Goeie poging, maar nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
Je vergeet er eentje,
- Dolfijnen zijn altijd nat.
Wat laat jou denken dat ik dat nog nooit gedaan heb?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Henkie94 het volgende:
Dus waarom hebben jullie nog geen dolfijn geneukt?
Nouja, conformisme?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat laat jou denken dat ik dat nog nooit gedaan heb?
Spam.quote:
Ben je er bang voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:15 schreef Mr.117 het volgende:
Die bitch van 65 kilo is dus echt wel zwaarder dan mij
mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:15 schreef Mr.117 het volgende:
Die bitch van 65 kilo is dus echt wel zwaarder dan mij
Dit niet kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Henkie94 het volgende:
- Dolfijnen zijn in staat om hun vaginale spieren te manipuleren, zodat ze van maximaal genot voorzien. Vrouwen kunnen dat niet.
vrouwen kunnen dat wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Henkie94 het volgende:
- Dolfijnen zijn in staat om hun vaginale spieren te manipuleren, zodat ze van maximaal genot voorzien. Vrouwen kunnen dat niet.
Ik zou dat persoonlijk inderdaad doen, maar ik ken zat wijven die geen trots hebben.quote:- Dolfijnen vinden het niet erg als je een ander dolfijntje neukt. Een vrouw maakt je af als je een andere vrouw batst.
whut?quote:- Dolfijnen vinden het niet erg als je in ze klaarkomt.
Bitch, pleasequote:- Dolfijnen verlaten je niet voor een ander dolfijn met meer geld. Dolfijnen hebben geen systeem van valuta en zijn geen consumenthoer zoals vrouwen.
hahahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
Je vergeet er eentje,
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
Je vergeet er eentje,
Egnie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
vrouwen kunnen dat wel.
[..]
Ik zou dat persoonlijk inderdaad doen, maar ik ken zat wijven die geen trots hebben.
[..]
whut?
[..]
Bitch, please(geldt ook voor de rest hierna)
tevens: Hey Henkie!lekker aan het baggeren?
nou zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef BrandX het volgende:
-weg, ook in een spoiler mag het niet en verder gewoon bagger natuurlijk-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |