abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102015588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:05 schreef Kajji het volgende:
Heb ook al wel black/white geprobeerd maar om 1 of andere rede kom ik er niet helemaal in, zelfde had ik toendertijd met de Ruby/Sapphire reeks die hele serie heb ik dan ook overgeslagen en zelfs nooit geprobeerd te spelen en pas weer geinterreseerd geworden toen ik een DS met
Ik heb dat eigenlijk ook een beetje. Bij Ruby/Sapphire kwam ik er ook niet echt in. Heb 't gespeeld tot ik de "hoesje" legend heb gevangen. Daarna nooit weer aangeraakt.
White kwam ik ook slecht in, in het begin even.
Maar omdat dat m'n eerste pokemon was met 'relatief' veel 3d dingen er in. Zoals bijvoorbeeld die brug naar NYC-kloon-stad, en deze stad zelf ook, bleef het me op een gegeven moment wel boeien. Ook omdat dit voor mij de eerste was waarbij ik kon traden via wifi.

Nu HeartGold aan het spelen en ik moet zeggen dat ik deze nog beter vind. Dat kan natuurlijk ook wel komen door het nostalgiegevoel wat de tweede regio met zich mee brengt.
Die Snorlax die daar ligt :D bijvoorbeeld..
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 19 september 2011 @ 02:16:03 #277
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102128807
Wat is dat Battle Pointssysteem toch een kutsysteem. :r
Je moet 7 trainers met in totaal 21 Pokémon verslaan die op hetzelfde level zitten als je eigen Pokémon, en dan krijg je 3 punten.
Na 21 trainers en 63 Pokémon ben je een hele poos verder en heb je in totaal nog maar 9 punten.
Dan kom je een Frontier Brain tegen met 3 hele sterke Pokémon, en daar krijg je 20 punten voor.
Dan ben je dus 22 trainers en 66 Pokémon verder, en heb je maar 29 punten. Nog niet eens de helft van wat je nodig hebt voor één simpele aanval als Ice Punch. :{
Je zou denken dat je uiteindelijk een Mew of zo krijgt, zo ontzettend lang duurt dat.
Het gaat écht helemaal nergens over. Wat een KUTSYSTEEM. En cheatcodes werken alleen maar op emulators. }:|
Wie dat belachelijke systeem ooit bedacht heeft ...
Ik ben al meer dan een uur bezig geweest en heb nog maar vijf punten. VIJF. En ik heb er 64 nodig voor één aanval. }:| }:| }:|
Ik ga maar gewoon met Voltorb Flip de TM Ice Beam verdienen, want dat valt tenminste te doen.
Belachelijk gewoon.

/rant
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 19 september 2011 @ 17:55:32 #278
126783 pjats
The Pjatser
pi_102145832
Voor degenen met Black en White. Je kunt daar in de maand van je verjaardag een Togekiss krijgen. Daarvoor moet je spel wel gekoppelt zijn aan je Pokemon Global Link account. Als je nog geen koppeling hebt gemaakt dan kan je dat natuurlijk doen met een valse geboortedatum :P
quote:
In addition to this, the special Togekiss present started this month, giving the ability to receive a Togekiss with Super Luck in the month of your birthday, as set in your Trainer Club account. When it's your birthday month, you'll receive an e-mail regarding it within the system itself in your Trainer Club Account

This Pokémon is transferred from the Global Link during the event but needs to be captured in Entree Forest at any time afterwards
De Togekiss (level 10) heeft de ability Super Luck (meer kans op crits) en de aanvallen: Extremspeed, Aura Sphere, Air Slash en Present. En geen vaste Nature.
  maandag 19 september 2011 @ 18:18:51 #279
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102146672
Een Togekiss op level 10? Maar is die dan niet een beetje zwak als hij al op zo'n laag level volledig geëvolueerd is?

Mijn Togepi is pas een Togetic geworden op level 25 en pas een Togekiss geworden op level 66.

Bij HeartGold de Pokémon op level 84. Nog één level en dan ga ik voor de 15e en 16e badge. 8-)
  maandag 19 september 2011 @ 18:28:42 #280
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102147041
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Een Togekiss op level 10? Maar is die dan niet een beetje zwak als hij al op zo'n laag level volledig geëvolueerd is?
Qua stats maakt het volgens mij geen verschil. Ik heb dat wel altijd gedacht, want in één van de eerdere afleveringen van de Pokémon anime, waar ik groot fan van was natuurlijk, zei Ash dat zijn Pikachu sneller was dan de Raichu van Lt. Surge omdat die te vroeg was geëvolueerd. In retrospectief denk ik dat hij het niet zozeer had over de stats als wel over de moves en dan Quick Attack in het bijzonder. Die leert Raichu namelijk niet en Pikachu wel. Ondanks dat Raichu's speed stat hoger is kan Pikachu dus in principe sneller aanvallen.

In dat opzicht gaat deze Togekiss verder niet meer de moves leren die Togepi wel had geleerd. Maar ja, dat zijn toch allemaal moves waar je niet bijzonder veel aan hebt, dus of het veel uitmaakt... :P

quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij HeartGold de Pokémon op level 84. Nog één level en dan ga ik voor de 15e en 16e badge. 8-)
:o
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 19 september 2011 @ 18:34:40 #281
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102147281
Die aanvallen van Togepi/Togetic zijn inderdaad niet echt fantastisch.
Mijn Togekiss kent nog maar één aanval die hij als Togepi heeft geleerd: Extrasensory.
Voor de rest een HM-aanval (Fly), een TM-aanval (Flamethrower) en een Move Tutoraanval (Aura Sphere).
Togepi/Togetic/Togekiss is typisch zo'n Pokémon die uit zichzelf heel veel waardeloze aanvallen leert, maar met tm's en move tutors hele sterke aanvallen van veel verschillende types kan leren. :Y
Daarom is het ook zo'n coole Pokémon later in het spel. 8-)

Kun je trouwens nergens meer FireRed kopen? :{ En dan bedoel ik dus niet tweedehands, want ik ga liever niet bij mensen langs die ik niet ken.
  maandag 19 september 2011 @ 18:44:38 #282
171357 Rikketik
pi_102147691
Waar woon je? Gameshop Twente (in Enschede) heeft volgens de site nog een nieuwe liggen. Al moet ik daar wel bij zeggen dat de site niet altijd up-to-date is. :+

Als je een creditcard hebt kun je ook importeren. Amazon (de Engelse) schijnt ook nog nieuwe exemplaren te hebben. Ook tweedehandse, die een stuk goedkoper zijn, maar daar zou ik sowieso mee oppassen omdat de interne batterij niet meer optimaal kan zijn. Dat zou betekenen dat je je games niet meer kunt saven en dat is ook niet de bedoeling.
pi_102162488
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef pjats het volgende:
Voor degenen met Black en White. Je kunt daar in de maand van je verjaardag een Togekiss krijgen. Daarvoor moet je spel wel gekoppelt zijn aan je Pokemon Global Link account. Als je nog geen koppeling hebt gemaakt dan kan je dat natuurlijk doen met een valse geboortedatum :P

[..]

De Togekiss (level 10) heeft de ability Super Luck (meer kans op crits) en de aanvallen: Extremspeed, Aura Sphere, Air Slash en Present. En geen vaste Nature.
Ik ben deze maand jarig! *O* Togekiss! O+ Die ziet er zo lief uit!!!
Had al even niet meer gespeeld, gelukkig las ik dit nu, anders moest ik zodra ik weer meer ga spelen lang wachten! :P
Thanks voor de tip!
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:37:53 #284
126783 pjats
The Pjatser
pi_102166842
Nog meer extra ivm Pokemon Global Link:
quote:
A press release has come out, confirming that the upcoming expansion in Japan, the Old Manor, is coming internationally at the same time on September 28th. This area, called Spooky Manor, houses a variety of Pokémon of Psychic, Ghost and Dark types including Duskull, Misdreavus, Houndour, Wobbuffet and Spiritomb. It also provides new items and berries to find as well as a new catalogue for your Dream House, including the Spooky Manor itself. We'll provide complete lists of everything in this area as soon as it's live
Whoopie, eindelijk wat nieuws!

En nu ook wat klagen over de Battle Subway (of eigenlijk een paar gevechten daarvan). Vandaag namelijk weer even gedaan, aangezien ik een Choice-item wou. Eerste run: Gaat allemaal lekker, totdat ik bij mijn 19de of 20ste tegenstander een Cincinno tegenkom. Vervelend beestje maar wel haalbaar. Krijgt dat beest het voor elkaar om elk van mijn drie pokemon te laten fainten met 1 zo'n 2-tot-5 hit move en elke keer met een crit! Goed, iig 6 punten binnen, dan nog maar een keer proberen. Weer de 19de of 20ste trainer. De pokemon ben ik alweer vergeten vanwege de irritatie, maar we hadden allebei nog maar 1 pokemon. Mijn pokemon hoeft maar 1 keer te raken en de tegenstander is dood. Krijgt de tegenstander het voor elkaar om mijn pokemon drie te laten flinchen met dezelfde move :( Ik kan wel tegen mijn verlies, maar dit was gewoon bijzonder irritant.

Daarentegen wat goed nieuws. Bij Pokemon Black heb ik nu 4 Lucky Eggs, bij White zelfs 5. Dus levelen gaat wat sneller nu. En hoef nu minder vaak items te wisselen.
  woensdag 21 september 2011 @ 02:38:47 #285
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102207299
WOEHOE!
16 badges, Pokémon op level 85. *O* *O* *O*
Eíndelijk Rock Climb, éindelijk sterkere Pokémon in het wild tegen kunnen komen.
  woensdag 21 september 2011 @ 02:59:57 #286
171357 Rikketik
pi_102207411
Level 85... hoe hou je het vol? :D
  woensdag 21 september 2011 @ 03:02:35 #287
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102207426
Tijdens tv-programma's je Pokémon trainen. :Y
De vorige keer zaten ze op dit punt op level 95. :')
Ik heb het gedaan zonder cheats, zonder rare candy's, zonder lucky eggs en zonder geruilde Pokémon.
En nu weer flink trainen voor Red.
  woensdag 21 september 2011 @ 03:25:01 #288
171357 Rikketik
pi_102207513
Maar... maar... alleen Red's pikachu heeft een hoger level dan jouw pokémon! Je kunt hem makkelijk hebben met pokémon van level 85! :o
  woensdag 21 september 2011 @ 20:23:07 #289
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_102234124
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
En nu weer flink trainen voor Red.
Mogelijk wist je dit al, maar hou er rekening mee dat je bepaalde HM-moves nodig hebt om bij Red te komen.

quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 03:25 schreef Rikketik het volgende:
Maar... maar... alleen Red's pikachu heeft een hoger level dan jouw pokémon! Je kunt hem makkelijk hebben met pokémon van level 85! :o
Ja, maar Pikachu heeft een Light Ball, he? Die verdubbelt Attack en Special Attack.
  woensdag 21 september 2011 @ 20:44:28 #290
171357 Rikketik
pi_102235439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Mogelijk wist je dit al, maar hou er rekening mee dat je bepaalde HM-moves nodig hebt om bij Red te komen.

[..]

Ja, maar Pikachu heeft een Light Ball, he? Die verdubbelt Attack en Special Attack.
Klinkt indrukwekkender dan het is naar mijn mening. :P Met die Light Ball komt hij (qua base stats) uit op 110 en 100 voor respectievelijk Attack en Spec. Attack. Dat is aardig, maar ook weer niet heel speciaal. Gooi er een Ground pokémon tegenaan en dat beest kan je niets maken. Zijn twee sterkste moves (Thunderbolt en Volt Tackle) heb je dan al geneutraliseerd met de rest van z'n moves (Iron Tail en... Quick... Attack...) gaat hij ook echt geen potten breken.
  woensdag 21 september 2011 @ 20:52:27 #291
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102235840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Dat wist ik. Dit wordt de tweede keer dat ik bij HeartGold Red ga uitdagen en bij Silver heb ik Red ook in 3 of 4 verschillende spellen verslagen.

Mijn Pokémon zitten bijna op level 86, en dat is nog iets te laag om Red uit te dagen. Ik heb namelijk maar 3 Pokémon waar ik mee vecht en hij heeft er 6 boven level 80.

En via Amazon kun je alleen maar dingen kopen met een creditcard, en die heb ik niet ..
Echt belachelijk dat je daar niet met Paypal kan betalen. Zo lopen ze heel veel inkomsten mis.
pi_102284476
quote:
For those of you with the European games, a new C-Gear has been announced for release. From September 22nd until March 29th, you have the ability to receive the Zoroark C-Gear skin for your games. This skin has previously been released in America and now is in Europe, without being released in Japan. This C-Gear is accessed with a password; EUPGLZOROARK11 so get it while you still can
Weer een nieuwe C-gear. Ze zijn eindelijk wat aan het doen. Niet veel, maar iig wel wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door pjats op 22-09-2011 23:50:26 ]
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:34:26 #293
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102334043
Ik wil een Skitty C-gear skin. O+

En ik ben weer opnieuw begonnen met Pearl. Met een Chimchar als starter. 8-)
pi_102430342
<3 Chimchar

Vind Infernape toch 1 van de gaafste Pokemon en is naast Gengar telkens een vaste kracht in mijn teams.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:24:12 #295
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102434901
:Y
Jammer dat hij van zichzelf niet zulke goede aanvallen leert.
Chimchar leert op level 41 (!) Flamethrower, maar de evoluties leren die aanval niet uit zichzelf. En ik ga dus echt geen starter tot level 41 trainen zonder 'm te laten evolueren.

Ben bij Eterna City, maar kan de gym nog niet uitdagen. Ik wil m'n team compleet maken met een Drifloon, maar die kun je alleen op vrijdag vangen. En natúúrlijk was ik op een zaterdag begonnen ...
Maar dan heb ik straks wel een goed team: Monferno, Gastrodon en Drifblim. :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:33:45 #296
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_102435245
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Madame_Paon het volgende:
:Y
Jammer dat hij van zichzelf niet zulke goede aanvallen leert.
Chimchar leert op level 41 (!) Flamethrower, maar de evoluties leren die aanval niet uit zichzelf. En ik ga dus echt geen starter tot level 41 trainen zonder 'm te laten evolueren.

Met chimchar (en zn evoluties) heb je de keuze om voor attack of spec attack te gaan(waardoor flamethrower niet echt veel zin heeft omdat zn fighting moves allemaal op attack gebaseerd zijn) en als je platinum/hg/ss speelt kun je met wat shards heat wave of fire punch aanleren terwijl je geen fighting moves mist vanwege het laat evolueren.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:42:48 #297
126783 pjats
The Pjatser
pi_102435550
Ik vind Chimchar juist de minste van die drie starters. Maar ik ben op dit moment bij Black en White mijn pokemon aan het trainen. Black zit al op level 82, dus daar ga ik binnenkort nog een keer de Pokemon League verslaan met daarna de Pokemon Champion. White zit nog maar op level 72, dus nog maar wat langer trainen.

Ben nu ook aan het kijken hoe ver ik met HG en SS ben. Blijkbaar allebei 8 gyms verslagen en dus bijna gereed om de legend te verslaan. Maar best wel leuke teams. Typlosion, Metagross, Heracross, Milotic en Giratina. Feraligatr, Scizor, Dragonair, Electivire en Dialga. Iig deze 10 pokemon, verdeling weet ik zo niet zeker meer. Allemaal vanaf level 1 getrained en nu minimaal level 42. En een leuk iets. Bij zowel HG als SS heb ik minimaal 20 Choice Bands en 20 Choice Specs. Dus hard slaan kan ik wel. Lang leve de pokewalker.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:45:24 #298
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102435632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Met chimchar (en zn evoluties) heb je de keuze om voor attack of spec attack te gaan(waardoor flamethrower niet echt veel zin heeft omdat zn fighting moves allemaal op attack gebaseerd zijn) en als je platinum/hg/ss speelt kun je met wat shards heat wave of fire punch aanleren terwijl je geen fighting moves mist vanwege het laat evolueren.
Ik heb Pearl.
Mijn Monferno heeft een hogere special attack stat dan een "normale" attack stat.
Ik denk toch dat ik 'm liever goede vuuraanvallen leer dan goede vechtaanvallen.
En kun je met Shards in HeartGold/SoulSilver ze aanvallen aanleren? Kan mijn Feraligatr ook op die manier Ice Punch leren? Want tegen de tijd dat ik 64 battle points heb verzameld, ben ik volgens mij al 20 uur verder.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:45:38 #299
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_102435643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef pjats het volgende:
Ik vind Chimchar juist de minste van die drie starters. Maar ik ben op dit moment bij Black en White mijn pokemon aan het trainen. Black zit al op level 82, dus daar ga ik binnenkort nog een keer de Pokemon League verslaan met daarna de Pokemon Champion. White zit nog maar op level 72, dus nog maar wat langer trainen.

Ben nu ook aan het kijken hoe ver ik met HG en SS ben. Blijkbaar allebei 8 gyms verslagen en dus bijna gereed om de legend te verslaan. Maar best wel leuke teams. Typlosion, Metagross, Heracross, Milotic en Giratina. Feraligatr, Scizor, Dragonair, Electivire en Dialga. Iig deze 10 pokemon, verdeling weet ik zo niet zeker meer. Allemaal vanaf level 1 getrained en nu minimaal level 42. En een leuk iets. Bij zowel HG als SS heb ik minimaal 20 Choice Bands en 20 Choice Specs. Dus hard slaan kan ik wel. Lang leve de pokewalker.
mssn de minst leuke van de drie, maar storywise 'moet' je kiezen tussen chimchar of ponyta, aangezien 1/3 van de game vol zit met bronzor etc.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:52:11 #300
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_102435868
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb Pearl.
Mijn Monferno heeft een hogere special attack stat dan een "normale" attack stat.
Ik denk toch dat ik 'm liever goede vuuraanvallen leer dan goede vechtaanvallen.
En kun je met Shards in HeartGold/SoulSilver ze aanvallen aanleren? Kan mijn Feraligatr ook op die manier Ice Punch leren? Want tegen de tijd dat ik 64 battle points heb verzameld, ben ik volgens mij al 20 uur verder.
nee kan alleen in platinum ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')