Maar dat weegt blijkbaar niet op tegen de voordelen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:13 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik zou Archen kiezen. Die vind ik qua aanvallen sterker en ziet er zeker toffer uit. Maar die heeft 1 nadeel die ik vervelend vind. Zijn ability.
In singleplayer wel, vind ik. Je aanval wordt minder als je onder de 50% HP zit. Dat betekent voor mij dat ik ietsjes vaker moet healen buiten de combatsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Maar dat weegt blijkbaar niet op tegen de voordelen..
En done, morgen kan ik ook mee nolifen, grinden en battlen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef dnbrainwash het volgende:
Bah, ik moet ook eens een 2e hands ds scoren ofzo, als ik dit topic lees word ik altijd zo jaloers.
Ik zou Archen kiezen, maar ik ben sowieso niet zo van de normal-flyingtypes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:49 schreef MrMoon het volgende:
Welk flying type kan ik beter kiezen; pidove en evoluties of archen en evolutie?
Ik vind archen er toffer uit zien, daarom neig ik naar Archen...
Ik raad een Nintendo DS Lite aan, die heb ik ook. Dan heb je namelijk nog een slot voor gameboy advance spelletjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef dnbrainwash het volgende:
Bah, ik moet ook eens een 2e hands ds scoren ofzo, als ik dit topic lees word ik altijd zo jaloers.
Magnet versterkt de aanval met 20%.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Miltank kan Thunderbolt, maar omdat haar special attack maar de helft is van haar attack, laat ik haar een Magnet vasthouden.
Met hoeveel kracht neemt een aanval dan toe?
Misschien heb je toevallig de verkeerde bomen geprobeerd. Als ik het goed begrijp, is het zo dat als er de eerste keer geen Pokemon verschijnt bij een bepaalde boom, dat ook nooit zal gebeuren voor die boom. Omgekeerd, als er wel een verschijnt, zal dat altijd gebeuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:
En het hele spel lang nog geen enkele Pokémon d.m.v. headbutt tegengekomen.
20%, alleen voor elektrische aanvallen.quote:Met hoeveel kracht neemt een aanval dan toe?
Dat van die bomen weet ik, maar ik had behoorlijk veel bomen "geheadbutt" en was nog geen enkele Pokémon tegengekomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Misschien heb je toevallig de verkeerde bomen geprobeerd. Als ik het goed begrijp, is het zo dat als er de eerste keer geen Pokemon verschijnt bij een bepaalde boom, dat ook nooit zal gebeuren voor die boom. Omgekeerd, als er wel een verschijnt, zal dat altijd gebeuren.
Verder zijn sommige Pokemon pas na de National Dex met Headbutt te vinden, soms zelfs maar in een specifieke boom. Zie Serebii.
[..]
20%, alleen voor elektrische aanvallen.
Een ds lite inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik raad een Nintendo DS Lite aan, die heb ik ook. Dan heb je namelijk nog een slot voor gameboy advance spelletjes.
Oh wacht, je hebt er al een besteld?
Welke?
3ds is me te duur om alleen pokemon te kunnen spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Eenskijken het volgende:
Of een 3dsvoor toekomstige pokemon games en je kan alle normale ds pokemon er ook op spelen. Is namelijk nu al in prijs verlaagd
Ik heb trouwens ook nog een ds light. Werkt nog prima, en die GBA backwards compatibilty is idd erg lekker..
En daar ben ik ook ergens gestopt. Ik wil hem wel vangen, maar dan wil ik ook 1 met een goede nature hebben. Alleen om dat snel te doen moet ik een positie vrij houden. Maar dan kan ik maar weinig goede pokemon mee hebben. Aangezien ik ook een paar HM-slaafjes mee moest hebben. Tenminste zo herinner ik het me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
(en daarna helaas Ho-Oh vangen voordat ik richting Victory Road kan .... ).
Alleen als ze op redelijk lage levels zitten vergeleken met de Pokémon die je verslaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:08 schreef pjats het volgende:
Bijkomend voordeel is dat die pokemon in White sneller zullen levellen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:33 schreef maxmit het volgende:
Nou ik ben in HeartGold aanbeland bij Whitney en haar Miltank. Wat een kloteding is dat zeg. Kon ik me vaag herinneren eerlijk gezegd.
Ben dus gewoon verslagen. Eerlijk gezegd was ik ook nog niet klaar, maar ik dacht ik ga gewoon even kijken![]()
Die Clefairy slaat nergens op, maar die Miltank met z'n Melkdrinkende move zuigt (aan zichzelf?)
Ach ja, maar even verder trainen dan..
Tegen de 20 en één van 21quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Op welk level zaten je Pokémon dan?
Ik had geen problemen met Whitney, maar mijn Pokémon zaten dan ook op level 30.
quote:Eerlijk gezegd was ik ook nog niet klaar, maar ik dacht ik ga gewoon even kijken
Karrablast en Shelmet? Wat heb je daar nou aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:25 schreef Yachiru het volgende:
Voor wie er interesse heeft: in een aantal filialen van E-Plaza is op 27 augustus één van de twee Pokémon Karrablast en Shelmet te downloadenKijk hier voor de filialen die meedoen. Helaas niet bij mij in de buurt, dus ik ga niet. Voor een Victini zou ik naar de andere kant van het land reizen, maar deze 2 zijn in de game ook te vangen dus ja..
Ja, dat dacht ik eigenlijk dus ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Karrablast en Shelmet? Wat heb je daar nou aan?
Ik bedoelde dat de Pokémon waar ik het over had zullen extra experience zullen krijgen omdat het geruilde pokemon zullen zijn. Dus mijn geruilde Sandile krijgt meer experience dan mijn niet-geruilde Sandile.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als ze op redelijk lage levels zitten vergeleken met de Pokémon die je verslaat.
Als ze bijv. 20 levels hoger zitten, schiet het totaal niet op.
Geen idee. Misschen omdat je ze tegen elkaar kan ruilen en dat ze dan evolueren. Stomme is dat je ze makkelijk genoeg kan vangen en dat deze geen speciale moves of zo krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Karrablast en Shelmet? Wat heb je daar nou aan?
Ik had hetzelfde een keer met Zapdos, die trouwens in HG/SSquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is die Ho-Oh toch een schijtbeest ... ik had expres tot 's nachts gewacht, omdat ik dan Dusk Balls kon gebruiken voor een hogere capture rate. Maak 'm bijna af ... en heb zo ontzettend veel Dusk Balls moeten gooien zonder dat-ie gevangen werd, dat hij helemaal geen PP meer over had. Hij deed dus Struggle en ging af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, Mt. Mortar is een doolhof. Toen ik destijds op zoek was naar de Incenses heb ik veel aan deze kaarten gehad. De Black Belt is te zien op het tweede plaatje, B1.quote:Echt heel vaag ... ik ging dus door Mt. Mortar heen, op zoek naar die Black Belt met die Tyrogue ... maar ik kan 'm niet vinden.
True story: toen ik zelf eindelijk bij de Black Belt was, had ik al zes Pokemon bij me.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door HilarityEnsues op 20-08-2011 07:46:33 ]
Wat een geniale site.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja, Mt. Mortar is een doolhof. Toen ik destijds op zoek was naar de Incenses heb ik veel aan deze kaarten gehad. De Black Belt is te zien op het tweede plaatje, B1.
True story: toen ik zelf eindelijk bij de Black Belt was, had ik al zes Pokemon bij me.![]()
He, dat herken ik. Onderweg met 5 pokemon naar een pokemon ranger om een Larvesta-ei te krijgen. Vang ik onderweg een Frillish, terwijl ik er bijna ben. Ik had geen pokemon met Fly bij me en ik had al eerder gesaved, dus ik eerst het hele eind heen en weer lopen/surfenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef Madame_Paon het volgende:
AAAAAH GODVERDOMME.
Ik neem dus expres maar 5 Pokémon mee naar Mt. Mortar, maar ben dus zo stom om een Machoke te vangen voordat ik met die Black Belt vecht ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poging 4 dan maar.
Waarom moet je een plek vrijhouden dan? Krijg je een ei? Of kun je 'm anders gewoon niet vangen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een geniale site.
Ik heb wel gewoon 5 Pokémon bij me, want de fout om 6 Pokémon mee te nemen, heb ik al vaak genoeg gemaakt.
Nee, je krijgt een Tyrogue. Die kun je niet in het spel vangen en dat is ook de enige manier om zonder ruilen Hitmonlee, Hitmonchan en/of Hitmontop te krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:07 schreef maxmit het volgende:
[..]
Waarom moet je een plek vrijhouden dan? Krijg je een ei? Of kun je 'm anders gewoon niet vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |