Ik vind het niet erg om je te helpen hoorquote:
quote:
* RockNijntje vergelijkt jullie ondertitelsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om je te helpen hoorje hoeft me alleen bier te voeren
Sorry nijntje ik val alleen op alternatieve vrouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
* RockNijntje vergelijkt jullie ondertitels
Jullie gaan vast beste vriendjes worden
Oh, ik ben gelukkig nog een meisjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry nijntje ik val alleen op alternatieve vrouwen
Je bent zoiezo te jong, sorryquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik ben gelukkig nog een meisje.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent zoiezo te jong, sorry15
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
NIET DOEN!!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klonk wat dramatischer.
* stefanhaan zet titanic muziekje op
Zet afquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klonk wat dramatischer.
* stefanhaan zet titanic muziekje op
quote:
VoordehandliggendeGMTA.quote:
* stefanhaan Zet laid to rest - lamb of god aanquote:
Ik ken die dingen niet allemaal maar hier is ie (heeel kort) te zien op 0:50:quote:
Hier en hier staan d'r nog 2.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
Zit te denken aan nieuwe hals te kopen![]()
![]()
Het is toch oo kaa?quote:
Hehe, ik ben meer van de oude thrashquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan Zet laid to rest - lamb of god aan
Ontopic dan maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is toch oo kaa?
Ohnoes wij verneucken het topique
zolang het metal is vind ik het gaafquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben meer van de oude thrash
Dronedoom ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zolang het metal is vind ik het gaaf
Volgens wikipedia is DragonForce metalquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zolang het metal is vind ik het gaaf
Sommige bands wel jaquote:
Dragonforce is wel lache om keer aan te hebben staanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is DragonForce metal
De nueq is dat?quote:
Stel paupers die ieder liedje vullen met versnelde appergio's in B mineur, vroeger was ik daar helemaal gek vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sommige bands wel ja
[..]
Dragonforce is wel lache om keer aan te hebben staan
Zelfde als doommetal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De nueq is dat?
[..]
Stel paupers die ieder liedje vullen met versnelde appergio's in B mineur, vroeger was ik daar helemaal gek van.
Live zuigen ze,quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zelfde als doommetal.
Erm kerelDat is niet zomaar versnelde arpeggio's
dat is echt shredden
en sweep picking.
Zoek Sunn O))) eens op YouTubequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |