zij ik ook allquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef Rezania het volgende:
Die loverboys aangeven bij de politie! Ze is 16 en dus minderjarig.
wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef Dubbr het volgende:
Maar ff serieus. Niets doen en contact afzwakken.
nee ze is Fuking lekker en als je haar van een afstand ziet zou je zo zeggen dat ze 18 isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef ANCT het volgende:
Hopen dat die vriendin dik en lelijk is, dan verdwijnen die pics uiteindelijk wel.
VERGETEN op te slaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Weer zo min mogelijk censureren en hier plaatsen.
Jij kan toch ook naar de politie gaan? Gewoon vertellen, je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef micth5005 het volgende:
[..]
zij ik ook all
maar ze is eigenwijs en dom ze wil blijven leven![]()
ik was all 6 keer naar de politie gegaan
ze wou me als ik ff 100 Euro neer legde voor haar lover boy ( best wel een hoer, nu all ze is pas 16)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat ze jou net niet wil en de rest wel. Geen schaamte.
Doet ze zelf. Laten gaan die handel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ze wou me als ik ff 100 Euro neer legde voor haar lover boy ( best wel een hoer, nu all ze is pas 16)
Sorry maar ik geloof er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ze wou me als ik ff 100 Euro neer legde voor haar lover boy ( best wel een hoer, nu all ze is pas 16)
weet jij hoe lover boys werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef ANCT het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof er helemaal niks van
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Rezania het volgende:
Als het zo'n goede vriendin is heb je blijkbaar bar weinig voor haar over, als je haar nog lang niet naar de politie had gesleept.
Foto's nemen of die loverboys ondervragen en het tegelijkertijd opnemen, ff ballen vertonen (figuurlijk gesproken dan)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...
en ze is best sterk ja ( of ik ben gewoon verwijft)
maar ok , ga je alleen zegt de politie dat die kut zelf moet anders kunne ze er niks mee
ze wille bewijs fso
Ja dat helptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Foto's nemen of die loverboys ondervragen en het tegelijkertijd opnemen, ff ballen vertonen (figuurlijk gesproken dan)
Zolang hij toch maar bewijs heeft? Of heb jij soms een beter idee om die vriendin te helpen?quote:
TS gaf al toe dat hij niet sterk en een beetje verwijfd was, dus dat gaat niet werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
ff de loverboy in elkaar slaan en zeggen dat ie ermee moet kappen en weer weg gaan.
Opgelost
ok hopeloos.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS gaf al toe dat hij niet sterk en een beetje verwijfd was, dus dat gaat niet werken.
Dat ben je inderdaad ja, is gelijk ook een verklaring waarom je haar niet wilt neuken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...
en ze is best sterk ja ( of ik ben gewoon verwijft)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |