abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100750564
Wat was The Qontinent vet :D

Optredens gingen zwaar goed & los en The Magic Show area... geen woorden voor. Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend :D

Filmpies enzo volgen later wel :Y
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:11:52 #52
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_100750695
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend :D
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:12:32 #53
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_100752206
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:40 schreef Deceit het volgende:
naar een disco ja? :9
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.
En dan word er muziek gedraaid en daar kun je dan op dansen.
En een bar, daar kun je heel veel biertjes drinken!
The Outside Agency
pi_100756056
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef haakon het volgende:

[..]

Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.
En dan word er muziek gedraaid en daar kun je dan op dansen.
En een bar, daar kun je heel veel biertjes drinken!
ohhh, neh ik dacht dat het meer een grap was, maar je naar een festival/hardstylefeestje was gegaan!
pi_100757028
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat was The Qontinent vet :D

Optredens gingen zwaar goed & los en The Magic Show area... geen woorden voor. Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend :D

Filmpies enzo volgen later wel :Y
Sowieso waar!! En complimenten voor je set van zaterdag!! Was echt top!
Vrijdag helaas gemist, koelvloeistof op = rokende auto op vluchtstrook :P

Maar wat een feest, beide dagen was echt fantastisch. Heerlijke sets gehoord!!
Thera vs Geck-o met afstand sowieso de beste set van t hele festival!!
Crypsis vs The Machine was ook echt te geniaal, een nette nummer 2 voor mij.
AVIO was ook echt weer heerlijk!!

Daarnaast waren Frequencerz & Tartaros, Solutio & The I's, Chain Reaction & Radical Redemption, laatste half uur van de A2 showcase, JoS & Titan en Chris One echt te geniaal!!
Zeker dat ik nu nog wat vergeet, er was zoveel vets!

Jammer van t weer alleen, maar dat kon de pret niet drukken :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:44:32 #56
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_100757442
Boh gek, The Qontinent. Wat een feest.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:12:26 #57
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_100760973
quote:
hehe }:| :D

Qontinent was goooeeeddd!!!
Vrijdags rond 18:30 aangekomen, zagen Mind.Illusion al meteen op de parking rondlopen :D Hij had nog een half uurtje voordat hij op moest dus helaas hebben wij zijn optreden gemist. Ons tentje opzetten duurde namelijk eventjes waardoor wij pas tegen 22:00 (Bioweapon) op het terrein kwamen. De sfeer zat er meteen goed in, zo goed zelfs dat een uurtje Wasted Penguinz ( :r ) de pret niet konden drukken. Als toetje nog even Chris One en The Qontinent was officieel begonnen.

Terug op de camping goed kennis gemaakt met onze buren. Rechts van ons 2 belgen, rustige mannen en tegenover ons een tent met 7 trippende maar lache Tilburgers :D . Omdat wij een partytent hadden en recht voor een aggregaat met 4 bouwlampen stonden (niet zo handig als je wil slapen :') ) werd onze tent een beetje een verzamel/schuilplek :P
Best goed geslapen en de volgende dag ook kunnen douchen, het was best gezellig op de camping maar op een gegeven moment toch maar naar het festivalterrein gegaan om M.I & San Miguel te zien. Het was een goed begin maar vanwege de biertjes van vrijdag duurde het even voordat ik er zaterdags echt goed inkwam. Beetje rondgelopen, area's bekijken, weer naar TheMagicShow-tent om Thera & Geck-O te zien --> _O_ hier was het echt feest! Heerlijk sfeertje en nog even een speciale vermelding hoe de 2 heren de hele tent nepten door de climax van Sexual Thrill even uit te stellen terwijl iedereen nèt los wilde gaan ... en dan ook nog even de sample 'Ha!' om ons daarna de release te geven *O*
Hierna kwamen de R3bels wat ook bere-gezellig was ... hier kwamen Sethje nog tegen :W
Toen nog ff naar de hardcore gelopen maar na een poosje toch weer richting camping waar we allemaal ff plat gingen :Z
Tijdje later weer terug voor AVIO waar het even duurde voordat het echt leuk werd wat jammer is als je maar een half uur hebt. Daarna afgesloten bij The Geminizers wat ... weet er niet veel meer van maar twas fijn :Y .

Terug op de camping waren we net op tijd voordat het begon te regenen dus langzamerhand zat heel de partytent vol met begaaide trippers 8)7 Mén tis onbeschrijflijk wat we die avond allemaal hebben gezien/gehoord en voorbij hebben zien lopen. Eén van die Tilburgs was me een partij ver heen van de Keta _O- .... puur vermaak!
Die avond regende het echt a-sociaal hard! De partytent stortte in en het terrein veranderde in een massive modderpoel. Maar tegen 10:00 begon de zon te schijnen en werd het gewoon lekker weer. Na weer gezellig met de buren en langslopend volk ge-ouwehoert te hebben gingen tegen 14:30 naar het terrein voor Josh&Wesz. Het zal niet meevallen om een main-stage na 2 avonden festival nog aan het dansen te krijgen, misschien dat ze daarom wat meer gangbare tracks draaiden dan dat we van hen gewend zijn, want ik had er meer van verwacht eigenlijk. Uiteindelijk kwam het groepje Tilburgs bij ons staan en hebben we nog gefeest tijdens Digital Punk en Deepack. Toen zij 1-2-3-a-b-c- erop legden vonden wij dat een prima moment om terug naar de camping te gaan om de spullen vast in te pakken, zodat we aan het eind meteen konden vertrekken.
Helaas duurde dit allemaal net iets te lang, waardoor we weer laat op het terrein waren om nog een half uur Crypis vs.The Machine en afsluiten met Deepack vs TheStereotuners --> goed sfeertje en harde muziek. Er bleek wat miscommunicatie te zijn tussen Marcel en de organisatie want toen ze al afgesloten hadden riep hij dat hij er nog 1tje deed, maar die moest dus naar 2min afkappen ... erge anti-climax.
Nog ff naar de main om het vuurwerk te bekijken _O_ machtig mooi weer.

-
bonnen: 10E voor 7bonnen :D ... maar een biertje was wel 2 bonnen :(
geluid was niet altijd even goed

+
de rest w/

Nu op naar Decibel ... doen we het nogmaals alleen ditmaal NOG beter - en warmer: 25graden en 20% --- ZIN IN!!! *O*
Wat je vindt, ...
pi_100761591
quote:
Heerlijk sfeertje en nog even een speciale vermelding hoe de 2 heren de hele tent nepten door de climax van Sexual Thrill even uit te stellen terwijl iedereen nèt los wilde gaan ... en dan ook nog even de sample 'Ha!' om ons daarna de release te geven
Bah bah, ik baal dat ik het nummer nog steeds niet live heb gehoord....... en zeker niet op deze manier. Hoe vet....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_100763272
quote:
Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Hardstyle
001 5791 ReMcOrE

Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? (min het laatste topic)
004 215 ReMcOrE

Wie openenden de meeste topics van deze reeks?
03 17 ReMcOrE
zeker niet slecht dacht ik zo :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat Remcore heel veel verzamelposts hebben, toch de meeste heeft..... :o
wat bedoel je precies Boy? :P

quote:
wel nice! :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:05:31 #60
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_100763374
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
...
Verhaal van Ripper
...
Dit verhaal, plus een paar aanvullingen van mij.

De pre-party was echt een toppertje. De sfeer van 'het gaat een vet weekend worden' overtrefte het mindere geluid. Heerlijk losgegaan die avond, met als bonus een Koepert die die kale van Bioweapon die redelijk wappie was meen ik op de nek nam. Hij was btw alleen dus ze zijn nog steeds niet bij elkaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Thera vs Geck-O ook een heerlijk momentje op het eind van de set dat er vanuit het niets nog even High Voltage - Bombs away op werd gegooid. Ik maak niet vaak mee dat een DJ al applaus krijgt tijdens het nummer maar toen kregen Thera en Geck-O hem. Hulde, ook hulde voor het publiek bij de magic show area. Ging heerlijk los daar.
Ten aanzien van het weer (het was meer InQontinentie dan de Qontinent) en de zooi op de camping e.d. zou er heel veel reden tot klagen zijn, maar het feest zelf zorgt ervoor dat ik toch niet klaag.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_100763811
Die Sam (kale van Bioweapon dus), staat zó vaak tussen het publiek, doet met zoveel dingen mee (op de nek, meestampen enzo) dat het haast onzin moet zijn dat ie hardstyle kut vindt...
pi_100764208
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Dit verhaal, plus een paar aanvullingen van mij.

De pre-party was echt een toppertje. De sfeer van 'het gaat een vet weekend worden' overtrefte het mindere geluid. Heerlijk losgegaan die avond, met als bonus een Koepert die die kale van Bioweapon die redelijk wappie was meen ik op de nek nam. Hij was btw alleen dus ze zijn nog steeds niet bij elkaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Thera vs Geck-O ook een heerlijk momentje op het eind van de set dat er vanuit het niets nog even High Voltage - Bombs away op werd gegooid. Ik maak niet vaak mee dat een DJ al applaus krijgt tijdens het nummer maar toen kregen Thera en Geck-O hem. Hulde, ook hulde voor het publiek bij de magic show area. Ging heerlijk los daar.
Ten aanzien van het weer (het was meer InQontinentie dan de Qontinent) en de zooi op de camping e.d. zou er heel veel reden tot klagen zijn, maar het feest zelf zorgt ervoor dat ik toch niet klaag.
Gruwelijke foto _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_100765157
Qontinent was heerlijk!

Preparty is goed verlopen met echt een hele bak vol mensen en echt beregezellig! Iedereen was van voor tot achter gezellig mee aan het doen. Bioweapon, Davide Sonar en Chris One vond ik erg leuk draaien. Wasted Penguinz kwam er met aardig vanaf, niet geweldig maar ook niet slecht. Helaas Miquel en Mind.Illusion gemist door motorproblemen.

Zaterdag een heerlijke feestdag gehad met als toppers Frequencerz (&Tartaros), A2 Showcase, Wildstylez en The Geminizers. Mooiste plaat? Met afstand 3 platen: 2-1 (Heldig momentje!), Haunter Of The Dark (en alle andere G4H platen eigenlijk ook) en de nieuwe A2 remix van Tonight, wat een bak energie zit daarin zeg! Super!

Zondag was Ran-D DE set van de dag, ongelofelijk hoeveel mensen op zijn set afkwamen en de hele tent ging plat! Da Tweekaz gaven ook een puike set weg en wisten de menigte weer aan het dansen te krijgen, itt tot vorig jaar waar het maar een dode boel was. Ook genoten van Deepack & Stereotuners en het laatste kwartier Crypsis/Machine.

Kortom: topweekend!
Mixes onder de naam Khadber
pi_100765601
Volgend jaar toch ook maar eens nadenken over Qontinent.. Al die verhalen _O_

Net de nieuwe releases van Wasted Penguinz gekocht. Melancholia vind ik eigenlijk best wel heel vet :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:59:09 #65
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_100765924
Boh... the qontinent... ik sluit me bij bovenstaande aan...

Tilburgse helden...toffe gasten...en...straatentertainment.. van den bovenste plank.. later claimde hij dat t puur pillen en geen keta was BTW..

Thera + Geck-o + Da Syndrome = Helden! Elke plaat kenden T & G van voor tot achter. Elk bliepje, elke vocal werd mee ge'playbackt' ... die actie met sexual thrill was geniaal..

Eervolle vermelding.. Da Syndrome zijn 'stagedive' ... Ghehe..

Camping was modderig, ongeorganiseerd, maar tof.

Preparty...mja. zie foto.. haha.

Alleen ik ben dus vroeg vertrokken zondag omdat k vandaag weer nr kantoor moest... 1 ruk doorknallen van belgië naar emmen.. toen douchen/slapen.. ik ben Gaar.....Gasten.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_100767191
Die track van Neophyte en The viper met coming home vind ik wel lekker :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:32:15 #67
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_100767578
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Die track van Neophyte en The viper met coming home vind ik wel lekker :)
:')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_100767823
Serieus 'Boh' :') Moet dan meteen aan Samson en Gert denken.

Nog een paar daagjes, heb er zoveel zin in :D
Petrolhead on heels.
pi_100769607
Dit helaas wel gemist!

Supermooi!
Mixes onder de naam Khadber
pi_100769727
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:25 schreef ElDani het volgende:
Dit helaas wel gemist!

Supermooi!
Idd een heel mooi filmpje :o. Die lasers met die rook wolken erin :9~

Coming home _O_ :9~
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:29:58 #73
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_100769781
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_100770178
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Wat is de minimumleeftijd daar, 12?
nope, las ergens iets van 14+ :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_100770256
quote: