Niks mis mee, zolang ze niet die rainbow break erin gooien....quote:
Hield van dat lied, nu ik het zo weer zie;quote:
Toen ben ik van verdriet ook even naar de dubstep gelopen ja...quote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was zeker miquel die hem draaide hè, zeg ja!
Zit zo n lekker drive in in K-Traxx - Straight on 2007 , vind je ook niet T-Force?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
KloptDraaide zelf daarna K-Traxx - Straight on 2007
Zou zelf ook niet snel dat soort tracks erop gooien. Al blijft ie het natuurlijk wel waanzinnig goed te doen, op welk feest/festival dan ook
Aight, dan laat ik je bij m'n favo's staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
KloptDraaide zelf daarna K-Traxx - Straight on 2007
Zou zelf ook niet snel dat soort tracks erop gooien. Al blijft ie het natuurlijk wel waanzinnig goed te doen, op welk feest/festival dan ook
Bekend trucjequote:
Niet super kut, maar heb het gevoel dat het de laatste tijd allemaal zo voorspelbaar klinkt... over de melodie is ook niet echt nagedacht lijkt het "hier een paar keer op drukken, daar een paar keer op drukken, repeat". Doe mij maar het origineel.quote:
totofviking is een held dat ie zin heeft om dat allemaal te filmenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef 16meter het volgende:
Thera en Geck-o @ Qontinent, met een cameo van Mind.Illusion
Rerun!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.mindillusion.nl/?p=1734
Tracklisten... filmpies etc. etc.
Niet alleen M.Iquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef 16meter het volgende:
Thera en Geck-o @ Qontinent, met een cameo van Mind.Illusion
Aight, die gangsta's blenden helemaal in met hun zwarte outfits, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Check de gansta's in black (+hood) @ 7:08
Puik planquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:37 schreef haakon het volgende:
Mensen.. Goed idee om met Decibel tijdens Geck-o te meeten?
Joh, dat is dan maar zo. Geck-o zie ik die avond wel. Ik wil TBY weer eens in actie zien, ik vermaak me altijd wel op zijn sets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Puik planMaar ik zag wel al wat El_Dani dan bij TBY is.
We waren echte harde papi's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Aight, die gangsta's blenden helemaal in met hun zwarte outfits, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest.
Goeie vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
We waren echte harde papi's.
Ga morgen op vakantie dus alvast iedereen veel plezier op decibel.
NOOOOBODY SAAAAAID IT WA... shit verkeerde nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is er aan de hand met alle muziek de laatste tijd? Heeft iedereen oorkanker gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
Ga morgen op vakantie dus alvast iedereen veel plezier op decibel.Waar naartoe?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dat roep ik ook al een tijdje maar niemand schijnt te willen luisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is er aan de hand met alle muziek de laatste tijd? Heeft iedereen oorkanker gekregen?
Kwestie van goeie timing he! Ik had de track al op de juiste snelheid gepitched, dus dan is zo'n koptelefoon alleen maar onhandigquote:@ Thera: op 6:16 draai je een paar keer een beetje aan de jog wheel maar je hebt geen koptelefoon op, hoe weet je dan of het goed is?
Maar. Maar.. Maar.. Maar...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
Minder leuk: ik ga t toch niet redden bij de afterparty![]()
Daarna nog Chris One?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef ElDani het volgende:
[..]
Joh, dat is dan maar zo. Geck-o zie ik die avond wel. Ik wil TBY weer eens in actie zien, ik vermaak me altijd wel op zijn sets.
* ReMcOrE is een fanquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Luister ff. Er is ons verteld dat er hier vanavond wat disco fans zijn. disco disco disco fans![]()
goed gecompenseerd kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
![]()
Edit: Even compenseren dan maar
quote:
x2!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang ze niet die rainbow break erin gooien....
veel plezier waar je ook naartoe gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
was jij niet die sheriff die de hele tijd zijn kaartje probeerde te verkopen hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb je je kaartje nóg? Heb interesse, pm me maar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Minder leuk: ik ga t toch niet redden bij de afterparty![]()
Ja, kaartje van me vriendin is verkocht en nu willen ineens meer vrienden mee naar decibel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
was jij niet die sheriff die de hele tijd zijn kaartje probeerde te verkopen hier?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja, kaartje van me vriendin is verkocht en nu willen ineens meer vrienden mee naar decibel.
Have fun papiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
We waren echte harde papi's.
We kunnen niet wachten.... zit al helemaal klaar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag is trouwens de release van de anthem van decibel
Is dat sarcasme?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.... zit al helemaal klaar!
Ook mooi om te zien op twitter. Als een track de hemel ingeprezen wordt dan retweet de artiest het ook zo veel mogelijk. (kijk maar naar Zatox - Unborn) Maar ik heb Zany nog maar 1 positieve reactie zien retweeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef 16meter het volgende:
party time in the city of light
chillin' in the sun, dancin' into the night
U MAKE THIS SHIT GO DOWN, YOU ARE DE-CI-BEL
gre0toejuenssss!!~11
quote:@mstx jij snapt het mattiej. maakt nie uit wat ze draaiuh tog??, gewoon sonnetjuh, biertjuh, leuke matties en gwn losgaan. is tog lekkah somers nummertje??! kut haters, blyf dan thuis. Breann haert is de beste!!!1 greotjens. het gaat om de zweer en de mense, al die stamp musiek klinkt tog wel hetzelfde. 0p de main stage gaat t tog wel hard loss en dan sie je die haturs nie meer. Brenan 4 LEVEN
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die reacties op youtube naar onze MSTX
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien op twitter. Als een track de hemel ingeprezen wordt dan retweet de artiest het ook zo veel mogelijk. (kijk maar naar Zatox - Unborn) Maar ik heb Zany nog maar 1 positieve reactie zien retweeten.
[..]
Ik lig serieus dubbelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En ik lees nog ff een feitquote:@ATMOSSFEARR jatog brada!1 hatuh is verlatuh. als je dese nummer nie m00i vind ben je geejn ekte hardstyle l0verr! wie geen kipenvel van dese krygt is kk zemmel en kan betah thuisb lijven. DIT is waar hardstyl om draaitt. BRENNAn HAERT IS 4 altyd numeber one!! ask dees hoor op Decibel KIPPERVEL OOVERAAL!!! 100% hardstyle lovah tot me dood. KANKER HARD TERING ik ben EKTE hardstyler en heb tribal tattoo op me skouder rij in Golf 2 gti. SCANTRAXX rulezzzz
Kut Q-dance, laat ons zo in hokjes denken......quote:@blodydevil1 RAW is iets wat Qdance verzonnen heeft.. tis gewoon hardstyle.. Qdance heeft t RAW genoemd... noem ik het nog geen echt genre omdat iemand het een naam geeft.. doe je research
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |