eh, faken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vrouw die klaarkomt is een hele grote turn-on voor mij. Als dat wegvalt, sja alles kan, maar ik zie het niet zitten. Ik moet zeggen dat ik best wat ervaring heb gehad en nog nooit een vrouw gehad die niet klaar kon komen.
Tsja, dat hoor je wel vaker maar alleen die vrouwen weten of ze echt klaar kwamen natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vrouw die klaarkomt is een hele grote turn-on voor mij. Als dat wegvalt, sja alles kan, maar ik zie het niet zitten. Ik moet zeggen dat ik best wat ervaring heb gehad en nog nooit een vrouw gehad die niet klaar kon komen.
Zou jij faken om te doen of je klaarkomt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, dat hoor je wel vaker maar alleen die vrouwen weten of ze echt klaar kwamen natuurlijk.
Gebeurt best wel vaak geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij faken om te doen of je klaarkomt?
Waarom zou je dat doen? Uiteindelijk heb je er alleen jezelf maar mee.quote:
Om gezeik te voorkomen, ik zou het denk ik ook wel doen als ik een vrouw was en het zou me niet lukken om klaar te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Uiteindelijk heb je er alleen jezelf maar mee.
Misschien wel maar als je er samen over praat dan kan je tot een veel betere oplossing komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Om gezeik te voorkomen, ik zou het denk ik ook wel doen als ik een vrouw was en het zou me niet lukken om klaar te komen.
Waarschijnlijk niet de beste oplossing, wel de makkelijkste.
Ja of het is een one night stand, dan lijkt me dat de moeite niet echt waard en ook een beetje raar om te bespreken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel maar als je er samen over praat dan kan je tot een veel betere oplossing komen
Inderdaad dan niet maar bij een scharrel/FB/relatie dan zeker wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja of het is een one night stand, dan lijkt me dat de moeite niet echt waard en ook een beetje raar om te bespreken.
Eerst maar eens aan seks toekomen hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dan niet maar bij een scharrel/FB/relatie dan zeker wel.
Jij? Of tijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eerst maar eens aan seks toekomen hè
Als man faken is toch wat moeilijkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eerst maar eens aan seks toekomen hè
Zeker weten doe je alleen dat je doodgaat, maar ik durf wel met grote mate van zekerheid te beweren dat die dames echt klaarkwamen. Sommige bewegingen zijn moeilijk ( maar niet onmogelijk inderdaad) te faken, laat staan bepaalde vloeistoffen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Tsja, dat hoor je wel vaker maar alleen die vrouwen weten of ze echt klaar kwamen natuurlijk.
Het kan best dat ze allemaal klaarkwamen, maar bedoel alleen dat je mannen dat heel vaak hoort zeggen terwijl het qua cijfers niet heel logisch is. En er is heel veel te faken, alleen squirten zou ik niet weten, verder zeggen vloeistoffen ook niet veel over wel of niet klaarkomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zeker weten doe je alleen dat je doodgaat, maar ik durf wel met grote mate van zekerheid te beweren dat die dames echt klaarkwamen. Sommige bewegingen zijn moeilijk ( maar niet onmogelijk inderdaad) te faken, laat staan bepaalde vloeistoffen...
Wat is daar zo interessant?quote:
Hitch, best een interessante film.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat is daar zo interessant?
''Vloeistoffen'' zeggen inderdaad niet zoveel over klaarkomen. Ik dacht dat die vloeistoffen enzo kwamen omdat 'n vrouw opgewonden raakt.
Een hoge vorm van spasme voor en tijdens het klaarkomen lijkt me niet alleen moeilijk te faken, maar ook nogal overdreven voor een aantal van die gevallen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kan best dat ze allemaal klaarkwamen, maar bedoel alleen dat je mannen dat heel vaak hoort zeggen terwijl het qua cijfers niet heel logisch is. En er is heel veel te faken, alleen squirten zou ik niet weten, verder zeggen vloeistoffen ook niet veel over wel of niet klaarkomen.
Waarom ga je eigenlijk in godsnaam? Ik snap dat ze niet hysterisch nog is om je te zien, maar een beetje enthousiasme mag wel. Het klinkt alsof ze naar een lezing van een saai boek voor haar werk gaat. 'het was wel aardig...'quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
"ja, dat is een aardige jongen"
Wie komt er met behulpzame opmerkingen?
Daarom. Hij is wel gaaf. Maar zou het werken (dat wat hij deed met die reporter) vraag ik me af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke film ja Hitch. Over versieren ook.
Het was ook zeker niet bedoelt om jou ermee te hebben hoor, het is alleen typisch dat je het zoveel mannen hoort zeggen terwijl dat niet strookt met de cijfers zeg maar. Niet dat het voor jou ook meteen zo is, wie weet ben jij wel zo geweldig in bed dat je iedereen kan laten komen, dat was dus ook zeker niet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een hoge vorm van spasme voor en tijdens het klaarkomen lijkt me niet alleen moeilijk te faken, maar ook nogal overdreven voor een aantal van die gevallen.![]()
Maar goed, het zou allemaal best kunnen. Mij heb je er niet mee.![]()
I know squirt when I see it.
Ik snap je punt zeker wel, maar eerlijk gezegd zou ik van mezelf ook niet weten hoe ik de huidige situatie anders moet omschrijven. Ik kan zelf ook geen verliefde gevoelens ontwikkelen voor iemand waar ik alleen nog maar mee heb gechat en gemaild. Waarschijnlijk heeft zij dat dus ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk in godsnaam? Ik snap dat ze niet hysterisch nog is om je te zien, maar een beetje enthousiasme mag wel. Het klinkt alsof ze naar een lezing van een saai boek voor haar werk gaat. 'het was wel aardig...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |