Vis een optie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:23 schreef Sosha het volgende:
Ik wil graag mijn schaamhaar netjes bijhouden, maar scheren is niet echt meer een optie.
Het nadeel van dit soort dingen is dat de mesjes aardig duur zijn, zo'n 15 euro voor drie mesjes volgens mij. Met een ladyshave kom je ondanks de hogere startuitgave goedkoper uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Venus bikini trimmer.
[ afbeelding ]
Mannen die huilen om schaamhaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef robertos43 het volgende:
Laser het gewoon weg of hars het. Geen man wil een tweede deurmat passeren in je huis.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:24 schreef Jahr00n het volgende:
Met een trimmer? Maar als je een vrouw bent moet je het gewoon scheren.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef robertos43 het volgende:
Laser het gewoon weg of hars het. Geen man wil een tweede deurmat passeren in je huis.
dacht het niet !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:25 schreef Kingstown het volgende:
Lekker laten groeien. Word weer helemaal hip!
onderkant: gewoon lekker scheren met (nieuw) scheermesje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:23 schreef Sosha het volgende:
lk ben het echt zat. Ik wil graag mijn schaamhaar netjes bijhouden, maar scheren is niet echt meer een optie. Ik heb aan de lopende band ontstoken bulten (ingegroeide haartjes?) en op dit moment zelfs twee. Au. Iemand enig idee wat een betere optie is? Zijn er geschikte scheerapparaten/-mesjes om die regio misschien te trimmen i.p.v. te scheren..?
Precies.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef Kabolter het volgende:
Wat maakt het sowieso uit hoe de vrouw haar schaamhaar erbij heeft staan?
Nou ja, de gelijkenis met hele vroege jeugdherinneringen is er wel. Hoe man en vrouw daar dan instaan is hun zaak natuurlijk, maar voor mij was het geen blijvertje, ik vind het niet vrouwelijk.quote:Zolang het alles behalve moeilijk is om het schaamhaar van je vriendin zo te hebben zoals jij het wilt zien zie ik het probleem niet (zolang de bossen haar bij andere vrouwen maar niet tussen de slip uit knallen).
Kinderkutje is dan wel weer grappig. Vaak gebruikt door mensen die onzeker zijn, nog geen vriendin hebben gehad of vrouwen naar de mond willen praten. Weet niet hoe het nu nog is, maar een 12 - 14 jarige had meestal meer haar op haar doos zitten dan een vrouw van rond de 20. Als je een streepje moet laten staan, puur omdat je bang bent dat mensen denken dat je een kind bent doe je toch iets verkeerd. Om nog maar niet te spreken van mannen die de associatie 'kinderkutje' hebben als ze eenmaal op dat punt zijn beland en hier aan denken.
Dat is weer een norm die jij stelt. Vies is misschien niet het goede woord. Maar het kan zeker wel bepalend zijn of er voor zorgen dat sommige handelingen sneller worden verricht. Maar goed, dat is een ieder zijn eigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Nou ja, de gelijkenis met hele vroege jeugdherinneringen is er wel. Hoe man en vrouw daar dan instaan is hun zaak natuurlijk, maar voor mij was het geen blijvertje, ik vind het niet vrouwelijk.
Verder hebben in dit soort topics altijd een aantal mannen het hoogste woord die haar vies vinden en scheren als algemene norm stellen. Wat je voorkeuren zijn als je het daar met je vriendinnetje over hebt moet je zelf weten, maar als je een kut zoals die van nature is vies vindt, dan ben je er nog niet klaar voor en kun je er maar beter helemaal vanaf blijven.
dat zei ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef underwear het volgende:
scherp mesje gebruiken, dan is er niets aan de hand..
Ik heb 't probleem ook wel eens als ik een gloednieuw mesje gebruik... dat is 't helaas niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef underwear het volgende:
scherp mesje gebruiken, dan is er niets aan de hand..
onzinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef robertos43 het volgende:
ik ook wel, waar het aan ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb 't probleem ook wel eens als ik een gloednieuw mesje gebruik... dat is 't helaas niet.
Ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef Tijgernootjes het volgende:
als je daar beneden geschoren hebt moet je de geschoren huid eens scrubben met een milde scrub.. dat voorkomt dat haartjes ingroeien. (tip van mijn meisje)
uh nee want na het scheren is de huid daar juist absurd gevoelig en is het laatste wat je moet doen het aanpakken door te scrubbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef Tijgernootjes het volgende:
als je daar beneden geschoren hebt moet je de geschoren huid eens scrubben met een milde scrub.. dat voorkomt dat haartjes ingroeien. (tip van mijn meisje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |