Ik heb dat eigenlijk ook een beetje. Bij Ruby/Sapphire kwam ik er ook niet echt in. Heb 't gespeeld tot ik de "hoesje" legend heb gevangen. Daarna nooit weer aangeraakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:05 schreef Kajji het volgende:
Heb ook al wel black/white geprobeerd maar om 1 of andere rede kom ik er niet helemaal in, zelfde had ik toendertijd met de Ruby/Sapphire reeks die hele serie heb ik dan ook overgeslagen en zelfs nooit geprobeerd te spelen en pas weer geinterreseerd geworden toen ik een DS met
De Togekiss (level 10) heeft de ability Super Luck (meer kans op crits) en de aanvallen: Extremspeed, Aura Sphere, Air Slash en Present. En geen vaste Nature.quote:In addition to this, the special Togekiss present started this month, giving the ability to receive a Togekiss with Super Luck in the month of your birthday, as set in your Trainer Club account. When it's your birthday month, you'll receive an e-mail regarding it within the system itself in your Trainer Club Account
This Pokémon is transferred from the Global Link during the event but needs to be captured in Entree Forest at any time afterwards
Qua stats maakt het volgens mij geen verschil. Ik heb dat wel altijd gedacht, want in één van de eerdere afleveringen van de Pokémon anime, waar ik groot fan van was natuurlijk, zei Ash dat zijn Pikachu sneller was dan de Raichu van Lt. Surge omdat die te vroeg was geëvolueerd. In retrospectief denk ik dat hij het niet zozeer had over de stats als wel over de moves en dan Quick Attack in het bijzonder. Die leert Raichu namelijk niet en Pikachu wel. Ondanks dat Raichu's speed stat hoger is kan Pikachu dus in principe sneller aanvallen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Een Togekiss op level 10? Maar is die dan niet een beetje zwak als hij al op zo'n laag level volledig geëvolueerd is?
quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij HeartGold de Pokémon op level 84. Nog één level en dan ga ik voor de 15e en 16e badge.
Ik ben deze maand jarig!quote:Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef pjats het volgende:
Voor degenen met Black en White. Je kunt daar in de maand van je verjaardag een Togekiss krijgen. Daarvoor moet je spel wel gekoppelt zijn aan je Pokemon Global Link account. Als je nog geen koppeling hebt gemaakt dan kan je dat natuurlijk doen met een valse geboortedatum
[..]
De Togekiss (level 10) heeft de ability Super Luck (meer kans op crits) en de aanvallen: Extremspeed, Aura Sphere, Air Slash en Present. En geen vaste Nature.
Whoopie, eindelijk wat nieuws!quote:A press release has come out, confirming that the upcoming expansion in Japan, the Old Manor, is coming internationally at the same time on September 28th. This area, called Spooky Manor, houses a variety of Pokémon of Psychic, Ghost and Dark types including Duskull, Misdreavus, Houndour, Wobbuffet and Spiritomb. It also provides new items and berries to find as well as a new catalogue for your Dream House, including the Spooky Manor itself. We'll provide complete lists of everything in this area as soon as it's live
Mogelijk wist je dit al, maar hou er rekening mee dat je bepaalde HM-moves nodig hebt om bij Red te komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
En nu weer flink trainen voor Red.
Ja, maar Pikachu heeft een Light Ball, he? Die verdubbelt Attack en Special Attack.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:25 schreef Rikketik het volgende:
Maar... maar... alleen Red's pikachu heeft een hoger level dan jouw pokémon! Je kunt hem makkelijk hebben met pokémon van level 85!
Klinkt indrukwekkender dan het is naar mijn mening.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Mogelijk wist je dit al, maar hou er rekening mee dat je bepaalde HM-moves nodig hebt om bij Red te komen.
[..]
Ja, maar Pikachu heeft een Light Ball, he? Die verdubbelt Attack en Special Attack.
Dat wist ik. Dit wordt de tweede keer dat ik bij HeartGold Red ga uitdagen en bij Silver heb ik Red ook in 3 of 4 verschillende spellen verslagen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Mogelijk wist je dit al, maar hou er rekening mee dat je bepaalde HM-moves nodig hebt om bij Red te komen.
Weer een nieuwe C-gear. Ze zijn eindelijk wat aan het doen. Niet veel, maar iig wel wat.quote:For those of you with the European games, a new C-Gear has been announced for release. From September 22nd until March 29th, you have the ability to receive the Zoroark C-Gear skin for your games. This skin has previously been released in America and now is in Europe, without being released in Japan. This C-Gear is accessed with a password; EUPGLZOROARK11 so get it while you still can
Met chimchar (en zn evoluties) heb je de keuze om voor attack of spec attack te gaan(waardoor flamethrower niet echt veel zin heeft omdat zn fighting moves allemaal op attack gebaseerd zijn) en als je platinum/hg/ss speelt kun je met wat shards heat wave of fire punch aanleren terwijl je geen fighting moves mist vanwege het laat evolueren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat hij van zichzelf niet zulke goede aanvallen leert.
Chimchar leert op level 41 (!) Flamethrower, maar de evoluties leren die aanval niet uit zichzelf. En ik ga dus echt geen starter tot level 41 trainen zonder 'm te laten evolueren.
Ik heb Pearl.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met chimchar (en zn evoluties) heb je de keuze om voor attack of spec attack te gaan(waardoor flamethrower niet echt veel zin heeft omdat zn fighting moves allemaal op attack gebaseerd zijn) en als je platinum/hg/ss speelt kun je met wat shards heat wave of fire punch aanleren terwijl je geen fighting moves mist vanwege het laat evolueren.
mssn de minst leuke van de drie, maar storywise 'moet' je kiezen tussen chimchar of ponyta, aangezien 1/3 van de game vol zit met bronzor etc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef pjats het volgende:
Ik vind Chimchar juist de minste van die drie starters. Maar ik ben op dit moment bij Black en White mijn pokemon aan het trainen. Black zit al op level 82, dus daar ga ik binnenkort nog een keer de Pokemon League verslaan met daarna de Pokemon Champion. White zit nog maar op level 72, dus nog maar wat langer trainen.
Ben nu ook aan het kijken hoe ver ik met HG en SS ben. Blijkbaar allebei 8 gyms verslagen en dus bijna gereed om de legend te verslaan. Maar best wel leuke teams. Typlosion, Metagross, Heracross, Milotic en Giratina. Feraligatr, Scizor, Dragonair, Electivire en Dialga. Iig deze 10 pokemon, verdeling weet ik zo niet zeker meer. Allemaal vanaf level 1 getrained en nu minimaal level 42. En een leuk iets. Bij zowel HG als SS heb ik minimaal 20 Choice Bands en 20 Choice Specs. Dus hard slaan kan ik wel. Lang leve de pokewalker.
nee kan alleen in platinumquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb Pearl.
Mijn Monferno heeft een hogere special attack stat dan een "normale" attack stat.
Ik denk toch dat ik 'm liever goede vuuraanvallen leer dan goede vechtaanvallen.
En kun je met Shards in HeartGold/SoulSilver ze aanvallen aanleren? Kan mijn Feraligatr ook op die manier Ice Punch leren? Want tegen de tijd dat ik 64 battle points heb verzameld, ben ik volgens mij al 20 uur verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |