Helemaal mee eens en ik zal er wss ook te vinden zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik sluit ook sowieso af bij deepackhun oude werk is puur goud
![]()
Klopt, maar dat is van de laatste paar feesten, op Dominator na, toch al vaak het geval? Kutanthems, leuke feesten!quote:
Meeting bij Deepack!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik sluit ook sowieso af bij deepackhun oude werk is puur goud
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mixen zelf was best lastig, aangezien we de master out audio voor de koptelefoon hadden opgeblazen op de DJM800![]()
Die maat van me krijgt dat wel vaker voor elkaar...maarja hij zet het volume van de koptelefoon dan ook op z'n hardst (zonder gehoor bescherming)
Ik blij dat ik die wel heb...
[ Bericht 4% gewijzigd door RiKe op 14-08-2011 18:33:13 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
helleeeuquote:
Nee, de Ilias en de Odysee zijn episch, hardstyle gewoon muziek.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoor echt van iedereen dat ze naar G4H willen... begin ik dan echt oud te worden?
Waarom[/b] is hardstyle veranderd, het was toch perfect zo?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vind G4H ook niet bijzonder, net als dat ik ook al wel klaar ben met Rand-D
Yep, haha. Defqon zelfde verhaal "Oh, shit! Alphaverb is al begonnen. Fokkers zoeken en op Alphaverb beuken!" <3quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef StM het volgende:
Enigste zekerheidjes zijn voor mij Geck-O en AVIO. En volgens mij komt naar met name AVIO de meeste fokkers.
Hoe kun je bang zijn voor hardstyle feestjes? Ik heb wel een tijdje gehad dat ik hardstyle gewoon (nog) niet zo vet vond. Nu moet ik er bij nadenken dat ik niet stampend door de supermarkt ga als er een hardstyle setje/nummer/whatever op mijn iPod langs komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik weet nog wel dat ik eerst bang was voor hardstyle feestjes toen ik er nog niet heenging, nu voel ik me nergens zo veilig als daar
Tsja omgeving waar ik woon heb je de bekende 'rumors' over wat er allemaal gaande isquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:33 schreef jm1985 het volgende:
[..]
Hoe kun je bang zijn voor hardstyle feestjes? Ik heb wel een tijdje gehad dat ik hardstyle gewoon (nog) niet zo vet vond. Nu moet ik er bij nadenken dat ik niet stampend door de supermarkt ga als er een hardstyle setje/nummer/whatever op mijn iPod langs komt.
Ja, het is jammer dat zoveel mensen echt oogkleppen hebben of een grote plaat voor hun kop. Moet zeggen dat ik zelf ook ooit mijn vooroordelen had hoor over hardstylefeesten en met name het publiek, maar als je er zelf een keer bij bent geweest dan weet je ook dat de mensen waar je (met die vooroordelen) met een boog omheen zou lopen omdat ze er agressief uitzien of iets dergelijks juist aardige gasten zijn met wie je de mooiste gesprekken kan hebben, met of zonder de nodige supplementenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tsja omgeving waar ik woon heb je de bekende 'rumors' over wat er allemaal gaande is
Wat is er mis met die remix dan? Werkt toch echt goed als sfeermakertje op een feest en dat wil Zany hiermee ook bereiken. Af en toe maakt Zany de meest cheesy kut tracks ooit, maar we moeten niet vergeten dat hij nog altijd een dj is die de meerderheid van het publiek mee moet krijgen op een feest. Hij produceert nog steeds genoeg goeie shit op Fusionquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Was gister op n feest met hardstyle basement. Draaide ze op n punt dat achterlijke Bruno Mars remixjeToen ging k huilen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |