quote:
Zitten veels te veel Murken daar. Drama stad.quote:
Lol, welke niet-zwakbegaafde persoon vindt dat nou wel leuk? Rapmuziekquote:ook houden ze blijkbaar niet van Skiezo of nederlandse rap
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Slecht geschreven OP Gulmez, jij nog niet goed spreken Nederlands
quote:Wat me verder opvalt is dat iemand aan kijken hun als positief zien en gedag gaan zeggen terwijl mijn insteek niet positief is.
in malmo niet en kopenhagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ts lult, afgelopen week maar 1 dagje regen hier.
En kom eens uit die winkelcentra en ga het mooie centrum in! Stockholm is echt supermooi.
ik heb al een vriendin uit Tilburg, al vrij lang!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:10 schreef dakraam het volgende:
Deze kerst bij jullie in de bioscoop: Rap off 2
Het is een botsing tussen 2 culturen als Gulmez een Turks-Nederlandse jongen in aanraking komt met de turken in Zweden. In plaats van de gangsta-G cultuur die Gulmez tegen hoopt te komen, dragen de Turken daar geen merkkleding en soms zelfs een bril. Gulmez valt voor een saai, merkloos en brildragend meisje. Wat zal er gebeuren als deze twee werelden botsen? Je ziet het deze kerst in een film vol met liefde, bedrog, rap en eerwraak... Het is Rap off TWO!
Copyright dakraam
grappemakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:28 schreef Aestivate het volgende:
Daar gedragen ze zich wel normaal, neem er een voorbeeld aan ts. Verder worden die nep turken topics in klb geopend door bleke nerdjes een beetje vermoeiend.
Dus eigenlijk bedoel je dat JIJ de hater bent in Zweden...quote:Haterz in Zweden.
[..]
Wat me verder opvalt is dat iemand aan kijken hun als positief zien en gedag gaan zeggen terwijl mijn insteek niet positief is.
[..]
Niet gelezen maar toch weet je dat TS het over regen en metalliefhebbers heeft? Jij liegt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:51 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Zweden regenachtig? Geen regen gezienEn welke metalliefhebbers? Er zijn er nauwelijks, juist Nederland heeft er veel meer.
TL;DR Onzintopic
Waar schrijft Meneer_du_bir dat hij het niet gelezen heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:30 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Niet gelezen maar toch weet je dat TS het over regen en metalliefhebbers heeft? Jij liegt!
In zweden is metal mainstreamquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:20 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben nu al meer dan een week in het regenachtige Zweden.
stockholm bij familie, dus niet veel te doen dan met me neef chilling centrum hele dag.
Het valt mij op dat de jeugd in Zweden anders is, de gemiddelde en dan vooral buiten stockholm hebben zwarte kleren aan en metal achtige letters achter op hun trui, en een zwarte hoed (misschien voor de muggen).
Allemaal in het zwart![]()
en ook nog goedkope kleding als ik het van het eerste gezicht zie,
In nederland heerst er meer een gangstercultuur op straat, wat in Zweden minder te vinden is, ook dragen sommige turken hier geen merkkleding en hebben een bril op![]()
![]()
Wat me verder opvalt is dat iemand aan kijken hun als positief zien en gedag gaan zeggen terwijl mijn insteek niet positief is.
Ik heb het nu vooral over een dorpje bij een brug Kopenhagen - Zweden, in stockholm zijn ze moderner.
Ook zijn de turken veel afstandelijker hier, en saaier ook houden ze blijkbaar niet van Skiezo of nederlandse rap ze kijken je raar aan in het overdekt winkelcentrum.
tot zo ver mijn klachten over Zweden.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Gangstercultuur in nederland
Jij weet niet waar TL;DR voor staat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:33 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waar schrijft Meneer_du_bir dat hij het niet gelezen heeft
Klopt, ik doe niet mee met die onzin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:02 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij weet niet waar TL;DR voor staat?
Als dit niet nep/grappig bedoeld is is het nog triester dan ik dacht en heb ik net mijn laatste restje vertrouwen in de mensheid en enige beschaving verloren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
grappemakerik heb wel een foto bij nog op fok staanmet gulmez op een papiertje en me kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |