Nope mijn moeder doet mijn was al een paar jaar niet meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
Moet je niet zoveel van je geld aan bier uitgevenAuto heb je niks aan in de stad en als je nou eens van je luie reet afkomt en het huis gewoon zelf schoonmaakt! Laat me raden, jou moeder doet je was nog?
Met jou kan ik praten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Boudibou het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.
IK WIL BIER....EN MEER STUFI...NU!
Als je je eigen was kan draaien kan je ook wel eens je eigen huis schoonmaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Nope mijn moeder doet mijn was al een paar jaar niet meer.
Het is geen argument.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Ipads kon je overal winnen, argument is invalid.
quote:
De maatschappij... dat ben jij.quote:klacht: de maatschappij
Jij bent iemand die waarschijnlijk al 10 jaar achter het zelfde bureau zit, zonder opslag gemaakt te hebben, een ford fietsa uit 1998 hebbende en natuurlijk verbitterd,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
De maatschappij... dat ben jij.
Maar dat hoorde je waarschijnlijk zelf ook al in je hoofd galmen.
Studie is beschaving? Dude... jij bent nog zo diep in slaap dat het niet eens grappig is.
Het feit dat je de wereld de schuld geeft en jezelf in een slachtoffer rol plaats zegt al genoeg over de diepe slaap waar je momenteel van geniet.
Out.
En jij bent iemand die klaagt dat het huis smerig is en dat je altijd krap zit, terwijl je niet eens kan bedenken om het huis zelf schoon te maken en wat minder bier te kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Jij bent iemand die waarschijnlijk al 10 jaar achter het zelfde bureau zit, zonder opslag gemaakt te hebben, een ford fietsa uit 1998 hebbende en natuurlijk verbitterd,
Altijd maar die biergrappen. Net alsof iemand ander spul drinkt dan euroshopper/schultenbrau/export. die blikken zijn 49 cent. Bovendien is mijn huis best schoon, anders kan je met goed fatsoen geen vrouwtjes ontvangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij bent iemand die klaagt dat het huis smerig is en dat je altijd krap zit, terwijl je niet eens kan bedenken om het huis zelf schoon te maken en wat minder bier te kopen.
Ik heb het dan ook over TS, die klaagde dat zijn huis niet schoon was. En oké, die biergrap was ongegrond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef tarantism het volgende:
[..]
Altijd maar die biergrappen. Net alsof iemand ander spul drinkt dan euroshopper/schultenbrau/export import. die blikken zijn 49 cent. Bovendien is mijn huis best schoon, anders kan je met goed fatsoen geen vrouwtjes ontvangen.
Als je dezelfde basis kennis psychologie als mij zou bezitten was je nu waarschijnlijk net zo schaamrood als mijn behang die mijn vriendin heeft uitgekozen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Jij bent iemand die waarschijnlijk al 10 jaar achter het zelfde bureau zit, zonder opslag gemaakt te hebben, een ford fietsa uit 1998 hebbende en natuurlijk verbitterd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |