abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100772729
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Yachiru het volgende:
Pokémon! O+
Ik speel momenteel White en SoulSilver, eigenlijk een beetje door elkaar. Niet echt handig, maar ik was net opnieuw begonnen met SoulSilver, toen ik White kocht :P Ben met beide nog niet erg ver. Heb ook nog Platinum en wat oude GB (Blue) en GBA (Sapphire en LeafGreen) versies liggen, maar die speel ik op het moment niet.
Ik heb nog niet echt een vast team in White, moet nog een beetje wennen aan die nieuwe Pokémon :@ Daarom vind ik het wel leuk dat je in de PGL DreamWorld Pokémon uit de oude generaties kunt vinden. Voor SoulSilver heb ik ook nog geen vast team. Heb via de Pokéwalker wel een Murkrow weten te vangen, die erg handig gaat zijn tegen de Gastly/ Haunter/ Gengar van mijn rivaal! :)
Wat ik trouwens wel een beetje jammer vind, is dat ik maar één event Pokémon heb, alleen Mew. Toen die werd uitgegeven (oktober vorig jaar) had ik SoulSilver net gekocht, maar na een tijdje ben ik toen gestopt omdat ik niet zoveel tijd meer had. In februari heb ik daardoor Celebi en de 3 shiny hondjes gemist, waardoor ik Zorua en Zoruark nu dus niet kan krijgen. En Victini heb ik ook gemist, en die is juist zo schattig!
Zorua en Zoruark kun je van bijna iedereen hier wel ruilen. Hij is zeer breedable namelijk ;) Zo heb ik 'm ook gekregen.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:42:22 #52
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100772816
Begin AS WE SPEAK met Heartgold, denk dat ik Totodile neem.
pi_100772920
quote:
99s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Begin AS WE SPEAK met Heartgold, denk dat ik Totodile neem.
Totodile is tof, maar zn evoluties niet.. dat is wel jammer..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:46:01 #54
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100772976
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Totodile is tof, maar zn evoluties niet.. dat is wel jammer..
Zit nu in het scherm waarin je kunt kiezen, help :') welke pokémon :')
pi_100773302
quote:
99s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Zit nu in het scherm waarin je kunt kiezen, help :') welke pokémon :')
Cyndaquil ;)
pi_100773709
Cyndaquil is de tofste idd.
There are only 151 Pokémon.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:38:29 #57
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_100775627
Croconaw vind ik tegenvallen qua design, maar Feraligatr is wel stoer hoor. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_100775812
Ik was het na een paar dagen nietsdoen helemaal zat, ik keek op tegen drowzee levelen voor Morty met zijn ghosts. Ik ben toen gewoon de gym in gelopen en kon met mijn Drowzee bijna iedereen aan, Drowzee van level 13 tot level 20 geleveled in de gym en Dratini van 16 tot 18 :) . Alleen Morty was de eerste keer te sterk voor me, met de shadow ball, maar de tweede keer ging het nog nét. Ik ben dus blij dat ik er langs ben en nu kan ik weer verder met het spel :D Enige tips voor de steel gym? (ik denk een fire pokémon dan? Zou Vulpix met fireaanvallen werken?)

VCerder neem ik de pokéwalker nu elke keer mee, maar de enige nieuwe pokémon die ik heb gevonden is Ponyta, de rest had ik allemaal al. Toch wel leuk :)
pi_100779060
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef maxmit het volgende:

[..]

Zorua en Zoruark kun je van bijna iedereen hier wel ruilen. Hij is zeer breedable namelijk ;) Zo heb ik 'm ook gekregen.
Oh, do want! :@ Weet je zo ook wie? Of, als diegene dit toevallig leest, heb je nog een extra Zorua over? O-) Ik heb alleen niet echt spectaculaire Pokémon om terug te ruilen, ben nog niet zo ver in het spel. Dus ik hoop niet dat dat erg is.. :@

Ik vind Chikorita de leukste van die generatie! Dat is toch wel m'n favoriet van alle Pokémon!
Maar dat komt meer door het schattige uiterlijk, en ook (met name) door de anime want daarin issie zo cute! O+ Ik heb dat sowieso wel met veel Pokémon, als ik ze in afleveringen van de anime of de films zie, dan vind ik ze vaak meteen een stuk leuker, omdat ze dan wat 'echter' zijn ofzo.. Ja, ik ben een klein beetje gek 8)7 Volgend weekend is er trouwens weer eens een Pokémon marathon op Disney XD, en ze zenden dan ook één van de nieuwe films uit! O+ Weet zo even niet welke. Ik vind de NL stemmen stiekem toch het leukst, heel raar eigenlijk, want bij andere anime vind ik NL of vooral (Amerikaans) Engels echt afschuwelijk!
Maar goed, nu ga ik een beetje off-topic :@

Die Pokéwalker is echt leuk hč Helgen? Ik neem 'em ook nog vaak mee als ik ergens heen ga. Soms speel ik een beetje vals, dan houd ik 'em in m'n hand als ik tv aan het kijken ben, en dan een beetje schudden en bewegen.. werkt ook wel :@ Ik heb ook nog niet zoveel nieuwe Pokémon via de Pokéwalker gevangen, maar het blijft een leuk extra iets :) Heb wel een Murkrow die ik graag wilde! Duurde wel even, want er zijn per route 6 verschillende Pokémon, verdeeld over 3 groepjes, en per keer kun je er eentje uit ieder groepje tegenkomen (ook deels afhankelijk van het aantal stappen dat je gezet hebt), en het kan ook aan de Pokémon die je erin hebt gestopt liggen welke Pokémon je tegen komt.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:11:29 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100781108
Chikorita is wel schattig, maar wel de zwakste. Grasstypes hebben sowieso meer zwakheden dan fire- en watertypes.

Even uit het andere topic:

De aanvallen vergeleken:

quote:
Fire - Super Effective against: Bug, Grass, Ice, Steel.
Not Very Effective against: Dragon, Fire, Rock, Water.

Grass - Super Effective against: Ground, Rock, Water.
Not Very Effective against: Bug, Dragon, Fire, Flying, Grass, Poison, Steel.

Water - Super Effective against: Fire, Ground, Rock.
Not Very Effective against: Dragon, Grass, Water.
De Pokémon zelf:

quote:
Fire - Super Effective: Water, Ground, Rock.
Not Very Effective: Fire, Grass, Ice, Bug, Steel.

Grass - Super Effective: Fire, Ice, Poison, Flying, Bug.
Not Very Effective: Water, Electric, Grass, Ground.

Water - Super Effective: Electric, Grass.
Not Very Effective: Fire, Water, Ice, Steel.
Grass heeft dus duidelijk de meeste zwakheden.

Ik heb bij HeartGold 6 badges en m'n Pokémon op level 47. Nog 3 levels trainen todat ik Bryce uitdaag.
Het is trouwens wel behoorlijk waardeloos dat die Pokémon bij het Lake of Rage maar op ongeveer level 16 zitten. Ik moet dus trainen rond de Whirl Islands.

En ik denk erover om FireRed te kopen. Ik heb nog een Gameboy Advance SP, dus dat moet lukken.
Lijkt me wel weer leuk om zo'n 1st gen spel te spelen. :Y

Mooi dat deze reeks weer leeft. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100781222
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh, do want! :@ Weet je zo ook wie? Of, als diegene dit toevallig leest, heb je nog een extra Zorua over? O-) Ik heb alleen niet echt spectaculaire Pokémon om terug te ruilen, ben nog niet zo ver in het spel. Dus ik hoop niet dat dat erg is.. :@
Heb je gen 3 of 4 starters? :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_100781327
steelix is een beetje weird, fire is opzich het best, maar de fire pokemon die je normaal kan krijgen (behalve cyndaquil) zijn best wel zwak. growlithe/vulpix dus. Dan kan je eigenlijk beter een water pokemon gebruiken, dat werkte vaak beter voor mij.

(hoewel je voor magnemite eigenlijk sowieso fire moet gebruiken)
There are only 151 Pokémon.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:17:33 #63
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100781424
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
steelix is een beetje weird, fire is opzich het best, maar de fire pokemon die je normaal kan krijgen (behalve cyndaquil) zijn best wel zwak. growlithe/vulpix dus. Dan kan je eigenlijk beter een water pokemon gebruiken, dat werkte vaak beter voor mij.

Of eentje met fightaanvallen.
Ik heb de Magnemites van Jasmine verslagen met een wateraanval. Haar Steelix ook.
Maar haar Steelix was in één keer af, terwijl ik de Magnemites met 2 klappen moest uitschakelen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:19:26 #64
126783 pjats
The Pjatser
pi_100781551
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er nu dus 9

Tympole Herdier Munna Servine Sawk en Sandile in me party en dan die Sen Pokemon ,een aap een een eletrco zebra in mijn box.

Nu wordt het keuzes maken Die aap lijkt me niets te worden. Die Zebra ook niet maar die Sen pokemon is wel een held of niet ?
Je party lijkt me zo redelijk. Ik ben alleen niet fan van Munna. Zal best een sterke pokemon zijn, maar hij is zo traag :D Aapjes vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar die kunnen zeker nooit kwaad. Maar aangezien je nu al Tympole hebt, lijkt me de wateraap nou niet zo handig. En wat bedoel je met de Sen pokemon? Die ken ik niet.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:23:39 #65
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100781811
Van die aapjes is Pansear/Simisear toch mijn favoriet en op de 2e plaats staat Panpour/Simipour.
Pansage/Simisage heeft gewoon teveel zwakheden (en ziet er gemeen uit :P).
pi_100781943
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Heb je gen 3 of 4 starters? :P
Kan ik waarschijnlijk wel aankomen! :) Ik was sowieso al van plan om alle starters van Sapphire en Platinum naar m'n SoulSilver te halen (Sapphire savegame is van m'n zusje die toch nooit meer speelt, en bij Platinum ben ik toch heel niet ver :P) voor m'n eigen Pokédex, alleen gaat het dan wel even duren, aangezien ik eerst nog een heel eind in White moet voor ik ze van SoulSilver naar White kan sturen. Tenzij je ook SoulSilver of HeartGold hebt, dan kunnen we ook via 2 games ruilen, alleen moet ik de hele zooi wel eerst nog even gaan overzetten en breeden enzo, dus ja, dan duurt het ook even.. XD Lekker handig ben ik hč? :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:34:38 #67
126783 pjats
The Pjatser
pi_100782573
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Van die aapjes is Pansear/Simisear toch mijn favoriet en op de 2e plaats staat Panpour/Simipour.
Pansage/Simisage heeft gewoon teveel zwakheden (en ziet er gemeen uit :P).
Zo zou ik ze ook orderen. Maar ik heb liever een andere pokemon dan een aapje. Ik kies veel op uiterlijk en ik hou niet van aapjes :P Hoewel ze qua stats nog best redelijk zijn, ik bedoel: 98 op beide Attacks en 101 op Speed. Zeker niet verkeerd.
pi_100783063
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar spelen jullie ook competitief?
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:53:29 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100783731
quote:
Ik weet niet precies wat dat inhoudt ...
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:53:39 #70
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_100783742
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Eenskijken het volgende:

Mocht je geen fire pokémon hebben: tegen Magnemite kun je ook Dig gebruiken (TM28, te vinden in het National Park), want ground is 4x effective tegen de combinatie electric/steel. Tegen Steelix is ground 2x effective, maar Steelix heeft een enorme defense dus dan zou je beter een move als Surf kunnen gebruiken.

Het is wel jammer dat je niet makkelijker aan die evolutionary stones kunt komen, want met aan Arcanine/Ninetales heb je twee prima pokémon. Maar als je niet voor Cyndaquil gekozen hebt en je wilt een sterke fire pokémon, dan kun je ook een Magmar vangen hč? Die leert Lava Plume op level 36 en daar maakt Steelix geen schijn van kans tegen, laat staan die twee Magnemites.

quote:
Nee, daar begin ik echt niet aan. De battles lijken me leuk, maar die hele aanloop er naartoe... een leuk team breeden om de league mee te verslaan vind ik al een hels karwei en dan zou daar ook nog eens EV-training e.d. bij komen... :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_100785321
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Croconaw vind ik tegenvallen qua design, maar Feraligatr is wel stoer hoor. :7
Maar kan absoluut niet op tegen Typhlosion..
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:47:31 #72
126783 pjats
The Pjatser
pi_100787173
Wat art van Black en White

http://pokemonblackandwhite.net/?p=5800
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:53:33 #73
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100787483
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:47 schreef pjats het volgende:
Wat art van Black en White

http://pokemonblackandwhite.net/?p=5800
Dat is echt mooi. :o
Ik wou dat ik dat kon.

quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Maar kan absoluut niet op tegen Typhlosion..
Nope, Typhlosion is inderdaad beter. Maar Feraligatr is wel beter dan Meganium.

[ Bericht 1% gewijzigd door Madame_Paon op 16-08-2011 01:10:58 ]
pi_100790897
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Rikketik het volgende:
Nee, daar begin ik echt niet aan. De battles lijken me leuk, maar die hele aanloop er naartoe... een leuk team breeden om de league mee te verslaan vind ik al een hels karwei en dan zou daar ook nog eens EV-training e.d. bij komen... :')
En IV breeding, natures, stats en niet te vergeten de strategie :7
Binnenkort Pokémon White op zavvi bestellen en dan kan ik weer beginnen, kan niet wachten :D
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100791031
Morgen maar eens verder gaan, weet echt niet meer waar ik ben in Black en White :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')