vallen.
Brunettes zijn beter, absoluut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen foutje, had remlof voor de 'grap' gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt ja, toen had ik er nog een topic over gemaakt.![]()
Maar dat was een fout van 2 minuten of iets.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
blond met dikke tieten.
Slimme mooie brunettes
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik word gek van jou, dus rot nu maar snel op.
Ik kan niet lachen om die grap, ik schrok echt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen foutje, had remlof voor de 'grap' gedaan.
Would still hit.quote:
Backhand.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef sciter het volgende:
Hoewel sommige blonde dames met dikke tieten wel in de smaak vallen.
Ja och, zal ook verder wel smaakkwestie zijn. Laten we zeggen dat ik beter begrijp waarom vrouwen George Clooney aantrekkelijk vinden dan bijv. DiCaprio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brunettes zijn beter, absoluut.
Shit, really?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja och, zal ook verder wel smaakkwestie zijn. Laten we zeggen dat ik beter begrijp waarom vrouwen George Clooney aantrekkelijk vinden dan bijv. DiCaprio.
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om die grap, ik schrok echt.
Haarkleur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet over het algemeen zeggen dat haarkleur me niet zoveel uitmaakt. Ik val meer op uitstraling, neemt niet weg dat ze er natuurlijk wel fresh uit moeten zien.
QFTquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik beter begrijp waarom vrouwen George Clooney aantrekkelijk vinden dan bijv. DiCaprio.
Redheads dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haarkleur.
Sommige blondines en de meeste brunettes
lolwutquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Elvis is lelijk. Cliff Richard toen hij jong was
Suicidegirls sommige danquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Matige post.
[ afbeelding ]
Waardig tegenbod.
Jammer van die tatoeages.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Matige post.
[ afbeelding ]
Waardig tegenbod.
Gat in d'r broekje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Matige post.
[ afbeelding ]
Waardig tegenbod.
Mja mja sry.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Enkel een vrouw die dergelijke details kan opmerken.
dat is niet jong man. dat was mid jaren zestig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
lolwut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft niet, ik snap niks van vrouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik snap niets van die hele inception film.
Het wordt erger.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik snap niets van die hele inception film.
Ook goed idd.quote:
Vind die moedervlek echt lelijk bij dr oog, daarnaast rokenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ook goed idd.
Al blijft een van m'n favo's toch Audrey Horne uit Twin Peaks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n keiharde femme fatale.
Ik voel me echt dom. Ik ga maar anime kijken dan, lekker weinig verhaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap niks van vrouwen
Hartstikke grappig man, gr gr.quote:
Law abiding citizenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voel me echt dom. Ik ga maar anime kijken dan, lekker weinig verhaal.
Leuken broekquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nog één stoere boi voor je topic
[ afbeelding ]
Witte sokken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:57 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen witte sokkenquote:
Niet te breed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:57 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |