Schaamte dat het niet hoort en vies is om met jezelf te spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
Hmm, die behoefte moet er op een gegeven moment zijn en masturberen doe je alleen, dus voor wat de schaamte zou je dan denken?
quote:Uit onderzoek van hoehetmoet.nl onder vijfhonderd jongeren tussen de 16 en de 25 blijkt dat ze masturberen ook heel normaal vinden. 69 procent schaamt zich er helemaal niet voor. Eenderde, vooral meisjes, schaamt zich wel voor ‘seks uit het vuistje’. Uit die groep zegt 1 op de 10 het om die reden niet te doen.
Jongens masturberen meer dan meisjes. Van de ondervraagde jongens zei een kwart zich dagelijks af te trekken, en 60 procent wekelijks. Bij meisjes ligt dat heel anders. Slechts 8 procent vingert zich dagelijks en een derde zelfs nooit. Meiden beginnen er ook later mee dan jongens. Over het algemeen beginnen jongeren met masturberen als ze tussen de 10 en de 14 zijn. Driekwart van de jongens heeft zichzelf al eens afgetrokken voor ze 14 zijn, een op de vijf meiden begint pas na haar 16de.
http://www.dumpert.nl/med(...)on_vs._louis_ck.htmlquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schaamte dat het niet hoort en vies is om met jezelf te spelen.
Nee en ben ik ook niet van plan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef kedge het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)on_vs._louis_ck.html
Ook de bijbel gelezen ?
Begrijp ik. Toch vind ik het knap dat ze die behoefte kunnen onderdrukken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schaamte dat het niet hoort en vies is om met jezelf te spelen.
[..]
Of ze liegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Begrijp ik. Toch vind ik het knap dat ze die behoefte kunnen onderdrukken.
Zulke onderzoeken zijn toch wel anoniem. Geen reden om te liegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of ze liegenik heb het heel lang moeilijk gevonden om over zulke dingen te praten schaamte gevoel.
Hoezo niet eigenlijk? Kan zij toch niks aan doen als het niet lukt, of wil je gewoon heel graag dat je iemand klaar kan laten komen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mijn scharrel vertrouwde mij toe dat ze ook pas na haar 20ste zelf kon klaarkomen. Ik kende het daarvoor ook niet, meeste vrouwen zijn wel vroeg sexueel actief ( ook doe het zelf) in mijn beleving.
Ach, we zijn bezig aan een goede inhaalrace.
Maar verder on topic, lijkt een vriendin die niet kan klaarkomen me echt helemaal geen optie. Ik vind dat gewoon niks.
Of er lopen vrouwen tussen die gewoon amper of geen behoefte aan masturbatie hebben. Wie zal het zeggen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of ze liegenik heb het heel lang moeilijk gevonden om over zulke dingen te praten schaamte gevoel.
Anoniem is betrekkelijk en zelfs anoniem durft lang niet iedereen eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zulke onderzoeken zijn toch wel anoniem. Geen reden om te liegen.
Die groep is er zeker ook onder de mannen. Alhoewel die kleiner is dan bij de vrouwen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo niet eigenlijk? Kan zij toch niks aan doen als het niet lukt, of wil je gewoon heel graag dat je iemand klaar kan laten komen?
[..]
Of er lopen vrouwen tussen die gewoon amper of geen behoefte aan masturbatie hebben. Wie zal het zeggen?
Een vrouw die klaarkomt is een hele grote turn-on voor mij. Als dat wegvalt, sja alles kan, maar ik zie het niet zitten. Ik moet zeggen dat ik best wat ervaring heb gehad en nog nooit een vrouw gehad die niet klaar kon komen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo niet eigenlijk? Kan zij toch niks aan doen als het niet lukt, of wil je gewoon heel graag dat je iemand klaar kan laten komen?
eh, faken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vrouw die klaarkomt is een hele grote turn-on voor mij. Als dat wegvalt, sja alles kan, maar ik zie het niet zitten. Ik moet zeggen dat ik best wat ervaring heb gehad en nog nooit een vrouw gehad die niet klaar kon komen.
Tsja, dat hoor je wel vaker maar alleen die vrouwen weten of ze echt klaar kwamen natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vrouw die klaarkomt is een hele grote turn-on voor mij. Als dat wegvalt, sja alles kan, maar ik zie het niet zitten. Ik moet zeggen dat ik best wat ervaring heb gehad en nog nooit een vrouw gehad die niet klaar kon komen.
Zou jij faken om te doen of je klaarkomt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, dat hoor je wel vaker maar alleen die vrouwen weten of ze echt klaar kwamen natuurlijk.
Gebeurt best wel vaak geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij faken om te doen of je klaarkomt?
Waarom zou je dat doen? Uiteindelijk heb je er alleen jezelf maar mee.quote:
Om gezeik te voorkomen, ik zou het denk ik ook wel doen als ik een vrouw was en het zou me niet lukken om klaar te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Uiteindelijk heb je er alleen jezelf maar mee.
Misschien wel maar als je er samen over praat dan kan je tot een veel betere oplossing komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Om gezeik te voorkomen, ik zou het denk ik ook wel doen als ik een vrouw was en het zou me niet lukken om klaar te komen.
Waarschijnlijk niet de beste oplossing, wel de makkelijkste.
Ja of het is een one night stand, dan lijkt me dat de moeite niet echt waard en ook een beetje raar om te bespreken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel maar als je er samen over praat dan kan je tot een veel betere oplossing komen
Inderdaad dan niet maar bij een scharrel/FB/relatie dan zeker wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja of het is een one night stand, dan lijkt me dat de moeite niet echt waard en ook een beetje raar om te bespreken.
Eerst maar eens aan seks toekomen hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dan niet maar bij een scharrel/FB/relatie dan zeker wel.
Jij? Of tijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eerst maar eens aan seks toekomen hè
Als man faken is toch wat moeilijkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eerst maar eens aan seks toekomen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |