Zorua en Zoruark kun je van bijna iedereen hier wel ruilen. Hij is zeer breedable namelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Yachiru het volgende:
Pokémon!![]()
Ik speel momenteel White en SoulSilver, eigenlijk een beetje door elkaar. Niet echt handig, maar ik was net opnieuw begonnen met SoulSilver, toen ik White kochtBen met beide nog niet erg ver. Heb ook nog Platinum en wat oude GB (Blue) en GBA (Sapphire en LeafGreen) versies liggen, maar die speel ik op het moment niet.
Ik heb nog niet echt een vast team in White, moet nog een beetje wennen aan die nieuwe PokémonDaarom vind ik het wel leuk dat je in de PGL DreamWorld Pokémon uit de oude generaties kunt vinden. Voor SoulSilver heb ik ook nog geen vast team. Heb via de Pokéwalker wel een Murkrow weten te vangen, die erg handig gaat zijn tegen de Gastly/ Haunter/ Gengar van mijn rivaal!
Wat ik trouwens wel een beetje jammer vind, is dat ik maar één event Pokémon heb, alleen Mew. Toen die werd uitgegeven (oktober vorig jaar) had ik SoulSilver net gekocht, maar na een tijdje ben ik toen gestopt omdat ik niet zoveel tijd meer had. In februari heb ik daardoor Celebi en de 3 shiny hondjes gemist, waardoor ik Zorua en Zoruark nu dus niet kan krijgen. En Victini heb ik ook gemist, en die is juist zo schattig!
Totodile is tof, maar zn evoluties niet.. dat is wel jammer..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Begin AS WE SPEAK met Heartgold, denk dat ik Totodile neem.
Zit nu in het scherm waarin je kunt kiezen, helpquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Totodile is tof, maar zn evoluties niet.. dat is wel jammer..
Cyndaquilquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zit nu in het scherm waarin je kunt kiezen, helpwelke pokémon
Oh, do want!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef maxmit het volgende:
[..]
Zorua en Zoruark kun je van bijna iedereen hier wel ruilen. Hij is zeer breedable namelijkZo heb ik 'm ook gekregen.
De Pokémon zelf:quote:Fire - Super Effective against: Bug, Grass, Ice, Steel.
Not Very Effective against: Dragon, Fire, Rock, Water.
Grass - Super Effective against: Ground, Rock, Water.
Not Very Effective against: Bug, Dragon, Fire, Flying, Grass, Poison, Steel.
Water - Super Effective against: Fire, Ground, Rock.
Not Very Effective against: Dragon, Grass, Water.
Grass heeft dus duidelijk de meeste zwakheden.quote:Fire - Super Effective: Water, Ground, Rock.
Not Very Effective: Fire, Grass, Ice, Bug, Steel.
Grass - Super Effective: Fire, Ice, Poison, Flying, Bug.
Not Very Effective: Water, Electric, Grass, Ground.
Water - Super Effective: Electric, Grass.
Not Very Effective: Fire, Water, Ice, Steel.
Heb je gen 3 of 4 starters?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh, do want!Weet je zo ook wie? Of, als diegene dit toevallig leest, heb je nog een extra Zorua over?
Ik heb alleen niet echt spectaculaire Pokémon om terug te ruilen, ben nog niet zo ver in het spel. Dus ik hoop niet dat dat erg is..
Of eentje met fightaanvallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
steelix is een beetje weird, fire is opzich het best, maar de fire pokemon die je normaal kan krijgen (behalve cyndaquil) zijn best wel zwak. growlithe/vulpix dus. Dan kan je eigenlijk beter een water pokemon gebruiken, dat werkte vaak beter voor mij.
(hoewel je voor magnemite eigenlijk sowieso fire moet gebruiken)
Je party lijkt me zo redelijk. Ik ben alleen niet fan van Munna. Zal best een sterke pokemon zijn, maar hij is zo traagquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er nu dus 9
Tympole Herdier Munna Servine Sawk en Sandile in me party en dan die Sen Pokemon ,een aap een een eletrco zebra in mijn box.
Nu wordt het keuzes maken Die aap lijkt me niets te worden. Die Zebra ook niet maar die Sen pokemon is wel een held of niet ?
Kan ik waarschijnlijk wel aankomen!quote:
Zo zou ik ze ook orderen. Maar ik heb liever een andere pokemon dan een aapje. Ik kies veel op uiterlijk en ik hou niet van aapjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Van die aapjes is Pansear/Simisear toch mijn favoriet en op de 2e plaats staat Panpour/Simipour.
Pansage/Simisage heeft gewoon teveel zwakheden (en ziet er gemeen uit).
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar spelen jullie ook competitief?
Ik weet niet precies wat dat inhoudt ...quote:
Mocht je geen fire pokémon hebben: tegen Magnemite kun je ook Dig gebruiken (TM28, te vinden in het National Park), want ground is 4x effective tegen de combinatie electric/steel. Tegen Steelix is ground 2x effective, maar Steelix heeft een enorme defense dus dan zou je beter een move als Surf kunnen gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
steelix is een beetje weird, fire is opzich het best, maar de fire pokemon die je normaal kan krijgen (behalve cyndaquil) zijn best wel zwak. growlithe/vulpix dus. Dan kan je eigenlijk beter een water pokemon gebruiken, dat werkte vaak beter voor mij.
(hoewel je voor magnemite eigenlijk sowieso fire moet gebruiken)
Nee, daar begin ik echt niet aan. De battles lijken me leuk, maar die hele aanloop er naartoe... een leuk team breeden om de league mee te verslaan vind ik al een hels karwei en dan zou daar ook nog eens EV-training e.d. bij komen...quote:
Maar kan absoluut niet op tegen Typhlosion..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Croconaw vind ik tegenvallen qua design, maar Feraligatr is wel stoer hoor.
Dat is echt mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:47 schreef pjats het volgende:
Wat art van Black en White
http://pokemonblackandwhite.net/?p=5800
Nope, Typhlosion is inderdaad beter. Maar Feraligatr is wel beter dan Meganium.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Maar kan absoluut niet op tegen Typhlosion..
En IV breeding, natures, stats en niet te vergeten de strategiequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Rikketik het volgende:
Nee, daar begin ik echt niet aan. De battles lijken me leuk, maar die hele aanloop er naartoe... een leuk team breeden om de league mee te verslaan vind ik al een hels karwei en dan zou daar ook nog eens EV-training e.d. bij komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |