Goede vraagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow geen onzin, sorry
Wel een raar idee ja, waarom wil ze dat?
Nee, ik waande me in een ander sub-forumquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef DutchMarks het volgende:
Onzin vind ik best hoor t is een serieus onderwerp maar ik kanwel lagge om die crap
Serieus? Hoe reageerde je erop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Goede vraag
Laatst probeerde ze ook een vibrator in me hol te stouwen zonder het ff te melden dat ze een raket lanceerde -.-
nouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik waande me in een ander sub-forum.
[..]
Serieus? Hoe reageerde je erop?
Haha leuke vriendin heb jijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Goede vraag
Laatst probeerde ze ook een vibrator in me hol te stouwen zonder het ff te melden dat ze een raket lanceerde -.-
Met een sm zweepje zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet je vrienden beter africhten. Sla haar de volgende keer eens gruwelijk hard tegen haar hoofd en zeg dat ze niet zo moet zeiken.
Ga het vragen aan degene die je wil buttfucken ;quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
VRAAG HET aan je vriendin...........
Ja, waarom ze daar behoefte aan heeft.. waarom dat der geil lijkt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Ga het vragen aan degene die je wil buttfucken ;
Zeg gewoon, ik wil nietgeneukt worden, maar als je er erg behoefte aan hebt kan ik het wel uitstaan om naar jou te kijken met een andere vrouw...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef DutchMarks het volgende:
Mening ; ik wil jou neuken OMDAT HET KAN
Kan dus niet als jij het niet wilt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef DutchMarks het volgende:
Mening ; ik wil jou neuken OMDAT HET KAN
Oke andere uieg van omdat het kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan dus niet als jij het niet wilt.
Ik hoef niet te bellen ; een schreeuw is genoeg ze zit benedenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ga der bellen of ze daar zin in heeft? Ik ben nu nieuwgierig of het nog wat gaat worden met je trio
Schreeuw even dan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bellen ; een schreeuw is genoeg ze zit beneden
vraag de reden waarom ze dit wil doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bellen ; een schreeuw is genoeg ze zit beneden
Zal ik doen :$quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef thavinca het volgende:
[..]
vraag de reden waarom ze dit wil doen
Naja prostaatmassage schijnt best goed te zijn, ik zou het persoonlijk niet willen proberen. Maarja als je vriendin het wil dan moet je wel he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
En waarom wil ze buttfucken ; ze denkt dat het lekker is en het wind haar op dat ik het vreemd vind :s
Waar een wil is is een weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Gaat moeilijk iszon ding die bij haar ook een stukkie erin gaat
Je vriendin wil het dus je hebt geen keusquote:
Tjah, als jou het leuk lijkt dan moet je het doen en anders niet he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef DutchMarks het volgende:
Oke heel leuk dat Troll gedeelte
Maar wat kan ik beter doen , afwijzen of er op ingaan , graag serieus antwoord
Heb ik veel aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah, als jou het leuk lijkt dan moet je het doen en anders niet he.
het schijnt fijn te zijn. gewoon proberenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:45 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Heb ik veel aanMensen met ervaringen?
hoe voel je je erbij dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:48 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
-.- en nee ben niet gay
Maar ik weet niet wat ik moet zegge want strax wil ze t weten als ze boven komt
Vreemdquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:54 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
het schijnt fijn te zijn. gewoon proberen![]()
[..]
hoe voel je je erbij dan?
Alles past en wat niet rekt dat scheurt,quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Vreemd
Ik weet het niet
Volgens mij past dat niet zonder training ofzo en hou op over kloon en Troll dit is gewoon serieus
Dat is lekker comfortabel -.-quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alles past en wat niet rekt dat scheurt,
Kijk eerst eens of je wat anaal spel lekker vindt en dan niet gelijk door een stevige dildo erin te rammen ineensquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef DutchMarks het volgende:
Oke heel leuk dat Troll gedeelte
Maar wat kan ik beter doen , afwijzen of er op ingaan , graag serieus antwoord
Ze probeert Ook ineens gay toys te kopen, gaat een beetje te ver met haar reet fetisj en die rare buttplugquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijk eerst eens of je wat anaal spel lekker vindt en dan niet gelijk door een stevige dildo erin te rammen ineens
Maar waarom gelijk uitsluiten, je kan altijd proberen of je het wat vindt, vele mannen genieten met volle teugen van anaal spel wat bij hun gedaan wordt.
-.-quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Arnold_fan het volgende:
De keeper van Den Haag houdt er ook van.....
En hoe vindt je het partner om flink anaal genomen te wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef furian het volgende:
muwhaha nou geniet ik er niet van om bij mij een dildo erin geramt te krijgen.. maar me partner flink anaal nemen vind ik geweldig ! wie weet koopt ze wel zo'n dubbele voor je.. kan ze je nemen en zelf ook nog goed genieten...
Net geprobeerd met een minidildoquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Morrigan het volgende:
Gewoon proberen. Je merkt vanzelf wel of je het lekker vindt.
Lol?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef Piebe het volgende:
Heb je haar adamsappel wel goed bekeken?
Dit is een mooi eind van dit topic!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Net geprobeerd met een minidildo
Voor de rest van mijn leven;
Een richtingsverkeer naar buiten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |