Nee dankje, wel vet dat je dit als meid luistertquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek Sunn O))) eens op YouTube
Technisch ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef stefanhaan het volgende:
ze zijn nog steeds ontzettend goede gitaristen
Daar gaat het ook om, als ik geen techniek heb kan ik niks hoeveel ideeën ik ook heb.quote:
Ik luister het niet echtquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dankje, wel vet dat je dit als meid luistert![]()
Maar de gitaar moet wat meer aanwezig zijn
Ik denk niet dat je dat gaat waarderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luister het niet echtIk luister het elke dag één keer om het te gaan waarderen
.
Mwa, vorige week was ik er bang voor, nu kan ik het aanhorenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat gaat waarderen
Wel bruut van je als meid zijndequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwa, vorige week was ik er bang voor, nu kan ik het aanhoren.
Wat vind je vanquote:Let op hun bazen lucht instrument spel
Liedjes? Er bestaat geloof ik maar een DF liedje, de rest is allemaal daarop gebaseerd. Luister eens Fury of the storm en prepare for war achter elkaar. Precies hetzelfde gewoon. En techniek? Ik heb het over gitaristen die technisch redelijk zijn, je moet altijd WAT techniek hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om, als ik geen techniek heb kan ik niks hoeveel ideeën ik ook heb.
en de muziek die ze maken zit wel goed in elkaar, tis alleen jammer dat ze het op het album versnellen.
Het gaat bij dragonforce niet om gevoel, en ze hebben idd wel paar liedjes die redelijk veel op elkaar lijken. Maar ze hebben ook veel wat totaal niet op elkaar lijkt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Liedjes? Er bestaat geloof ik maar een DF liedje, de rest is allemaal daarop gebaseerd. Luister eens Fury of the storm en prepare for war achter elkaar. Precies hetzelfde gewoon. En techniek? Ik heb het over gitaristen die technisch redelijk zijn, je moet altijd WAT techniek hebbenDan heb je meer muziek met gevoel, snap je
Dat klinkt gewoon keilekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel bruut van je als meid zijnde
[..]
Wat vind je van
Je bent baasquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon keilekker
Je hoeft YouTube-filmpjes trouwens niet in [youtube][/youtube]-dingen te zetten
Ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent baas![]()
enigste vrouw tot nu toe die dat mooi vind
Luister de intro's achter elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het gaat bij dragonforce niet om gevoel, en ze hebben idd wel paar liedjes die redelijk veel op elkaar lijken. Maar ze hebben ook veel wat totaal niet op elkaar lijkt.
Ja nu verdien je een adoratiebriefjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja?
Stom van die andere vrouwen.
Ff wachten bro, ben nog Meshuggah aant luisteren en aant headbangenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Luister de intro's achter elkaar.
Copy paste ftw dachten ze vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wasda?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja nu verdien je een adoratiebriefje
Klinkt idd nog steeds lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo moeilijk, is me gelukt na een paar anderhalve week oefenenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klinkt idd nog steeds lekker.
Wat krijg ik als ik dat intro kan spelen?
Dat stuk van 00:05?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo moeilijk, is me gelukt na een paar weken oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |