Ze betalen er zelfs 8 miljoen voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef LudoSanders het volgende:
In Engeland smullen ze van dit soort voorzetten.
Als Nederland nou met vlaanderen trouwtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Paul het volgende:
Jammer dat Mertens niet voor het NL elftal mag
Ja, we missen inderdaad altijd kwaliteit op die positie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Paul het volgende:
Ja, in 1943 werd ADO kampioenquote:
Voor wiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Paul het volgende:
Ze speelden het voetbal waar PSV om werd afgezeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:03 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Ja, in 1943 werd ADO kampioen
Twente speelde afgelopen seizoen gewoon goed voetbal, en tot nu toe is het zeker niet slecht.
Dat wou ik eerst ook vragen, maar toen zag ik dat het een mening van Paul was.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wou ik eerst ook vragen, maar toen zag ik dat het een mening van Paul was.
Maar Twente deed het net wat beter dan PSV vorig seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze speelden het voetbal waar PSV om werd afgezeken.
Welnee, Wijnaldum op Sneijder's plaatsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hazard op de plaats van Sneijder?
Kompany en Vermaelen mogen er wel bij...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hazard op de plaats van Sneijder?
Dat ligt niet aan Twente, dat ligt aan PSV.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze speelden het voetbal waar PSV om werd afgezeken.
Vertonghen - John Heitinga als Verdedigers centraalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kompany en Vermaelen mogen er wel bij...
FF normaal doen hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Paul het volgende:
Hazard ook wel, op de bank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kompany en Vermaelen mogen er wel bij...
Wie denkt dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:05 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Twente, dat ligt aan PSV.
Die worden al afgezeken als ze ook maar 1 punt morsen, omdat ze denken dat PSV nog steeds de nummer 1 is.
Dat zijn ze niet, en dat moet je accepteren, dan speel je veel prettiger voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |