Thanks! En ja, een Sephora in de buurt zou natuurlijk ook perfect zijn! Maar ach, met een Inglot heb je idd ook niks te klagenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Toegegeven, ik hoopte eigenlijk op een Sephora toen ze begonnen met verbouwen, maar ik ga absoluut níet klagen over een Inglot.
[..]
Will do.
Dat mag ik ook hopen! Zag beautybloggers met het Freedom40 palette. Ik weet uit mijn hoofd niet wat dat kost, maar damn... wat zou ik dat graag willen hebben! 40 zelf uitgezochte kleurtjes, zou fantastisch zijn. Ik heb inmiddels al aardig wat palettes, maar er zit in elk palette wel een kleurtje wat me niet kan boeien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel minimaal het Freedom palette? Dat lijkt mij namelijk geweldig.
Ik zie de kleurtjes altijd liever in het echt voordat ik het koopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Als mensen dingen van inglot willen kan ik ook uit amsterdam mee nemen en opsturen he
snap ik maar ik laat de optie even open vor mensen die ver weg wonen en weten wat ze willenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie de kleurtjes altijd liever in het echt voordat ik het koop
You lucky bastard!!!!quote:
Ik weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
You lucky bastard!!!!
Inglot heeft echt meesterlijke oogschaduws
Of in Tilburg...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
dat ze dat in eindhoven ook eens snel gaan doen dan, in plaats van een ici paris
Hier in Tilburg ook niks leuksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:01 schreef BGTes het volgende:
In Nijmegen zit pas weinig (aka niks)
Heb net even de Sleek Nude collectie gepre-ordered
kom maar naar amsterdam gaan we er weer heenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
You lucky bastard!!!!
Inglot heeft echt meesterlijke oogschaduws
true, maar ik ben vrouw dus ik zeur graagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is ook het eerste echt toffe hier hoor.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, maar ik ben vrouw dus ik zeur graag
Bwheheheheh ;')quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam laatst een etos tegen ergens in een achterbuurt waar ze pupa hadden, dat was echt fantastisch!
Will do honeyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom maar naar amsterdam gaan we er weer heen
Ik krijg puusten van mijn MAC studio moisture tint. Poepspulquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, breakout. En ik weet ook waarom denk ik, vanmorgen per abuis m'n nog te wassen kwast gepakt.
om het weekendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe vaak wassen jullie de kwasten eigenlijk?
Mijn visagiekwasten zéér regelmatig, mijn eigen kwasten te weinigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe vaak wassen jullie de kwasten eigenlijk?
wij hadden dezelfde kleur genomen toch? anders neem ik em wel van je overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik krijg puusten van mijn MAC studio moisture tint. Poepspul
Ook zoiets, hangt er ook vanaf hoe vaak ik alles gebruikt heb.quote:
Mja, gebruik deze foundation nu al een tijdje, nooit ergens last van gehad en ik pak per abuis een nieuwe kwast en *plop*. Dus volgens mij is het de kwast.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik krijg puusten van mijn MAC studio moisture tint. Poepspul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |