30 meter kabel a 1,85 verschil tussen grondkabel en geen grondkabel maakt ¤ 55,50quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef jjgroningen het volgende:
Ik heb trouwens cat5 gelegd. Die was 65 cent / meter. De dure buitenkabel was ¤2,50 / meter. Ik kan nu de komende jaren, mocht de kabel het eens begeven, 3 keer een nieuwe kabel trekken voor het geld van 1 x een buitenkabel. Ik denk dat tegen de tijd dat de kabel het begeeft ik hier al weg ben
40 meter. Ik had wat extra gevraagd. Wist nog niet precies waar ik alles ging monteren. Graven is trouwens niet mijn hobby, ben ik vandaag achter gekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
30 meter kabel a 1,85 verschil tussen grondkabel en geen grondkabel maakt ¤ 55,50
Had ik het maar geweten dat graven je hobby is, dan had je bij mij 3 jaar geleden voor dat geld best de buis voor de kabels in mogen graven op 60 cm diepte. En dan was het bij mij zelfs maar een meter of 12.
Ja, ik toen ook. Vandaar dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef jjgroningen het volgende:
Graven is trouwens niet mijn hobby, ben ik vandaag achter gekomen.
En nou moet de hele boel nog weer dicht en de tegels weer terug op hun plek. Dat is misschien nog wel 'leuker'. Echt geen zin in morgen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, ik toen ook. Vandaar dat ik het zeg.
Als het nog open ligt, wellicht toch een goed idee om nog even een tuinslang eromheen te doen? Als je over 2 jaar weer al die capriolen uit moet halen wordt je ook niet vrolijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef jjgroningen het volgende:
En nou moet de hele boel nog weer dicht en de tegels weer terug op hun plek. Dat is misschien nog wel 'leuker'. Echt geen zin in morgen...
Er ligt een buis omheen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als het nog open ligt, wellicht toch een goed idee om nog even een tuinslang eromheen te doen? Als je over 2 jaar weer al die capriolen uit moet halen wordt je ook niet vrolijk.
Kijk, dat wil ik horen. Bij mij zit het nu nog 10 - 15 cm onder de tegels. Uiteindelijk dacht ik ook: ik had het net zo goed niet kunnen ingraven. Oh well, nu te laat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:49 schreef RVP67 het volgende:
Bij mij zit de utp gewoon plat onder de 30x30 tegels in de tuin.
Niks ingraven.![]()
Zit al 8 jaar probleemloos.
Al die "problemen" van jullie ook, nergens op gebaseerd.
De ene kabel is de andere niet. Als je een kabel hebt waarvan de isolatie toevallig veel vocht doorlaat dan zijn die paar dunne koperen adertjes zo weggeoxideerd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:49 schreef RVP67 het volgende:
Bij mij zit de utp gewoon plat onder de 30x30 tegels in de tuin.
Niks ingraven.![]()
Zit al 8 jaar probleemloos.
Al die "problemen" van jullie ook, nergens op gebaseerd.
Dus dan is je netwerk thuis 100mbit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef jjgroningen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb trouwens cat5 gelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |