Maar een kut TT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon er ook dit van maken:quote:
Correct.quote:
Helmut leek mij toch aardiger.quote:
Mee eens!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Pumatje het volgende:
met dit weer heb ik echt absoluut niets aan mijn vrije dagen gehad...
het is echt te triest..
Idem, ik heb precies verlof in de tijd dat het kutweer isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Pumatje het volgende:
met dit weer heb ik echt absoluut niets aan mijn vrije dagen gehad...
het is echt te triest..
Wanneer mag je weer op de boot varen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Idem, ik heb precies verlof in de tijd dat het kutweer is
Na het weekend is mijn verlof over, september ga ik eindelijk weer het ruime sop op. Mag ook wel want ik lig al ruim anderhalf jaar binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer op de boot varen?
Lange trip?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Na het weekend is mijn verlof over, september ga ik eindelijk weer het ruime sop op. Mag ook wel want ik lig al ruim anderhalf jaar binnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door samthegreat5 op 13-08-2011 16:55:07 ]
Nee die heb ik onderhand ook al teveel gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, dus geen Golf van Aden.
Bah! Ikea bezoeken in het weekeinde. Never nooit niet dat ik daat m'n tronie laat zien.quote:
Ik snap!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee die heb ik onderhand ook al teveel gezienMaar het werd sowieso wel weer tijd want ik wil wel weer eens wat centjes verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |