Dat waren de 2 topics die 's nachts volgeschreven zijn en nee....daar heb ik geen bron voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kingstown heeft maar twee topics gemist in de reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eelden_rellen__.html
Wat een kneuzen zijn het ook... handen beginnen te jeuken als ik die mensen zie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Die negers daar moeten ze gewoon executerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze doen wel iets......quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:06 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)blackberry-messenger
OMFG schiet nou eens met scherp en pak alle mobieltjes af en leg het internet plat. Vadertje staat beschermd u wel! Er waren bijna weer gigantische rellen geweest door zo'n blackbarry gek maar gelukkig is hij aangehouden voor het organiseren van een watergevecht RELLEN!
Meer info: http://www.guardian.co.uk(...)essages-thwart-riotsquote:Police accessed BlackBerry messages to thwart planned riots
Detectives made breakthrough hours ahead of planned attacks on London sites after scouring mobile phones of arrested people
Police thwarted planned riots with the help of intelligence garnered from BlackBerry messages
Police thwarted planned riots with the help of intelligence garnered from BlackBerry messages. Photograph: Amer Hilabi/AFP/Getty Images
Scotland Yard stopped attacks by rioters on sites across London hours before they had been due to take place after managing to "break into" encrypted social messaging sites, it has emerged.
Attacks on the Olympics site, stores in Oxford Circus and the two Westfield shopping centres, in east and west London, had been plotted using BlackBerry Messenger (BBM).
Detectives made the breakthrough shortly before the planned attacks after scouring the mobile phones of people who had been arrested during the riots.
It gave them access to messages, planning riots and looting, which were bouncing around the heavily encrypted BBM service.
Het is geen excuus voor die gekken maar als je met je dure scooter door een rel heen gaat rijden ben je ook niet wijs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat enkel zien dat briefgeheim niks meer waard is zodra de staat ook maar het vermoeden heeft dat iemand in de gemeenschap ondeugend zal zijn. Laat ook zien dat de veilige versleuteling van RIM zoveel gaten voor de overheid heeft dat het geen enkel nut heeft dat die dingen versleuteld zijn. Nieuw Ramstein liedje: We are all living in China... wundabarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze doen wel iets......
[..]
Meer info: http://www.guardian.co.uk(...)essages-thwart-riots
Ik vind de reactie van politiek en politie door dit soort maatregelen te doen, nogal zorgwekkend. Enerzijds omdat het nog meer een politiestaat wordt qua wetgeving, anderzijds omdat het probleem misschien ook ergens anders kan liggen, bijv. bij het contact tussen politie en burger... Ik hoop maar dat ook daar naar gekeken wordt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Laat enkel zien dat briefgeheim niks meer waard is zodra de staat ook maar het vermoeden heeft dat iemand in de gemeenschap ondeugend zal zijn. Laat ook zien dat de veilige versleuteling van RIM zoveel gaten voor de overheid heeft dat het geen enkel nut heeft dat die dingen versleuteld zijn. Nieuw Ramstein liedje: We are all living in China... wundabar
Gelukkig heb jij gelijk de feiten. Moest hij naar huis rijden? Had hij de situatie onderschat? Had hij zijn medemensen overschat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is geen excuus voor die gekken maar als je met je dure scooter door een rel heen gaat rijden ben je ook niet wijs.
Als je met je SUV stapvoets door een hippie demonstratie gaat rijden op weg naar huis kun je gewoon niet verwachten dat er wat krassen op zitten na afloop wil je eigenlijk zeggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Top 3 klassering.![]()
[..]
Gelukkig heb jij gelijk de feiten. Moest hij naar huis rijden? Had hij de situatie onderschat? Had hij zijn medemensen overschat?
Er is geen enkele manier waarop hier ook maar enige kanttekening bij te plaatsen is.
Waarom kijken naar je eigen falen als je ook gewoon mentaal onderontwikkelde mensen uit een achterstandsbuurt volledig de schuld kan geven. Geef gewoon nog een paar rechten op en alles komt goed. Net zoals de laatste keer dat je je rechten opgaf en er bij wijze van spreke een jaar geen grote rel meer was!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van politiek en politie door dit soort maatregelen te doen, nogal zorgwekkend. Enerzijds omdat het nog meer een politiestaat wordt qua wetgeving, anderzijds omdat het probleem misschien ook ergens anders kan liggen, bijv. bij het contact tussen politie en burger... Ik hoop maar dat ook daar naar gekeken wordt...
Zo'n beetje iedere scholier zou dus 4 jaar het gevang in moeten omdat ze allemaal wel eens dat soort dingen tegen elkaar zeggen. Ik heb een harde gekregen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Kingstown het volgende:
Voor de fappers op harde straffen....google eens op Perry Sutcliffe-Keenan en/of Jordan Blackshaw.
Ik vermoed dat er een aantal mensen spontaan klaar gaan komen.
Vind ik gek, ja. Of is het normaal om andermans spullen te vernielen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je met je SUV stapvoets door een hippie demonstratie gaat rijden op weg naar huis kun je gewoon niet verwachten dat er wat krassen op zitten na afloop wil je eigenlijk zeggen?
Dingen uit winkels, ja. Niet de scooter van iemand die langsrijdt. Dit is ook een van de uitzonderingen, of zijn er honderden scooters onder mensen vandaan geplukt?quote:Aan het feit dat het nog licht is kun je zien dat dit niet de eerste dag rellen is dus had die vent moeten weten dat de relschoppers dingen stelen en geweld gebruikten.
Gaat mijn pet te boven?quote:Beetje mensen zelf na laten denken en ze erop afrekenen als ze dat niet doen is niks mis mee hoor. Gaat je pet waarschijnlijk te boven maar goed.
Dat zeg ik niet. Als jij het stukje waar je eerst op reageerde gelezen had dan wist je dat ik die lui gekken noemde. Maar een beetje echte wereld kennis is wel op zijn plaats. Een jongetje van 6 laat je ook niet alleen achter in de cel bij een pedo die al 3 keer veroordeeld is omdat je weet dat de kans groot is dat het fout gaat. Gedrag van de pedo is niet normaal maar je kan erop anticiperen als normaal persoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind ik gek, ja. Of is het normaal om andermans spullen te vernielen?
Er zijn wel honderden stenen naar de politie gegooid, vechtpartijen met buurtwachten geweest en heel veel woonhuizen in vlammen opgegaan.quote:Dingen uit winkels, ja. Niet de scooter van iemand die langsrijdt. Dit is ook een van de uitzonderingen, of zijn er honderden scooters onder mensen vandaan geplukt?
Die teringlijders in Londen zijn helemaal niet zielig maar er is maar een beetje kennis van psychologie en statistieken van mensen uit een ouder gezinnen en van tienermoeders om te weten dat wanneer jij in die omgeving was opgegroeid waarschijnlijk een ander wereldbeeld en karakter zou hebben dan nu vanuit je veilige blanke wijk. Die lui in Syrië die nu worden neergemaaid zitten in een totaal andere situatie dan de jongen op de scooter. Die jongen had misschien even 20 minuten verderop moeten chillen of 200 meter omrijden voor hij naar huis zou gaan en de mensen in Syrië die missen allerlei familie omdat de geheime politie ze meenam voor de gevechten en martelde om maar wat te noemen. Beetje nuance is moeilijk ik weet het.quote:Gaat mijn pet te boven?En dat komt van iemand die vindt dat die teringlijers in London zo zielig zijn. Waarom hoeven zij niet na te denken? Jij vindt dus ook dat die mensen in Syrië die worden doodgeschoten beter zelf hadden moeten nadenken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:London riots: ‘Keep Aaron Cutting,’ ‘Save Siva’s Shop’ and other campaigns to help victims
The riots that rocked London for the past week have cost five people their lives, burned many buildings and destroyed small businesses. Damages caused by the destruction and looting may cost taxpayers $162 million. Sccording to Scotland Yard, 1,051 people have been arrested in connection with the riots, with almost 600 charged.
As people started the long road of repairing the city, some were faced with the daunting reality that they might not be able to afford to save their own businesses. Social campaigns have sprung up to help those at a loss.
Aaron Biber, 89, did not have the funds to fix his damaged Tottenham salon, which he has owned for 41 years. When three interns at a London ad firm heard his story, they set up the site “Keep Aaron Cutting” to raise funds for the barber. So far, more than $45,500 has been pledged. Any leftover funds will go toward rebuilding the community, according to the site.
Ik was de aanstichter.quote:
Ik haat positief nieuws. Hier daarom een tranentrekker vers van de FP:quote:
quote:Sylvie van der Vaart vond het best eng om alleen thuis te zijn in haar Londense woning terwijl er rellen plaatsvonden op straat. Het was vorige week enkele dagen onrustig in de stad, terwijl echtgenoot Rafael van der Vaart in het buitenland zat.
"Intussen kwam ik uit Duitsland terug in een lege Londense woning. Best een eng idee, om alleen thuis te zijn met al die onrust om me heen", schrijft Sylvie in haar column in Grazia. "Maar ik ben niet bang aangelegd en wel vaker alleen."
"Vrienden en familie belden constant om te vragen of het goed met me ging. Ik merkte er godzijdank niets van", vervolgt ze. "Gelukkig bleef ik niet lang alleen en kwam Rafael snel terug van zijn training met het Nederlands elftal in Nederland."
De voetballer speelt voor de Engelse club Tottenham Hotspur en woont samen met Sylvie in Londen. De voetbalvrouw is in Duitsland actief als jurylid van het tv-programma Das Supertalent.
Dit dus. Bah bahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat een kneuzen zijn het ook... handen beginnen te jeuken als ik die mensen zie.
In welke buurt wonen zij dan? Die gast kan wel voor Tottenham spelen maar het lijkt me sterk dat ze er ook wonen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik haat positief nieuws. Hier daarom een tranentrekker vers van de FP:
[..]
Het bijzondere van deze rellen was juist dat het alle rassen door elkaar waren. Maarrre.... 4 jaar voor het opzetten van een website met idd opruiende taal.... da's best veel. Ik vraag me af waarvoor je anders in the UK 4 jaar de bak in moet. Ik heb toch een beetje het idee dat de rechter zich laat beďnvloeden door de politiek....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef Spezza19 het volgende:
Voor degene hier die het steeds over zwarten hadden:
http://www.thesun.co.uk/s(...)book-riot-posts.html
Zwart als kool zijn deze 2!
Kijk eens goed, zijn gewoon blanken die dat flikken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef consio het volgende:
[..]
Die negers daar moeten ze gewoon executeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |