Als je ziet waar die voorzetten altijd belanden mogen we van geluk spreken dat hij die bal niet snoeihard in de eigen goal heeft gemiktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Manolev met de redding op de lijn
Edit: een meter voor de lijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als je ziet waar die voorzetten altijd belanden mogen we van geluk spreken dat hij die bal niet snoeihard in de eigen goal heeft gemikt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:25 schreef Paul het volgende:
Ik zou graag een Driesje Mertens ava willen
Wat een megool ben je ookquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1-1 gaat het in eindhoven worden
En voor Utrecht. Soms heb je alles tegenquote:
En Labyad is het wonderkind uit Utrecht, dus dat komt goed uit...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Graag. Ojo speelt niet goed.
quote:
Avaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Labyad is het wonderkind uit Utrecht, dus dat komt goed uit...
quote:
2-0?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
OeiMertens vrije trap opvolger van Dszudszak
Met de yoghurtbuks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:32 schreef Doublepain het volgende:
paul gaat zo ook schieten, maar dan met wat anders
Hee je grote vriend heeft 3x gescoord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:32 schreef Nuchterheid het volgende:
Mertens steekt er nu al met kop en schouders bovenuit
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste man bij PSV is nu wel Mertens. Ook Lens speelt goed
best grappig, gemiddelde barca speler is groter dan hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:32 schreef Nuchterheid het volgende:
Mertens steekt er nu al met kop en schouders bovenuit
Dat amateuristische effect verpest de hele video.quote:
Ik ga hem zo missen bij FC Utrechtquote:
Kunnen we allemaal naar PSV kijken met baltovenaar Driesje Mertensquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal naar PSV kijken met baltovenaar Stanislav Manolev
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal naar PSV kijken met baltovenaar Kevin Strootman
PSV heeft een nieuwe Luc Nilis ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal naar PSV kijken met baltovenaar Driesje Mertens
Luc Nilis was wel een held.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV heeft een nieuwe Luc Nilis ?
Zit onder z'n Ctrl-Cquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaak heb je vandaag de naam Mertens getypt?
Die zijn idd in de aanbiedingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb een mok met je moeder erop.
Mijn club? Mijn ideaal? Mooiste club van allemaal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam die ava?
Rot opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn club? Mijn ideaal? Mooiste club van allemaal?
Beetje Utreg verlatenquote:
Mertens heeft dat bedachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
oh my god, wie heeft bedacht dat de mos wel iemand zou zijn voor in de rust
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul doe ons een plezier en rot op met je Mertens gefap
Ik vond "dorpsidioot" beter bij je passen Paul.quote:
IPH.quote:
Sportdrank om extra hard te rennenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Doublepain het volgende:
in die mertens mok, wat voor drinken zit er in? Zelfgemaakte?
Hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tof. Ik ga de afgang van Feijenoord bekijken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef TheDutchguy het volgende:
Voor 200 euro naar Turkije bij kras.nl.
Zo is Feyenoord toch nog ergens goed voor
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Paul het volgende:
MERTENS
OOHOHOHOHOOHOOOO HOPELIJK OVERLEEFD HIJ HET
overleefdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Paul het volgende:
MERTENS
OOHOHOHOHOOHOOOO HOPELIJK OVERLEEFD HIJ HET
Mertens speelt wel goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. PSV speelt ook echt dramatisch
Johan cruijf laal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jezus wat slecht
En Blom fluit volgende week maar mooi JL
Ik zag het ook jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blom tegen die neger van RKC: "Ik help jullie wel hoor, wees gerust"
Waarom denk je datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blom tegen die neger van RKC: "Ik help jullie wel hoor, wees gerust"
Keek ff naar Feyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd of kijk je alleen naar Mertens?
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bridji komt erin, nu gaat het 1-1 worden
Manolevje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie is eigenlijk de slechtste man van PSV? De enige met een voldoende zijn Wijnaldum en Mertens
Lensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De enige met een voldoende zijn Wijnaldum en Mertens
Serieusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef Paul het volgende:
Zonder die goal van Mertens had het nu 0-0 gestaan
Toivonenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie is eigenlijk de slechtste man van PSV? De enige met een voldoende zijn Wijnaldum en Mertens
Zou PSV zwakker of sterker worden als hij rood krijgt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geel Manolevje. Volkomen terecht.
Denk dat het geen reet uitmaakt. Hij valt nu al niet op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou PSV zwakker of sterker worden als hij rood krijgt?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:05 schreef Stringer het volgende:
Anders flikkeren ze die mongool met fluitje in de kuip even vanaf de bovenste ring naar beneden op z'n neus.
ojo dan ook meteen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Haal Ola er alsjeblieft uit...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tamataaaaaa voor Manolevje
Publiek juicht
Luchtbuks dacht ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij jouw witte zakdoekjes al klaarliggen?
Lekker positief jijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komende week krijgen we 7-0 op de kloten als we zo spelen
Maar is er geen reden om positief te zijn voor je club? geen enkele?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komende week krijgen we 7-0 op de kloten als we zo spelen
Ik wel als ik aan Mertens denkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij jouw witte zakdoekjes al klaarliggen?
Mwoah... maar aan de inzet valt niks op aan te merken.quote:
Ze winnen duels, dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... maar aan de inzet valt niks op aan te merken.
Jawel hoor. Maar ik vind het gewoon vervelend dat PSV zo slecht speelt. Met dit elftal moet je gewoon oppermachtig zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Maar is er geen reden om positief te zijn voor je club? geen enkele?
Marceloquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom kreeg Tamata nou geel
Ik als Ajacied ben het met je eens hoor. Zeker tegen RKC ( waar hebben we het in Godsnaam over zeg, zo'n ploegje ) moet je als Psv-zijnde gewoon heersen en kansen creeëren. En afmaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik vind het gewoon vervelend dat PSV zo slecht speelt. Met dit elftal moet je gewoon oppermachtig zijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet als je zelf ook al wat tegen PSV hebt nee.
Hehe wat een dizzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een drama is het achterin zeg. Niveau Feyenoord...
Je zou willen dat je onze achterhoede hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een drama is het achterin zeg. Niveau Feyenoord...
Ik mag het eigenlijk niet zeggen als Feyenoorder maar wat een ongeregeld zooitje is dat PSV tegenwoordig zegquote:
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen als Feyenoorder maar wat een ongeregeld zooitje is dat PSV tegenwoordig zegVroeger was het een stabiele presterende club.
En dat komt verrassend genoeg voornamelijk door Feyenoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
Feyenoord - Roda is een leuke wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |