quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.quote:
ohhh, neh ik dacht dat het meer een grap was, maar je naar een festival/hardstylefeestje was gegaan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.
En dan word er muziek gedraaid en daar kun je dan op dansen.
En een bar, daar kun je heel veel biertjes drinken!
Sowieso waar!! En complimenten voor je set van zaterdag!! Was echt top!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat was The Qontinent vet
Optredens gingen zwaar goed & los en The Magic Show area... geen woorden voor. Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend
Filmpies enzo volgen later wel
hehequote:
Bah bah, ik baal dat ik het nummer nog steeds niet live heb gehoord....... en zeker niet op deze manier. Hoe vet....quote:Heerlijk sfeertje en nog even een speciale vermelding hoe de 2 heren de hele tent nepten door de climax van Sexual Thrill even uit te stellen terwijl iedereen nèt los wilde gaan ... en dan ook nog even de sample 'Ha!' om ons daarna de release te geven
zeker niet slecht dacht ik zoquote:Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Hardstyle
001 5791 ReMcOrE
Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? (min het laatste topic)
004 215 ReMcOrE
Wie openenden de meeste topics van deze reeks?
03 17 ReMcOrE
wat bedoel je precies Boy?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat Remcore heel veel verzamelposts hebben, toch de meeste heeft.....![]()
wel nice!quote:
Dit verhaal, plus een paar aanvullingen van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Thera vs Geck-O ook een heerlijk momentje op het eind van de set dat er vanuit het niets nog even High Voltage - Bombs away op werd gegooid. Ik maak niet vaak mee dat een DJ al applaus krijgt tijdens het nummer maar toen kregen Thera en Geck-O hem. Hulde, ook hulde voor het publiek bij de magic show area. Ging heerlijk los daar.
Ten aanzien van het weer (het was meer InQontinentie dan de Qontinent) en de zooi op de camping e.d. zou er heel veel reden tot klagen zijn, maar het feest zelf zorgt ervoor dat ik toch niet klaag."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit verhaal, plus een paar aanvullingen van mij.
De pre-party was echt een toppertje. De sfeer van 'het gaat een vet weekend worden' overtrefte het mindere geluid. Heerlijk losgegaan die avond, met als bonus een Koepert die die kale van Bioweapon die redelijk wappie was meen ik op de nek nam. Hij was btw alleen dus ze zijn nog steeds niet bij elkaar.Gruwelijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Thera vs Geck-O ook een heerlijk momentje op het eind van de set dat er vanuit het niets nog even High Voltage - Bombs away op werd gegooid. Ik maak niet vaak mee dat een DJ al applaus krijgt tijdens het nummer maar toen kregen Thera en Geck-O hem. Hulde, ook hulde voor het publiek bij de magic show area. Ging heerlijk los daar.
Ten aanzien van het weer (het was meer InQontinentie dan de Qontinent) en de zooi op de camping e.d. zou er heel veel reden tot klagen zijn, maar het feest zelf zorgt ervoor dat ik toch niet klaag.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Die track van Neophyte en The viper met coming home vind ik wel lekker![]()
Idd een heel mooi filmpjequote:
Wat is de minimumleeftijd daar, 12?quote:
Het was alles behalve dat...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan lijkt de verjaardag van me oma leuker. Die pre party ziet er echt ruk uit
Wat een fucking toffe oma moet jij dan hebben...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan lijkt de verjaardag van me oma leuker. Die pre party ziet er echt ruk uit
Hahah eikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
The Qontinent klinkt leuk, optie voor volgend jaar
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Luister ff. Er is ons verteld dat er hier vanavond wat disco fans zijn. disco disco disco fansquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.
En dan word er muziek gedraaid en daar kun je dan op dansen.
En een bar, daar kun je heel veel biertjes drinken!
Die zwevende rook door stilstaande lasers ziet er echt vet uitquote:
Jaquote:
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Deeltjesversneller op 15-08-2011 21:21:05 ]
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?Deze nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?CooneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Is dat niet de Ground Zero edit? die is volgens mij als free release weggegeven, maar die ging wel wat anders dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bah bah, ik baal dat ik het nummer nog steeds niet live heb gehoord....... en zeker niet op deze manier. Hoe vet....
Die nieuwe 'monstah/monster/whatever' klinkt best ok als t hard staat trouwens..quote:
Was te verwachten daar in Belgiequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die nieuwe 'monstah/monster/whatever' klinkt best ok als t hard staat trouwens..
En nog even over the qontinent...
Hee....Hoooo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:57 schreef Sethje het volgende:
Qontinent was baas....moest gister helaas alweer werken, evenals vandaag en morgen en donderdag lowlands.... fuck my life
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook nog even aan Sethje vragen of het te doen was met dat hotel voor The Qontinent. Wat voor vervoer hadden jullie, taxi of elke dag een bob?
Fixedquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd een heel mooi filmpje. Die rookwolken met die lasers erin
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: Even compenseren dan maar
[ Bericht 6% gewijzigd door Baronpilsener op 16-08-2011 11:36:44 ]Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
zaterdag ook gewoon Decibel, neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:57 schreef Sethje het volgende:
Qontinent was baas....moest gister helaas alweer werken, evenals vandaag en morgen en donderdag lowlands.... fuck my life
+quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef NLS04 het volgende:
Beste Act: Thera vs Geck-O
Teleurstellende act : AVIO ( Roots of Evil & Train2nowhere wegdraaien)
Beste Chillbroek: Koepert![]()
Meest-gehoord-woord: Gast
Beste sokopvouwtechniek: Rippert![]()
Goed karma : NLS![]()
Beste platenrader : T-Killert![]()
Meest verrassende act: Zero Sanity & Kevin Kaos
Meest ondergewaardeerde act - The R3bels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |