Elk jaar weer. Tot het laatste moment uitstellen. Hele academische papers in twee dagen tijd schrijven, een heel semester van een vak in één week doen. You name it.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergeten hoe je het moest spellen. Soggen moest het zijn. Dit dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedrag
Dat ga ik van je winnen, ik heb er ergens nog één op FOK staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
Ik ga een plaatje van mijn muggenbult posten en jullie gaan schrikken
Nou ik zie wel en anders ga ik echt voetbal kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik lul toch ook gewoon mee. Ja ik ben dan wel geen maagd meer maar daar is ook gelijk alles mee gezegd
Challenge acceptedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat ga ik van je winnen, ik heb er ergens nog één op FOK staan.
Ik heb het ook hoor, precies hetzelfde. Ik probeer het af te leren door me te bedenken dat ik beter werk kan leveren als ik eerder begin én (dit is het belangrijkste) niet zo hoef te stressen. Maar hopelijk boeit mijn studie me straks genoeg dat ik het leuk vind om te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Elk jaar weer. Tot het laatste moment uitstellen. Hele academische papers in twee dagen tijd schrijven, een heel semester van een vak in één week doen. You name it.
Meestal lukt dat ook nog, nou ja, tot nu toe dus altijd, dus is het ook moeilijk om te veranderen.
Wens me sterkte deze week....quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Elk jaar weer. Tot het laatste moment uitstellen. Hele academische papers in twee dagen tijd schrijven, een heel semester van een vak in één week doen. You name it.
Meestal lukt dat ook nog, nou ja, tot nu toe dus altijd, dus is het ook moeilijk om te veranderen.
Dat is het hele plaatje, screenshot van webcam enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een thumbnail, man!
Ik bedenk me altijd dat ik een tweede Stephen Hawking zou zijn als ik eens een keer serieus m'n best zou doen. Maar het komt er maar niet van. Ach ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor, precies hetzelfde. Ik probeer het af te leren door me te bedenken dat ik beter werk kan leveren als ik eerder begin én (dit is het belangrijkste) niet zo hoef te stressen. Maar hopelijk boeit mijn studie me straks genoeg dat ik het leuk vind om te doen.
Slowchat ach, topic is bijna vol.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is het hele plaatje, screenshot van webcam enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik nu dus gewonnen.Ron Paul 2012
Relatief, he. Die muggenbult daar is 20 cm in doorsnee, maar m'n arm is gewoon enorm groot en gespierd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Jeetje is dat alles? Ik heb eens een muggenbult ter grote van mijn vuist op mijn onderrug gehad.
Onzin. Zal ik een groter plaatje posten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Relatief, he. Die muggenbult daar is 20 cm in doorsnee, maar m'n arm is gewoon enorm groot en gespierd.
Oeverloos zelfvertrouwen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd dat ik een tweede Stephen Hawking zou zijn als ik eens een keer serieus m'n best zou doen. Maar het komt er maar niet van. Ach ja.
Ja doe maar. Het zal vast een enorme allergische reactie zijn die je hebt, maar dat is gewoon niet te zien op zoiets kleins.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Onzin. Zal ik een groter plaatje posten?
True, allergisch voor die kutbeesten. En het heeft (letterlijk) een uur lang als een gek geschuurd toen ik gister door de regen naar huis reed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja doe maar. Het zal vast een enorme allergische reactie zijn die je hebt, maar dat is gewoon niet te zien op zoiets kleins.
Dat ziet er vast freaky uit in het echt, van die enorme gorilla armen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Relatief, he. Die muggenbult daar is 20 cm in doorsnee, maar m'n arm is gewoon enorm groot en gespierd.
Qua innerlijk heb ik dat ook, qua uiterlijk nu nog.quote:
Chimpansees kunnen er ook wat van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ziet er vast freaky uit in het echt, van die enorme gorilla armen.
Dan heb jij zeker hele kleine handenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Jeetje is dat alles? Ik heb eens een muggenbult ter grote van mijn vuist op mijn onderrug gehad.
Die kan bijna skippyballenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Chimpansees kunnen er ook wat van.
[ afbeelding ]
Leuke ballen ook.
Definieer hele kleine.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker hele kleine handen
Okay, jij wint. Ik geef mijn nederlaag toe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef minibeer het volgende:
Ik heb een half verbogen bril op en dat ziet er een beetje leip uit dus die heb ik even weggepaint
[ link | afbeelding ]
Paint van je onderrug? (Vragen om pics mag niet van de mods.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel zoals die op mijn onderrug destijds ja.
kleiner dan die van mijquote:
Of ze zijn bang van je omdat je gofferdomme een echte man bent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit zoveel last van muggen, die vinden mij niet zo aantrekkelijk blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |