Dat waarschijnlijk. Of om te verbergen dat de auto is geïmporteerd, of dat hij nog kort op naam staat van de eigenaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij ook om te voorkomen dat een kwaadwillende jouw kentekenplaat gaat gebruiken op een gestolen voertuig. Vooral op marktplaats is een zelfde model makkelijk te vinden.
Genoeg andere manieren voor een hoop mensen om met alleen een kenteken achter je persoonsgegevens te komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Mercer het volgende:
Maar niemand kan toch kwetsbare gegevens zien via de rdw? Dus beetje vreemd is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En soms weggewerkt omdat ik er een minder legale blok onder de kap heb liggen en zo zijn redenen heeft..
En je hoeft maar de juiste persoon te vragen en ipv je cilinderinhoud of gewicht, vind hij jou adresgegevens zo..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
of omdat ze een zelfde type en kleur auto jouw kenteken geven... (jah dat was bij een mij...) en dan overal gaan tanken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat doe je als je op één of andere manier toch iets te verbergen hebt.
Maar je weet in het totaal toch net iets meer dan dat je nu zegt via de rdw pagina.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij ook om te voorkomen dat een kwaadwillende jouw kentekenplaat gaat gebruiken op een gestolen voertuig. Vooral op marktplaats is een zelfde model makkelijk te vinden.
je zou niet de 1e zijn waar ze even komen kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:30 schreef FredvZ het volgende:
Dat deed ik ook altijd bij de auto's die ik op marktplaats heb gekocht. Om te voorkomen dat lieden met koevoeten mijn auto zouden herkennen en de volledig beschreven accessoires uit de auto zouden halen.
Tanken niet zozeer denk ik, eerder boetes rijden. Of ze komen 'm jatten zodra ze ongeveer weten waar ie staat (aan de hand van verkregen onderhoudsgegevens, of nog makkelijker: die 'lokatie op de kaart' functie), of de accessoires als die waardevol zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef T42 het volgende:
[..]
of omdat ze een zelfde type en kleur auto jouw kenteken geven... (jah dat was bij een mij...) en dan overal gaan tanken...
dit ruikt wel als oplichtingquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
Toen ik mijn auto via MP verkocht heb ik ook de platen onzichtbaar gemaaktEn verkocht op een neutrale locatie, zodat de kerel mij niet zou vinden als er iets aan de auto zou mankeren wat ik hem volgens hem zou moeten hebben verteld. Of dat hij ineens geld terug wil etc.
Genoeg voorbeelden van mensen die hun auto via MP/Speurders verkopen en dat een weekje later de koper weer voor de deur staat en zn geld terug eist. Incl. 2 zware jongens![]()
Beetje voorzichtigheid is wel geboden met dit soort dingen (denk ik)
meestal 1 die ik beu benquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoeveel auto's verkoop jij wel niet?
Dooie troll zelfsquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Troll. Negeren is de beste optie, T-tje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |