Ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft zich nog niet gemeld en mijn zorgen nemen toe.
Deel 1.
Wie weet waar Socios is?
Ga niet haten. ga hem zoeken.
Vooralsnog is hij niet teruggekomen van zijn vakantie.
Ik en nog wat users missen hem
dieptepunt in je leven idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Shalimar het volgende:
hoe triest moet je wel niet zijn als je je zorgen maakt op een of andere autist die niet online komt
Transsiberie expressquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef pl4kkie het volgende:
Hij is in de verkeerde trein gestapt toen hij terug kwam van vakantie. Nu zit hij ergens in china.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
Kunnen mensen anders hier gewoon even normaal doen?
Kutusers die hier haten, daar wordt geen topic over geopend iig als die een tijd niet posten.
QFT. Socios is geliefd bij veel mensenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
Kunnen mensen anders hier gewoon even normaal doen?
Kutusers die hier haten, daar wordt geen topic over geopend iig als die een tijd niet posten.
Voor jou zou ik het ook doen,maar weet niet hoe je een reeks maaktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef zarGon het volgende:
Liesje, koppel het vorige deel eens aan dit deel. Achteraf makkelijker om door te lezen.
Mensen die niet begrijpen dat het contact veel verder reikt dan alleen op het forum. Lief gebaar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou zou ik het ook doen,maar weet niet hoe je een reeks maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |