abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:50:45 #276
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101212009
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 07:11 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Arsenal are aiming to sign Gary Cahill, Scott Parker and Chris Samba ^O^
Verstandige versterkingen, niet echt 'des Wenger's' echter.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_101224115
Eerst Sneijder en nu Elia. Van Persie?? Wat doe je? :P
pi_101230291
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Eerst Sneijder en nu Elia. Van Persie?? Wat doe je? :P
Hij is de captain van de club. Ik denk wel dat hij met Wenger over mogelijke versterkingen heeft gesproken. Sneijder geloof ik alleen niet en wil ik ook niet aangezien Sneijder nooit naar v Persie passt. Elia is geloofwaardiger. Van Persie heeft zich in het verleden wel eens positief of Elia gesproken. En Garry Cahill is nu wel bijna zeker. Als Arsenal er 4 milj Pond bijdoet laat Bolton hem wel gaan denk ik.
pi_101230640
Eden Hazard zou "bijna" rond zijn ..


Ik wil spelers aankopen zien , nu ... !
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_101255719
Ik lees dat onze landgenoot Ozyakup bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen het rode deel van Manchester.
pi_101256738
En nu hopen dat Lille nu niet boos is om de transfer van Young :P
pi_101258612
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik lees dat onze landgenoot Ozyakup bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen het rode deel van Manchester.
Zo die had ik eerlijk gezegd al afgeschreven. Geen wedstrijd in de voorbereiding bij de selectie gezeten.
pi_101258938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef verminator het volgende:

[..]

Hij is de captain van de club. Ik denk wel dat hij met Wenger over mogelijke versterkingen heeft gesproken. Sneijder geloof ik alleen niet en wil ik ook niet aangezien Sneijder nooit naar v Persie passt. Elia is geloofwaardiger. Van Persie heeft zich in het verleden wel eens positief of Elia gesproken. En Garry Cahill is nu wel bijna zeker. Als Arsenal er 4 milj Pond bijdoet laat Bolton hem wel gaan denk ik.
Van Persie en Sneijder in één team is inderdaad onwaarschijnlijk. Naast dat die twee niet klikken, zal Sneijder ook geen klik hebben met de rest van de club. Arsenal is een club waar teamspirit hoog staat aangeschreven en Sneijder voetbalt liever voor zichzelf. Wat dat betreft zit hij bij een Italiaanse club goed.

Elia en Van Persie zitten bij hetzelfde 'clubje' bij het Nederlands elftal dus als Wenger interesse in Elia heeft zal Van Persie daar zeker positief tegenover staan.

Ben echt heel benieuwd wat er de komende tijd nog bij gaat komen.
pi_101273645
4-4-2 iemand??? Zoals destijds bij the invincibles. 4-2-3-1 was vooral om Fabregas heen gebouwd. RvP in de rol van Bergkamp en Walcott als de mindere Henry. Verder nog wat fysiek inkopen
pi_101274118
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:37 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Zo die had ik eerlijk gezegd al afgeschreven. Geen wedstrijd in de voorbereiding bij de selectie gezeten.
is geloof ik aanvoerder van jong arsenal
pi_101274487
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef TTD het volgende:
4-4-2 iemand??? Zoals destijds bij the invincibles. 4-2-3-1 was vooral om Fabregas heen gebouwd. RvP in de rol van Bergkamp en Walcott als de mindere Henry. Verder nog wat fysiek inkopen
Niet meer van deze tijd hoor, dat systeem.
pi_101285603
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef TTD het volgende:
4-4-2 iemand??? Zoals destijds bij the invincibles. 4-2-3-1 was vooral om Fabregas heen gebouwd. RvP in de rol van Bergkamp en Walcott als de mindere Henry. Verder nog wat fysiek inkopen
Eigenlijk is 4-4-2 niet heel anders dan 4-2-3-1. Je schuift alleen de nummer 10 dichter op de spits. 4-3-2-1 was inderdaad om Fabregas gebouwd, dit elftal zal om Van Persie heen gebouwd gaan worden. Ondanks dat Van Persie bijzonder effectief is geweest afgelopen seizoen, vind ik hem qua voetbal achteruit gegaan. Zijn mooiste goals en acties zaten in de jaren dat hij achter Henry speelde.

Dus ik ben ook zeker voor 4-4-2 met Van Persie op 10 en Walcott op 9. Gervinho + ??? op de flanken. Wilshere en Song centraal. Wilshere naar voren gericht, Song controlerend.
pi_101285804
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Eigenlijk is 4-4-2 niet heel anders dan 4-2-3-1. Je schuift alleen de nummer 10 dichter op de spits. 4-3-2-1 was inderdaad om Fabregas gebouwd, dit elftal zal om Van Persie heen gebouwd gaan worden. Ondanks dat Van Persie bijzonder effectief is geweest afgelopen seizoen, vind ik hem qua voetbal achteruit gegaan. Zijn mooiste goals en acties zaten in de jaren dat hij achter Henry speelde.

Dus ik ben ook zeker voor 4-4-2 met Van Persie op 10 en Walcott op 9. Gervinho + ??? op de flanken. Wilshere en Song centraal. Wilshere naar voren gericht, Song controlerend.
Persie moet dan ook vanaf rechts komen. Hij is de slechtste zelfverklaard spits ter wereld.
pi_101285812
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

is geloof ik aanvoerder van jong arsenal
Op zijn leeftijd hoor je al in het eerste van Arsenal te zitten (Oxlade-Chamberlain, Wilshere, Jenkinson, Frimpong, Ryo).
pi_101285813
Nadeel is wel dat je dan enorm veel moet inleveren aan creativiteit. Spelers die creatief zijn worden te ver naar buiten of naar voren geduwd en krijgen niet de ruimte om een killer pass te doen. De wingers moet in 4-4-2 juist breed houden en voorzetten geven, waar we bij Arsenal vrijwel niets om geven.
4-4-2 kan werken, maar niet met de huidige selectie.
Volgens mij in 2007/2008 gebruikten we ook 4-4-2 en toen stonden een groot gedeelte van het jaar Eduardo en Adebayor in de spits, wat gewoon erg goed werkte. Maar nu missen we gewoon een goede tweede spits.
pi_101285874
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Op zijn leeftijd hoor je al in het eerste van Arsenal te zitten (Oxlade-Chamberlain, Wilshere, Jenkinson, Frimpong, Ryo).
Heeft in de zomer een nieuw meerjarig contract ondertekent, met de belofte dat hij wat meer bij het eerste elftal aanwezig gaat zijn.
pi_101285964
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:54 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Heeft in de zomer een nieuw meerjarig contract ondertekent, met de belofte dat hij wat meer bij het eerste elftal aanwezig gaat zijn.
En die belofte is Arsenal meteen niet nagekomen. Hele voorbereiding niet bij de selectie gezeten (juist de periode om zo'n speler te testen) en zit er pas bij nu er veel blessures zijn.

Sagna ligt er trouwens ook uit, ziek. Jenkinson op rechts, Traore op links. Geen Song en Frimpong dus Coquelin controlerend...gaat leuk worden vanmiddag :s
pi_101286104
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nadeel is wel dat je dan enorm veel moet inleveren aan creativiteit. Spelers die creatief zijn worden te ver naar buiten of naar voren geduwd en krijgen niet de ruimte om een killer pass te doen. De wingers moet in 4-4-2 juist breed houden en voorzetten geven, waar we bij Arsenal vrijwel niets om geven.
4-4-2 kan werken, maar niet met de huidige selectie.
Volgens mij in 2007/2008 gebruikten we ook 4-4-2 en toen stonden een groot gedeelte van het jaar Eduardo en Adebayor in de spits, wat gewoon erg goed werkte. Maar nu missen we gewoon een goede tweede spits.
Mwah, the invincibles en Oranje98 waren toch behoorlijk creatief. Creatiever dan het 4-2-3-1 van Arsenal de afgelopen jaren. Ligt natuurlijk ook aan de spelers en die moet je inderdaad hebben. Walcott in de spits is een gok, maar dat was Henry destijds ook. 4-2-3-1 werkt voorlopig ook niet. Van Persie staat op een eilandje.
pi_101286447
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nadeel is wel dat je dan enorm veel moet inleveren aan creativiteit. Spelers die creatief zijn worden te ver naar buiten of naar voren geduwd en krijgen niet de ruimte om een killer pass te doen. De wingers moet in 4-4-2 juist breed houden en voorzetten geven, waar we bij Arsenal vrijwel niets om geven.
4-4-2 kan werken, maar niet met de huidige selectie.
Volgens mij in 2007/2008 gebruikten we ook 4-4-2 en toen stonden een groot gedeelte van het jaar Eduardo en Adebayor in de spits, wat gewoon erg goed werkte. Maar nu missen we gewoon een goede tweede spits.
Hoeft niet perse. Als je de 2 spitsen naar de zijkant uitwijken kunnen de wingers naar binnen trekken in het gat. Het grootste probleem is de enorme hoeveelheid afstand die de valse wingers moeten afleggen. Zou je types als Alves ofzo daar moeten posteren.
pi_101290337
Arsenal kaapt Park op laatste moment weg bij Lille
27/08/2011 15:26

Het ziet er naar uit dat Chu-Young Park zijn loopbaan een vervolg geeft in Londen. De aanvaller van AS Monaco was al rond met de Franse kampioen Lille, maar koos op het laatste moment voor Arsenal.

In Londen zal Park zaterdag een medische keuring ondergaan om vervolgens een meerjarige verbintenis te ondertekenen. De 26-jarige Zuid-Koreaan bracht een schokgolf teweeg met zijn handelswijze.

'We hebben geen telefoontje gehad, niets', vertelt Lille-voorzitter Michel Seydoux tegen de BBC. 'Wat we hebben begrepen, dat hij bij Arsenal zit. Terwijl Monaco en Lille al een overeenkomst hadden.'

De international (53 verschijningen) maakte het afgelopen WK in Zuid-Afrika naam door een eigen doelpunt tegen Argentinië (4-1 verlies). De wedstrijd daarop, tegen Nigeria, maakte hij met een vrije trap gelijk (2-2), waardoor Zuid-Korea zich alsnog plaatste voor de achtste finale.

Met het aantrekken van Park komt manager Arsène Wenger, die in het verleden diens huidige werkgever AS Monaco zeven seizoenen leidde, een dag voor het treffen met Manchester United een deel van zijn belofte na. De Fransman beloofde voor het sluiten van de transfermarkt drie spelers aan trekken om het verlies van Samir Nasri (Manchester City) en Cesc Fabregas (Barcelona) op te vangen.
pi_101291222
wat wordt zo de opstelling? Gemiddelde leeftijd 17 jaar? :')
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.
pi_101292612
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Perunage het volgende:
wat wordt zo de opstelling? Gemiddelde leeftijd 17 jaar? :')
Nog altijd ouder dan bij United denk ik hoor, zolang het vaste centrale duo daar afwezig is :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_101292761
Team in full: Szczesny, Jenkinson, Djourou, Koscielny, Traore, Coquelin, Ramsey, Rosicky, Walcott, Van Persie, Arshavin

Subs: Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Chamakh, Lansbury, Miquel, Ozyakup, Sunu

:')
pi_101292805
Ook al geen Vermaelen :s
pi_101292943
United: De Gea; Smalling, Jones, Evans, Evra; Nani, Cleverley, Anderson, Young; Rooney, Welbeck. Subs: Lindegaard, Ferdinand, Giggs, Park, Berbatov, Chicharito, Fabio.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')