SPOILER: OP van Maak hier FOK!smiley's na #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke smiley's kun je Painten?
• De standaard FOK!smiley's
• De PI's
• De smileys die hier staan (als je uit deze map een smiley hebt nagetekend, post die smiley dan ook even in het bericht, omdat niet iedereen deze smiley's kent)
Een stripje door WAHRHEIT bestaande uit een aantal creaties uit het vorige deel!
Vorig deel:
• [Paint] Maak hier FOK!smiley's na
[ Bericht 1% gewijzigd door Myraela op 14-08-2011 12:36:56 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Samurai-snor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje matig
quote:
Ik met Jasc Animation Shopquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Aerials1990 het volgende:
Waarmee doen jullie bewegende maken?
Klopt die bedoelde ik ook. Dit was de laatste die nog gemaakt moest worden toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze:![]()
Hij heeft alleen de verkeerde erbij gezet. /care
Dunno, volgens mij welquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Klopt die bedoelde ik ook. Dit was de laatste die nog gemaakt moest worden toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dunno, volgens mij wel.
en
zijn nog niet geweest!
Ennog niet bewegend volgens mij
Goed gemaakt man!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Aerials1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, ik heb dus geen talent
Edit: oh past er niet helemaal op!![]()
Geen talent?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Aerials1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, ik heb dus geen talent
Edit: oh past er niet helemaal op!![]()
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen talent?
Hartstikke netjes
Lekker, lust inderdaad wel een stukjequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cake for everyone
Omnomnomquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cake for everyone
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:56 schreef Aerials1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik persoonlijk wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |