Ik ben wat anders gaan doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef Alxander het volgende:
Ik moet het maar zien. Song overigens voor 3 wedstrijden geschorst. Iemand de wedstrijd tegen udinese gezien? Van wat ik in de samenvatting zag werd ik niet echt vrolijk.
Hehe ik zag de samenvatting ook vanochtend op tv en als die klopte is het een half wonder dat ze wonnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef Alxander het volgende:
Ik moet het maar zien. Song overigens voor 3 wedstrijden geschorst. Iemand de wedstrijd tegen udinese gezien? Van wat ik in de samenvatting zag werd ik niet echt vrolijk.Even afwachten wat er komende dagen nog gaat gebeuren qua transfers, Mata lijkt volledig van de baan.
twitter:standupkid twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:39:33Confused. I thought we did a straight trade, Cesc for Messi. When's the Messi news conference at the Emirates? #Arsenal reageer retweet
Dat was het jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe ik zag de samenvatting ook vanochtend op tv en als die klopte is het een half wonder dat ze wonnen.
Lekker nummer! Goede clip ook erbij.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een wanvertoning, gewoon beschamend en wanhoop als ik denk aan de toekomst... Pfff dit is niet mijn Arsenal
Ze hadden Stekelenburg moeten halen .quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:04 schreef J2T het volgende:
Zolang Wenger maar IETS koopt van kwaliteit
Nee Man United wel, maar Arsenal heeft wel grotere problemen momenteel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hadden Stekelenburg moeten halen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |